Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies laittanut naiselle rahaa ja pyytänyt uimaan mihin nainen vastannut ei, pyydä jotain kaveria

Vierailija
03.08.2024 |

Antaisitko anteeksi? Ei puhunut minulle mitään tästä ja ei ole pettämistä ollut mutta nyt epäilen että on tapahtunut jotain. Yhdessä oltu 3 vuotta. Luin viestit ja nainen laittanut "laittaisitko vähän rahaa että pärjään viikonlopun?" Ja toinen viesti mieheltä naiselle "mennäänkö uimaan illalla?" Mihin nainen vastannut ei , pyydä jotain kaveria. 

Vaikka ei suoranaista pettämistä niin tuntuu tosi pahalle ja epäilen että jotain on tapahtunut . 

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti teillä on ainakin täysin erilliset rahat ettei mies jakele yhteisiä rahoja jollekin akalle. 

Onneksi omat rahat ja asunnot. Mietin vain ylireagoinko mutta tuntuu että en pysty luottamaan. Pikkuhousut löytyi pari viikkoa sitten ja kysyin kenen nämä on?! Ja sanoi että tavaroita maatilalta missä asuu siskot mikä siis on totta , sukutila ja haki tavaroita sieltä ja eksynyt sieltä. Nyt epäilen tuotakin.

Mistä tarkalleen löytyi pikkuhousut. Minkä ikäisiä oikein olette? Itse olen ainakin sen verran vanha, että pitäisi olla tosi läheinen että kehtaisin rahaa pyytää. Onneksi ei tosin tarvitse pyytää. 

Minun vaatekaapista mikä on miehen luona. Tunnistin heti että ei ole omani ja kysyin , sitten sanoi tuon että kä

Niinpä niin eli ovat suihkutelleet ja ehkä saunoneet siskonsa kanssa ja sisko heittänyt epähuomiossaan pikkarit pyykkikoriin... eikun 

No voi olla että eukko on halunnut tahallaan kyrväyttää miehen. Tuollaiset ovat ihan parhaita. Et kai usko miehen sukutila selityksiä?

Vierailija
42/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei itse ole kaveri niin mikä hän on? Tyttöystävä, puoliso?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5

Nice job

Vierailija
44/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti teillä on ainakin täysin erilliset rahat ettei mies jakele yhteisiä rahoja jollekin akalle. 

Onneksi omat rahat ja asunnot. Mietin vain ylireagoinko mutta tuntuu että en pysty luottamaan. Pikkuhousut löytyi pari viikkoa sitten ja kysyin kenen nämä on?! Ja sanoi että tavaroita maatilalta missä asuu siskot mikä siis on totta , sukutila ja haki tavaroita sieltä ja eksynyt sieltä. Nyt epäilen tuotakin.

Pyysikö siskoa uimaan?

Vierailija
45/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku eksä? Ainakin suhde ei ole kaverisuhde, kun käskee miestä pyytämään kaveriaan.

Vierailija
46/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan lainaaminen, viestien salailu ja salaa yhdessä tekeminen ovat valtava red flag. Kysymys kuuluu, kuinka kiintynyt AP on kumppaninsa? Jos olet hyvin rakastunut, joudut valitettavasti työstämään tuon asian läpi ja viestimään kumppanillesi ettei tuollainen ole sinulle ok. Jos tämä ei ole elämäsi rakkaus harkitsisin suoraan eroa. Helpommalla pääsee. Tuo nimittäin kertoo siitä miten mies on tottunut toimimaan ja käytöksen lopettaminen voi olla kovan työn takana.

Vierailija
47/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena olisin ehkä confrontannut miehen ja vaatinut selitystä, nykyään pakkaisin kimpsuni ja kampsuni, ja häipyisin ilman draamaa. Samanlaista r oskaväkeä, rikollisia ja pettureita tinder täynnä, sinne vaan muiden sekaan vonkaamaan

Confrontannut! Ei helvetti...

äläpä, ihan hirveää finglishiä :DD myötähäpeä.

Vierailija
48/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sinä halua lähteä uimaan miehesi kanssa? Etkö osaa uida? Nyt hän joutuu pyytämään vieraita naisia mukaansa.

Vierailija
49/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette te heterot omituisia. Olen lesbo ja käyn koko ajan naispuolisten kavereiden kanssa uimassa, lenkillä, leffassa, mökillä jne eikä kumppanini koe sitä outona. Lainailemme toisillemme myös rahaa.

Moniko heistä on salassa kumppaniltasi? 

Vierailija
50/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa on niin paljon red flageja, että mies on narsisti tai muu toksinen kusipää. Heidän kanssaan pää menee jotenkin sekaisin niin, ettei edes osaa eikä tajua toimia normaalisti ja alkaa kyseenalaistaa itseään enemmän kuin heitä. 

Ap, jos et ole jo sairastunut miehestä niin nyt on korkea aika hypätä kyydistä mahdollisimman vähin vaurioin. 

Vierailija
51/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku eksä? Ainakin suhde ei ole kaverisuhde, kun käskee miestä pyytämään kaveriaan.

Tai ihan vaan nyksä.

Joillain naisilla on muuten halu jättää itsestään merkkejä sille osapuolelle, joka ei tiedä, että on muitakin. Narsistikusipäät tekevät ansoja ja testejä, joten mies voi olla itsekin asentanut pikkuhousut löydettäviksi ja saa tyydytystä siitä, jos saat kilarit ja toisaalta näkee, miten pitkälle rajojasi voi venyttää jättämättä häntä. 

Vierailija
52/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistieksän pyykkikaapissa oli kerran silmämeikinpoistoaine. Sillon vielä luotin häneen, enkä kommentoinut asiasta mitään, ajattelin, että sille on joku hyvä selitys. No, selitys oli se, että mies oli sarjapanija ja sarjapettäjä ja myös paskatesiten tekijä.

Vierailija
53/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaveri, joka on vähän autistinen eikä tosissaan näe mitään väärää tai outoa siinä, että käy exänsä kanssa uimahallissa. Se exä on suhteessa (kumppanille ei tietenkään kerrota) ja tällä kaverillakin uusi suhde syntymässä.

En oikein ota selvää onko kaveri tosiaan niin hidas ettei tajua että tuo ei ole oikein soveliasta. Kuulemma se ei ole pettämistä mutta jos kumppaneille ei siitä kerrota niin ilmeisesti kuitenkin sen verran tajuaa että tuo loukkaa muita osapuolia.

Mutta kun eihän ne kuitenkaan pane niin se on sallittua 🤷

Mä en kyllä tajua! 

Mulla on suhteissaan eläviä sekä sinkkuja kaverimiehiä ollut aina. Saatetaan käydä uimassa, kenkillä, syömässä, mökeillä jne. ihan keskenään. 

Mikä ongelma?

Kaverimiesten kumppanit tietää ja hyväksyy nämä mökkireissut jne?

En oikein usko että miehet on ihan rehellisiä naisilleen.

Vierailija
54/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ERO!

Vierailija
55/56 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
56/56 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne päivitys. Nyt 3 viikkoa erossa miehestä ja olitte oikeassa, tapailu tuota naista selän takana ja jäi kiinni, plus oli viestitellyt myös toisen naisen kanssa. Tämä eka nainen pisti myös häneen välit poikki, toisesta en tiedä, mutta viimein olen itse vapaa enkä ole ottamassa takaisin :) ! Luottakaa vaistoonne,älkää miesten sanaan sokeasti.