Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies laittanut naiselle rahaa ja pyytänyt uimaan mihin nainen vastannut ei, pyydä jotain kaveria

Vierailija
03.08.2024 |

Antaisitko anteeksi? Ei puhunut minulle mitään tästä ja ei ole pettämistä ollut mutta nyt epäilen että on tapahtunut jotain. Yhdessä oltu 3 vuotta. Luin viestit ja nainen laittanut "laittaisitko vähän rahaa että pärjään viikonlopun?" Ja toinen viesti mieheltä naiselle "mennäänkö uimaan illalla?" Mihin nainen vastannut ei , pyydä jotain kaveria. 

Vaikka ei suoranaista pettämistä niin tuntuu tosi pahalle ja epäilen että jotain on tapahtunut . 

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaveri, joka on vähän autistinen eikä tosissaan näe mitään väärää tai outoa siinä, että käy exänsä kanssa uimahallissa. Se exä on suhteessa (kumppanille ei tietenkään kerrota) ja tällä kaverillakin uusi suhde syntymässä.

En oikein ota selvää onko kaveri tosiaan niin hidas ettei tajua että tuo ei ole oikein soveliasta. Kuulemma se ei ole pettämistä mutta jos kumppaneille ei siitä kerrota niin ilmeisesti kuitenkin sen verran tajuaa että tuo loukkaa muita osapuolia.

Mutta kun eihän ne kuitenkaan pane niin se on sallittua 🤷

Mä en kyllä tajua! 

Mulla on suhteissaan eläviä sekä sinkkuja kaverimiehiä ollut aina. Saatetaan käydä uimassa, kenkillä, syömässä, mökeillä jne. ihan keskenään. 

Mikä ongelma?

Vierailija
22/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti teillä on ainakin täysin erilliset rahat ettei mies jakele yhteisiä rahoja jollekin akalle. 

Onneksi omat rahat ja asunnot. Mietin vain ylireagoinko mutta tuntuu että en pysty luottamaan. Pikkuhousut löytyi pari viikkoa sitten ja kysyin kenen nämä on?! Ja sanoi että tavaroita maatilalta missä asuu siskot mikä siis on totta , sukutila ja haki tavaroita sieltä ja eksynyt sieltä. Nyt epäilen tuotakin.

Ja olette yhdessä puhuneet läpi ettei muita tapailla? 

Kyllä. On sanonut useasti että ei tulis mieleenkään muut naiset ! Liekö tuokin ollut vaan valettaja halunnut saada hiljaiseksi. Luotin oikeasti tähän asti ihan täysillä, nyt ahdistaa ja inhottaa kun tiedän totuuden . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokkopa haluaisin olla miehen kanssa, joka haaveilee toisesta/toisista. Se pettäis ja vaihtas "parempaan" , jos se nainen sen ottais, mutta mies ei nyt saa tätä naista edes rahalla edes uimaan. Mitähän se on rahoillaan saanut aikaisemmin vai muutenko vaan roikkuu perässä? En kyllä uskos pikkuhousutarinoitakaan.

Vierailija
24/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaveri, joka on vähän autistinen eikä tosissaan näe mitään väärää tai outoa siinä, että käy exänsä kanssa uimahallissa. Se exä on suhteessa (kumppanille ei tietenkään kerrota) ja tällä kaverillakin uusi suhde syntymässä.

En oikein ota selvää onko kaveri tosiaan niin hidas ettei tajua että tuo ei ole oikein soveliasta. Kuulemma se ei ole pettämistä mutta jos kumppaneille ei siitä kerrota niin ilmeisesti kuitenkin sen verran tajuaa että tuo loukkaa muita osapuolia.

Mä en kyllä tajua! 

Mulla on suhteissaan eläviä sekä sinkkuja kaverimiehiä ollut aina. Saatetaan käydä uimassa, kenkillä, syömässä, mökeillä jne. ihan keskenään. 

Mikä ongelma?

Varmaan se että siitä ei voi puolisolle kertoa?

Vierailija
25/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä tajua! 

Mikä ongelma?

Se että se pitää tehdä salaa+ ehkä se kumppanikin tykkäis uida? Tuskin edes kutsuttu sitä.

Vierailija
26/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti teillä on ainakin täysin erilliset rahat ettei mies jakele yhteisiä rahoja jollekin akalle. 

Onneksi omat rahat ja asunnot. Mietin vain ylireagoinko mutta tuntuu että en pysty luottamaan. Pikkuhousut löytyi pari viikkoa sitten ja kysyin kenen nämä on?! Ja sanoi että tavaroita maatilalta missä asuu siskot mikä siis on totta , sukutila ja haki tavaroita sieltä ja eksynyt sieltä. Nyt epäilen tuotakin.

Hei, nyt lähdet menemään. Ei mitään mahdollisuuksia selittelyille tai luottamuksen rakentamiselle. Tuo mies ei ole parisuhdekelpoinen ja menetät lopulta vuosia elämästäsi ja mielenterveytesi. 

Vierailija
27/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä tajua! 

Mikä ongelma?

Lainasin vahingossa väärää viestiä. 

Tarkoitin lainata viestiä, jossa suhteessa oleva mies oli kieltäytynyt kaverinaisen kanssa uimaan lähtemisestä, koska moraalinsa ei antanut myöden. Viestin kirjoittaja oli ylpeä miehestään.

Sitä en ymmärrä. 

Vierailija
28/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen logiikalla rahan antaminen naiselle on pettämistä, koska kaikki naiset ovat miehen kanssa vain miehen rahojen vuoksi

Vierailija
29/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä tajua! 

Mulla on suhteissaan eläviä sekä sinkkuja kaverimiehiä ollut aina. Saatetaan käydä uimassa, kenkillä, syömässä, mökeillä jne. ihan keskenään.&n

Mun mies on vanhanaikainen eikä halua mitään työpaikan tai harrastusten ulkopuolisia naiskavereita ja uimisia ja saunomisia vastakkaisen sukupuolen kanssa. Itse kyllä saan kahvitella omien miespuolisten ystävien kanssa ja mieheni luottaa minuun, eli ei mitenkään muita rajoita.

Vierailija
30/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tarkalleen löytyi pikkuhousut. Minkä ikäisiä oikein olette? Itse olen ainakin sen verran vanha, että pitäisi olla tosi läheinen että kehtaisin rahaa pyytää. Onneksi ei tosin tarvitse pyytää. 

Vierailija
31/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko parempi komea pettäjämies, joka saa useimmat naiset kuolaamaan vai tavis kiltti mies, joka ei saa muita naisia vaikka yrittää kuinka? Itse en lähtisi kummankaan kanssa kimppaan.

Vierailija
32/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olisin ehkä confrontannut miehen ja vaatinut selitystä, nykyään pakkaisin kimpsuni ja kampsuni, ja häipyisin ilman draamaa. Samanlaista r oskaväkeä, rikollisia ja pettureita tinder täynnä, sinne vaan muiden sekaan vonkaamaan

Vierailija
33/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen ei ole = seksi

Ei mulla muuta. 

Mitä se sitten muka on?

Vierailija
34/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tarkalleen löytyi pikkuhousut. Minkä ikäisiä oikein olette? Itse olen ainakin sen verran vanha, että pitäisi olla tosi läheinen että kehtaisin rahaa pyytää. Onneksi ei tosin tarvitse pyytää. 

Minun vaatekaapista mikä on miehen luona. Tunnistin heti että ei ole omani ja kysyin , sitten sanoi tuon että kävi siellä sukutilalla missä on siskoja ja sieltä eksynyt sinne. Eli pesty juuri kun pesi muutakin pyykkiä ja luuli että oli minun. 

Vierailija
35/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on paljon miehiä kavereina ja nautin siitä ihailun tunteesta valtavasti. Viis veisaan miesten puolisoiden tunteista. Oma mieheni ei voi sanoa mitään, koska muuten leimautuisi liian mustasukkaiseksi. Hehheh T. Uutta jännää nuoruutta elävä nainen 47v.

Vierailija
36/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun nainen käy kaverimiehensä kanssa jossain harrastuksessa, se on ihan normaalia mutta mikäli mies käy naiskaverin kanssa ilman puolisoaan/ naisystäväänsä se on automaattisesti pettämistä.

Itse kyllä voin lainata kavereilleni omia rahojani ja se ei kyllä kuulu kenellekään, ainoastaan jos summat alkaa olemaan suuria tai jatkuvia niin silloin voi jo alkaa kuulumaan puolisollekin.

Vierailija
37/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena olisin ehkä confrontannut miehen ja vaatinut selitystä, nykyään pakkaisin kimpsuni ja kampsuni, ja häipyisin ilman draamaa. Samanlaista r oskaväkeä, rikollisia ja pettureita tinder täynnä, sinne vaan muiden sekaan vonkaamaan

Confrontannut! Ei helvetti...

Vierailija
38/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mulle tuli tuosta aloituksesta mieleen, että tuolla miehellä on aikuinen/teini-ikäinen tytär, josta ei vaan ole muistanut kertoa nykyiselle kumppanille? 

Vierailija
39/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on paljon miehiä kavereina ja nautin siitä ihailun tunteesta valtavasti. Viis veisaan miesten puolisoiden tunteista. Oma mieheni ei voi sanoa mitään, koska muuten leimautuisi liian mustasukkaiseksi. Hehheh T. Uutta jännää nuoruutta elävä nainen 47v.

Et ole nainen, vaan katkera mies.

Vierailija
40/56 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette te heterot omituisia. Olen lesbo ja käyn koko ajan naispuolisten kavereiden kanssa uimassa, lenkillä, leffassa, mökillä jne eikä kumppanini koe sitä outona. Lainailemme toisillemme myös rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi