Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhdysvaltalainen Hannah Neeleman on "trad wife" luopui balettihaaveistaan miehensä takia ja synnytti kahdeksan lasta

Vierailija
03.08.2024 |

"Trad wife, eli perinteinen vaimo, on termi etenkin Tiktokissa suosioon nousseille vaikuttajanaisille, jotka noudattavat perinteisesti vanhentuneina pidettyjä arvoja. Nämä vaikuttajat hoitavat kotia, ovat alistuvia miehilleen ja keskittyvät lasten saamiseen ja kasvatukseen. He dokumentoivat tämän sosiaaliseen mediaan.

https://www.seiska.fi/ulkomaat/yhdysvaltalainen-hannah-neeleman-on-trad…

Huh, tuli ihan ahdistus tuota juttua lukiessa. Tuo syntymäpäivälahjakin, mistä paljastui Hannahin toivoman Kreikan-matkan, edes hatun, jota olisi voinut käyttää Kreikassa, sijasta esiliina, jonka taskuun Hannah voi kerätä kananmunia. Voi elämä!

Kommentit (163)

Vierailija
161/163 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä elämä voi olla kidutusta toisen mielestä. Suomalainen tuskin pärjäisi arabimaissa päivää pitempään koska siellä hän on koiran asemassa.

Mutta tämähän ei femakoita kiinnosta. 

Mitä itse olet tehnyt arabimaiden naisten asemaa parantaaksesi?

Vierailija
162/163 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ns. trad wife. En suosittele kenellekään, varsinkaan jos ei ole turvannut selustaansa niin että ero, pois muutto ja lasten elätys yksin on mahdollista. Itsellä jäi vain paskat kortit käteen tästä ihmiskokeesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/163 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin mies ei suostunut treffeille, ehkä jos ei voinut kontrolloida tilannetta. Isän lentoyhtiöstä saatu viereinen istumapaikka kuitenkin kävi. Sen jälkeen ei olekaan enää päästänyt naista pois.

Ei voinut ostaa hattua lahjaksi ettei joku kiinnitä huomiota naiseen. Esiliina luo turvaa ja muistuttaa ruokkimisvelvollisuudesta.

Vähän kuin Selänteet mutta Teemu ei sentään ole uskontohenkinen.

Varmaan joku jo korjannut, mutta se oli nainen joka ei suostunut treffeille. Mies sitten keplotteli itsensä naisen viereen lennolle, ja siitä se sitten lähti.