Kalastamalla tienaa rahaa. Jos olet työtön niin ala kalastamaan ja myymään kalaa.
Itse just tienasin 170 euroa. Kuukaudessa voi tienata 500 euroa käteen. Jos asutte meren lähellä tai järvien lähellä josta saa ahvenia tai kuhaa niin kalastakaa niitä ja myykää. Kyllä ahven ja kuha menee kaupaksi tutuille.
Kommentit (10)
Olet varmaan ilmoittanut itsesi kaupalliseksi kalastajaksi? Muutoin on laitonta hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla lisenssit.
Ja välineet.
En minä ainakaan ostaisi tuosta Ruoholahden paskaisesta kanavasta kalastettuja sinttejä.
Me harrastetaan miehen kanssa kalastusta. Eikä homma todellakaan toimi niin, että mennään vaan järvelle ja aletaan kiskoa kalaa ylös. Kyllä suurin osa reissuista päättyy siihen, että tullaan tyhjin toimin takaisin kotiin.
Eli onneksi on molemmilla oikein palkkatyökin, koska eipä sillä kalastuksella automaattisesti voi tienata.
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan ilmoittanut itsesi kaupalliseksi kalastajaksi? Muutoin on laitonta hommaa.
Laitonta on kun hallitus ajelee taxilla veronmaksajien rahoilla vaikka saavat 10000 euroa palkkaa + kaikenlaisia kokous palkkioita tuhansia lisäksi.
Jos joku kalastaa ja myy kalaa niin se pitää hyväksyä.
Olen kalastanut 35 vuotta. Kalaa tulee ja myyn sitä sen verran että saan kulut katettua kuten venepaikan ja bensakulut.
Ei se ole keltään pois jos työttömät kalastaa. Sehän on parempi kun vaan istua kotona muna kädessä ja kalja toisessa kädessä.
Hikikomerossa vuosia majailleet tuskin jaksaa lähteä kalaan. Suomessa kun työttömät mielummin ostaa työttömyysrahoilla alkoholia ja tupakkaa eikä virveleitä ja kalastusvälineitä.