Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-----(8:> HELMET-06 vko 6 <:8)-----

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pakkasta tällä hetkellä enää(!) vähän reilut 20. On ollu monta päivää yli 30 ja pahimmillaan jopa 40.. Epäinhimillistä. Pakko oli sit päästä tänään pihalle ja ai että teki hyvää. Iita nukkuu pihalla vieläkin, oli ihan onnessaan kun pääsi vaunuun nukkumaan. Näytti ihan kun olis sanonu, että vihdoin tajusitte! Meillä ei siis nukuta sisällä päikkäreitä, ainakaan puolta tuntia pitempään.

Kuumetta, mulla on just noita päiviä. En vaan osaa purkaa itseäni sanallisesti noin hyvin. Pakko myöntää että vähän pisti hymyilyttämään toi sun teksti, mutta pystyn kyllä samaistumaan oikein hyvin. En muista lähtikö Iitaa odottaessa hermot näin helposti, ehkä ei kun ei ollu toista siinä hoidettavana. Tänään on ollu onneks hyvä päivä, eilen olin ku persiiseen ammuttu karhu kun mies tuli töistä. Kiva alku yhteiselle illalle kun kerrankin tuli ajoissa kotiin. No, josko tämä ilta olis parempi.

Meillä pottailtiin ennen muuttoa, nyt on jääny vähän vähemmälle. Saldo taitaa olla kahdet pissat eli ei kovin hääppöisesti mutta jotain kuitenkin. Ei Iita malta kauheen kauaa siinä potalla istua, mutta oon ajatellu että pikkuhiljaa harjotellaan. Ei kai tässä vielä kiirettä ole, kesällä on sit hyvä kun voi juosta omalla pihalla ilman vaippaa.

Miinalle voimia raskauteen, kuten myös muille mahankasvattajille. Nyt mä rupeen nauttimaan hiljaisuudesta kun Iita vielä nukkuu.

-elmiina, Iita ja masu 30+4

Vierailija
22/25 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille synttärisankareille!! :)

On kyllä todellakin ollut kovat pakkaset. Olin alkuviikon töissä tekemässä sijaisuuksia ja eilen aamulla töihin lähtiessä mittari näytti -34.4 pakkasastetta! Ja appivanhemmat laittoi samalla viestiä Thaimaasta, että täällä ollaan altaalla ottamassa aurinkoa ja lämmintä on +30 astetta... Meinas hieman kateus nostaa päätäään....

Kuumetta, minäkin hihittelin sille sun kirjoitukselle! :) Osaat kyllä kirjoittaa tosi hauskasti ja rempseällä otteella.

Meilläkin Onni osaa leikkiä autoilla ja päristellä niin, että sylki roiskuu! Tosi huvittavaa seurata sen touhuja. Ja taaperokärryllä meilläkin mennään ympäri taloa. Välillä Onni työntää kärryä ja välillä taas äiti työntää kärryä JA Onnia. :)

Ja tosiaan kylpyammeessa ei malttais istua paikoillaan hetkeäkään. Ja uutena leikkinä siellä Onni keksi päristellä myös siihen veden pintaan... Mietinkin, että pitäis varmaan ostaa jotain liukuestemattoa kylppärin lattialle jos sattuu se vahinko joskus... Ei ainakaan olis suoraan kova kaakelilattia alla mihin se pikku pää ensimmäisenä kopsahtaa...

Fassiloora, meilläkin on nykyään pyykinpesukoneessa ties mitä tavaraa! Eräänkin kerran olen pessyt siellä vaatteiden joukossa pilttipurkin korkkeja ja pölynimurin suuttimia.... Jotenkin sitä ei vaan muista tarkistaa etukäteen ettei sinne ole eksynyt mitään ylimääräistä!

Viljaa, en muista vastasinko jo, että asun todellakin samassa kaupungissa (kylässä) kuin se sinun äitisi pikkuserkku (oliko se niin?) josta oli aiemmin puhetta! (Iik, nyt kaikki tutut tunnistaa :))

Mutta nyt on mentävä nukkumaan, että jaksaa taas huomenna.

Kumppari&Onnni unten mailla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ulkoilemassa...

Me herättiin aamulla klo 9. Ja Onni nukahtikin päikkäreille jo ennen klo 12. Tässä nyt sit odottelen milloin herää ja koska mies tulee töistä. Vois sitten itsekin raahautua pihalle, kun on pitkästä aikaa vähemmän pakkasta.

Äh, taas unohdin lisätä uuniin puita! Varmaan sammunut jo... Täytyypäs siis kipaista katsomaan!

kumppari&Onni unten mailla

Vierailija
24/25 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

supistelee niin maan perkuleesti, ehkä se on merkki siitä et nyt olis otettava rauhallisemmin. ihan hirveesti supistaa,ei kovaa mut ihan kiitettävästi..

Miehen kaverin ja hänen vaimo saivat juuri tytön, nauratti kovasti ku miehet kertoilivat toisilleen synnytyskokemuksia ;))) en haluu mennä kattomaan, kun sit vaan odottaa malttamattomana kesää.

Mä täällä leivon kuivakakkua ja kohta koristelen valmiiksi täytekakun, en jaksa mitään muotokakkua vääntää, ihan peruskakku vaan. Se halloum-salaatti on aivan taivaallisen hyvää, tein eilen koe-erän ja eipä oo enää jäljellä. Teen huomiseksi uuden satsin.

Meidän pikku taiteilija piirtää tossa, onpa lattiat ja seinätkin saaneet osansa ;))) onneks se lähtee pois kumilla. muuten menis hermo.

Luitteko siitä Anna Nicole Smithistä, aika karmee juttu. Mulla heti tuli mieleen et kuinka sen vauvan käy kun ei oo isääkään vielä selvitetty.

Ja ootteko seuranneet sitä Kuronen tapausta, ei jumalauta voiko enää tyhmempää naista hakea. Siinä tyhmyys on hyvin saatu samaan pakettiin, säälittää sen lapset. Mitenkähän ne ilkee sanoo koulussa et se bitch on mun äiti???!!! Ei ihan täysillä käy se naikkonen.

No minäpä menen kermaa vaahdottamaan ja jatkan kakun täyttämistä.

Mukavaa viikonloppua.

Kuumetta ja Dunsku huomenna 1v

Vierailija
25/25 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin aamupäivällä ekan kerran tällä viikolla puistossa ja oli aivan ihana ilma! Aurinko paistoi, pakkasta oli -14, eikä tuullut. Mulla oli niin paljon päällä, että olisin voinut olla ulkona koko päivän. Ostin eilen sellaiset merinovilla- (85 %) & silkki (15 %)pitkikset, jos ois vieläkin lämpimämmät kuin mun normaalisti pitämät urheilukerraston pitkikset. Tosi tylsää vaan, kun Helmi ei oikein millään viihtyisi puistossa. Tänään istui ehkä vartin verran tyytyväisenä pulkassa, kun vedin ympäri puistoa ja sen jälkeen laski pulkalla mäkeä. Mua huvitti, kun siinä oli yksi äiti poikansa kanssa (se poika oli varmaan Helmiä vähän vanhempi) ja se äiti piti pulkan narusta koko ajan kiinni, kun poika laski mäkeä. Pulkka sitten meinasi koko ajan kääntyä poikittain. Se mäki on siis todella pieni ja loiva ja ainakin Helmi tykkäsi laskea siitä ihan itse. No, ehkä mäkin olin esikoisen kanssa noin ylivarovainen...

Mies lähti tänään aamulla viikonlopuksi Pudasjärvelle. Ollaan lasten kanssa keskenämme sen aikaa. Tänään ei tehdä mitään ihmeellistä (Helmin unien jälkeen käydään kaupungilla ruokakaupassa ja parissa muussa kaupassa), mutta huomenna mennään Helmin unien jälkeen miehen enon 60-vuotis synttäreille. Oikein rentouttavaa noiden lasten kanssa (ovat siellä ainoat lapset ja asunto on tietenkin täynnä kaikkia kristallimaljakoita yms.)... Onneksi anoppi ja appiukko tulevat sinne myös ja saavat hetken vahtia lapsia, että mäkin saan syödä siellä kaikkia herkkuja =) Sen jälkeen vien esikoisen ekan kerran mun siskolle yökylään. Helmi on illalla varmaan ihan ihmeissään, kun veljeä ei näy missään. Huomenna iltapäivällä tulee sitten yksi ystäväni saman ikäisten lasten kanssa kylään, joten ihan kivasti tässä on ohjelmaa ja aika menee nopeasti ilman miestäkin. Tänään tai huomenna ajattelin vuokrata jonkun hömppä-leffan, kun mies ei niitä koskaan halua katsoa. Ja jotain karkkia voisi myös ostaa. Mitään liikuntaa en ole harrastanut koko viikkoon, kun oli liian kylmä käydä lenkillä (kävelyllä en jaksa käydä), enkä salillekaan ehtinyt. Ensi viikolla pitää sitten liikkua oikein ahkerasti, kun tämä ja ensi viikonloppu on yhtä mässäilyä.

Birdylle tsemppiä anopin kanssa! Kuulostaa ihan kamalalta tapaukselta!!! Onneksi miehesi on kanssasi samaa mieltä ja kertoo sen myös. Oma mieheni on tollaisissa asioissa niin ärsyttävä, kun vaikka olisi asiasta (anopista tai appiukosta) samaa mieltä kuin minä, niin ei koskaan ota mihinkään asiaan kantaa.

KIRPEÄÄ PAKKASVIIKONLOPPUA KAIKILLE ja Dunialle ja muille synttärionnittelut!

T:Fassiloora ja Helmi (viikon päästä 1 v)