Aika ei riitä lasten kanssa mihinkään
Tehdä pientä remonttia ja hermo menee kun on hidasta! Sois lasten kanssa kaikki koko ajan keskeytyy ja kaaos on vaan jatkuva. Samaan aikaan ihmettelen somea kun lapsettomat hedonistisesti etsii millon mitäkin mieleen juolahtaa, kahviloita, bileitä jne. Joos saisi edes remonttia tehdä rauhassa, edes puoli päivää. Ja ei, apuja ei ole. En tiiä loppuviimein mikä palkitsee eniten, tämä että elät 15 vuotta ihan äärirajoilla vai nautiskellen vapaana.
Kommentit (24)
Minulla ei ole lapsia mutta ymmärrän aloittajaa sivusta seuranneena. Lapsen jälkeen ei ole enää MITÄÄN RAUHAA KOSKAAN. Ainakaan ekaan 8 vuoteen. Varsinkin tuo 2-4v vaihe vaikuttaa siltä että minä en jaksaisi. Ihan jatkuvaa huomion antamista, vahtimistä ja kitinää jossei sitä huomiota tai jotain muuta haluamaansa saa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole lapsia mutta ymmärrän aloittajaa sivusta seuranneena. Lapsen jälkeen ei ole enää MITÄÄN RAUHAA KOSKAAN. Ainakaan ekaan 8 vuoteen. Varsinkin tuo 2-4v vaihe vaikuttaa siltä että minä en jaksaisi. Ihan jatkuvaa huomion antamista, vahtimistä ja kitinää jossei sitä huomiota tai jotain muuta haluamaansa saa.
Ai ei ole mitään rauhaa koskaan? Vähänpä tosiaan tiedät.
Lasten hankkiminen on AINA oma valinta. Ihan turha itkeä siis. Vaikka onhan tämä musiikkia lapsettoman korville :D
Juuri silloin kun lapset ovat pieniä tulee tarve rempata heille huoneita ym. Sen jälkeen kun lapset muuttavat pois, vähenee myös remontointitarve.
Mutta viimeistään 6-10 vuotiaana voi jättää lapsen remontin ajaksi omaan rauhaansa piirtämään tms. Remontit vievät valtavasti aikaa ja lastenhoitajaa ei useimmat voi palkata koko päiväksi, koska maksaa noin 100 euroa.