Mummi tukisti lasta!
Mumma tukisti lasta niin että hiuksia irtosi ja nyt lapsi itkee. Välit katki? Summan mielestä hänellä on vanhuksena oikeus "kurittaa" lastamme. Ja mitä lapsi teki? Söi keksin ennen ruokailua...
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
mummi, mumma, summa, päätä jo kuka.
PUPPA !
Olisit edes jättänyt pois ton, että muka hiuksia irtosi.. Ihan sen takia sanon, että nyt oli tosi huono.
Hyvä mummi! Ei pidä antaa rääpäleiden hyppiä silmille. Niitä pitää osata kasvattaa. Joka lastaan ei lyö, niin ei myöskään rakasta häntä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vanhemmasta tehtäisiin lasu ja rikosilmoitus, miksei siis mummistakin?
Lasu tehdään aina lapsesta, ei aikuisesta. Rikosilmoitus tuossa on mahdollista tehdä. Lasusta ei ole hyötyä, jos huoltaja aikoo jatkossa suojella lasta.
Aika moni lapsi on joutunut tukistetuksi eri vuosikymmeninä, mutta sanoisin, että jos repii hiuksia irti, kyse on vielä vähän rajummasta väkivallasta kuin normi tukistaminen. Tukistaminenkin sinänsä olisi tietysti väärin.
Kannattaa välttää tukistamista kun suomalaisilla niin ohkanen ja heikko fleda muutenkin. Tiedä ees kasvaako hiuksia takasin sen jäljiltä
Ei tommoiselle mummille enää kylään
Ja sinä ratkaisit tilanteen raportoimalla siitä vauva-palstalle? Jäitkö silti sanaan huoneeseen vai menitkö vessaan naputtelemaan?
Onhan niitä raivomummuja olemassa. Pikkulapsi kärsii eniten. Äidin pitää suojella.
Vierailija kirjoitti:
Mua tukisti opettaja kerran tokaluokalla, 60-luvulla.
En uskaltanut kotona sanoa sitä ollenkaan, koska isä olisi tukistanut lisää ja vielä pamauttanut kämmenellä päähän sen päälle niin että olisin lentänyt seinään.
Siitähän opin, että tunnilla ollaan kunnolla ja kuunnellaan opetusta.
Jaa, ite olen aina ainakin kysernalaistanut omia opettajiani jos olivat mielestäni väärässä. Varmasti olisin kyseenalaistanut, vaikka väkivallan uhka olisikin ollut olemassa
Sama sille pientä lasta pahoinpitelevälle mummille: mummin tukasta kunnolla kiinni ja KUNNON tukistus ja heilutus
Vierailija kirjoitti:
Sama sille pientä lasta pahoinpitelevälle mummille: mummin tukasta kunnolla kiinni ja KUNNON tukistus ja heilutus
Se kuriton pentu tässä tarvitsi opetusta - ei mummi!
Toivottavasti paholainen poistui kakarasta
On se perkele kumma, kun lapsi ei tottele mummia. Kännykät ja muut älylaitteet pois, myös vanhemmilta, kunnes pyytävät mummilta anteeksi. Lapsi on vapaan kasvatuksen uhri.
Veljen teinitytär julkaisi somessa videonpätkän missä löi mun kaksvuotiasta päähän.
Oli kuulema hauskaa. Ei mene veljentytär soss.alalle töihin. Kauhis itku oon kauhis ihminen
Vierailija kirjoitti:
Seuraavalla kerralla tulee remmiä.
t. mummi
Mummilleko?
Vierailija kirjoitti:
vanhemmasta tehtäisiin lasu ja rikosilmoitus, miksei siis mummistakin?
Aikuisesta ihmisestä EI VOI tehdä lasua, dorka.
mummi, mumma, summa, päätä jo kuka.