Kyllä meitä mieheni kanssa nauratti, kun seurattiin nettiruokatilausten kasaamista kaupassa: kerääjä otti sen, mikä käteen ensimmäinenä tuli
Kyllä meitä nauratti, kun tiedetään, että jotkut luulevat saavansa vain priimaa, kun netin kautta tilaavat. Kyllä meitä tirskututti, kun ajateltiin asiaa.
Kommentit (25)
Hä? Onko kaupan pakastepitsoissa jotain eroja? Miten pakkauksen sisään näkee?
Näitä valitsijahulluja näkee välillä kaupassa. Heidän on esimerkiksi pakko käydä 5 täysin samannäköistä kurkkua läpi ennen kuin valitsevat jonkun. Mutta tervetuloa vaan, minäkin naureskelen teille kun nähdään!
Moni nettikaupasta ruokaa tilaava on täysi narsisti, joka kuvittelee saavansa aina parempaa kuin muut.
Noi nettitilaukset on kaupalle kätevin tapa päästä eroon vanhimmista elintarvikkeista.
Ruoan nettitilaus on kuin Tinder. Se otetaan, kuka ekana osuu käteen.
ja tuohan on valhetta, katsovat hyvinkin tarkkaan niin päivämäärät kuin esim kasvikset ettei ole mitään virheitä. Siinä on kaupan maine kiinni että tavara on priimaa....no toki riippuu minkä ketjun. Ainakin Prismassa ovat erityisen tarkkoja
Vierailija kirjoitti:
Moni nettikaupasta ruokaa tilaava on täysi narsisti, joka kuvittelee saavansa aina parempaa kuin muut.
Eikä kuvittele. Kyllä korona-aikana tilasin ja aina oli todella kaukaiset parasta ennen päivät. Ei kaupat pilaa mainettaan. Kerran miniä valitti jostain, niin sai Prismasta seuraavan tilauksen veloituksessta.Vain toinen narsisti tuntee samanlaisen😅
Minä olen aina saanut priimaa 😊 Joskus jopa parempaa mitä itse löytäisin.
Eikö teillä ole varaa kuljetusmaksuun? Vai mikä mättää?
En minä kipeänä ainakaan kauppaan mene. Hyvä kun ei enää tarvitse.
T: Narsisti
Ne "samalta" näyttävät tuotteet eivät ole samoja.
Pitkä rivi lihapaketteja, yksi huolimattomasti niiden edessä: keräilijä ottaa sen, minä tiedän että se on löytynyt kuiva-ainehyllyltä tai kassalta x ajan päästä. Tuotteen mikrobiologinen laatu on todennäköisesti heikentynyt tämän myötä.
Alennustuotteita muuten tyhjässä eineshyllyssä: niissä on lähes kaikissa jotain vikaa. Homepilkku yhdessä, suojakaasu vuotaa toisessa. En ostaisi.
Ja ne kurkut. Voivat näyttää samalta, vaan josset tunnustele molempia päitä, saatat saada puoliksi mädän. Tai ovat vanhempaa erää, vaikka tarjolla olisi uuttakin.
Vierailija kirjoitti:
ja tuohan on valhetta, katsovat hyvinkin tarkkaan niin päivämäärät kuin esim kasvikset ettei ole mitään virheitä. Siinä on kaupan maine kiinni että tavara on priimaa....no toki riippuu minkä ketjun. Ainakin Prismassa ovat erityisen tarkkoja
😂😂😂😂 Rollaan lattialla!!! Apua!!
Mä oon nähny miten ne nurkan takana ottaa tomaattipussista ym ja vetää huiviinsa. Kannattaa punnita kotona
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mt-alan osaamista, mutta kommenttisi oli hupaisa.
Ok.