Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet eivät pese käsiään vessasta tullessaan

Vierailija
02.08.2024 |

Tämän olen huomannut, oli sitten kyse akateemisesta tai tavallisesta duunarista, sama juttu. Aina kun ovat olleet kotonani joudun pyyhkimään kaukosäätimen, jääkaapin oven, muut oven kahvat, tietokoneen hiiren ym. Harmillista ja yököttävää.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näitä unisex-vessoja alkoi tulla, niin aloin pesemään käteni aina. Tiedä kuinka saastaisia naisia siellä on käynyt ennen minua.

Vierailija
22/27 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut pesee eka kädet kun menee vessaan ja sit vasta kakkii.

Vierailija
24/27 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, että eivät monet pese. Oon itse mies, ja ärsyttää toi tapa. Mä pesen aina.

Vierailija
25/27 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä ihmettelen ajoittain itsekin samaa asiaa, kun satun käyttämään vaikkapa ravintolan wc-tiloja; yllättävänkin moni jättää kätensä pesemättä. Oletan (ja myös kuullut) useiden naisten vastaavissa tilanteissa havainneen heille tarkoitetuissa wc-tiloissa samankaltaista käytöstä kanssasisariensa toimesta. Lieneekö tuohon ilmiöön osin selitys esimerkiksi alkoholin käytöllä ja hieman heikommalla kasvatuksella lapsena kotona?

Vierailija
26/27 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuule yleistä. Ei tulisi mieleenkään jättää pesemättä paskan jälkeen.

Vierailija
27/27 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on seisomapissalla niin olisi hyvä pestä vaikka ei lorotellut sormille. Pitäähän siitä meisselistä kiinni ottaa ja pallihikeä sun muuta ällöttävää voi tarttua sormiin, en haluaisi kätellä miehenä toista miestä jonka näpeissä on mähmää omista vehkeistä. Mutta entäs jos istumapissaa ja heiluttelee vienosti meisseliä ennenkun nousee ylos sitten vain vetää veden, onko silloinkin pestävä kädet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi