Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin että naisystäväni kampaisi tukan ylös, mutta hän ei suostu

Vierailija
02.08.2024 |

Minua viehättäisi tämäntyyppinen kampaus

https://i.pinimg.com/564x/13/27/fb/1327fb2fe5fb649664394d094deaa04d.jpg

mutta naisystäväni väittää, että se on epäkäytännöllinen ja siitä tulee niska kipeäksi. Ihmettelen mistä hän voi sen tietää, kun ei ole ikinä edes kokeillut. Mikä neuvoksi?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopa joo. Toi kuvan kampaus näyttääkin just tosi käytännölliseltä. Pysyy tuollaisena ehkä vartin - jos ei tuule.

Olen eri, mutta miksi kaiken pitää aina olla käytännöllistä, eikä mitään muuta? Tämä just Suomessa nyppii, täällä mennään surutta crokseissa ja verkkareissa tukka sekaisin, kun se on niin käytännöllistä. Joskus sitä kaipaisi vähän kauneutta elämäänsä.

Kannattaa hankkia puoliso Itä-Euroopasta, jos tykkää laittautuneista naisista. Siinä on kyllä sitten muita haasteita. 

Kyllä osa suomalaisistakin naisista laittautuu... Me olemme olleet mieheni kanssa yli 20 vuotta ja edelleen meikkaan, laittaudun ja pukeudun miestäni varten. Kotona pukeudun urheilullisiin tai naisellisiin vaatteisiin. Vähän voi olla

"Olen käsittänyt että monet miehet tykkää laittautuvasta naisesta. En tiedä, oma tykkää ainakin. "

Olet aivan oikeassa. Mutta täällä av:lla vallitseva eetos on, että miehet ovat vihollisia ja kaikessa pitää toimia päinvastoin kuin he haluaisivat. Tämän näkee jo saamiesi peukutusten suhteesta. Itse annoin (toistaiseksi) ainoan yläpeukun viestillesi.

M44

Vierailija
42/50 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi suoraan sanottuna kauheaa seurustella sellaisen naisen kanssa, jolle käytännöllisyys on tärkeämpi asia kuin estetiikka. Suomi tuntuu olevan täynnä näitä "sujuva arki" -emäntiä.

Sellaisen miehen kanssa arjen kuitenkin odotetaan sujuvan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuollaisen kanssa, joka ei edes tuota voi tehdä sinun mieliksesi? Hän ei panosta suhteeseenne paljoakaan.

Vierailija
44/50 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopa joo. Toi kuvan kampaus näyttääkin just tosi käytännölliseltä. Pysyy tuollaisena ehkä vartin - jos ei tuule.

Olen eri, mutta miksi kaiken pitää aina olla käytännöllistä, eikä mitään muuta? Tämä just Suomessa nyppii, täällä mennään surutta crokseissa ja verkkareissa tukka sekaisin, kun se on niin käytännöllistä. Joskus sitä kaipaisi vähän kauneutta elämäänsä.

Ja kuinkas paljon miekkoset käyttävät aikaa, rahaa ja vaivaa tuodakseen kauneutta naisten elämään? Ton nutturakampauksen tekeminen vie enemmän aikaa kuin mies käyttää itsensä kaunistamiseen kuukaudessa.

Minä ajan ja muotoilen parran joka aamu, käyn salilla kolme kertaa viikossa, ja parturissa kerran kuussa. Vaatteeni ovat aina ehjät, puhtaat ja silitetyt. Kenkäni ovat käsintehtyjä, n. 600 euroa/pari, ja ne on aina huolellsesti lankattu. Muista miehistä en tiedä, mutta ainakaan videolla nähty kampaus ei vienyt lähellekään sitä aikaa, mitä minä käytän itseni kaunistamiseen päivässä, saati sitten kuukaudessa.

ap

Vierailija
45/50 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen laittaminen on työläs juttu. En usko, että joka aamu naisesi jaksaa herätä tunnin tai pari aikaisemmin 

5 minuutin homma jos on pitkät hiukset. Kouvolalaisten ei tarvitse vaivautua.

Oikessa elämässä siitä tulee sellainen pieni ja oikeasti sotkuisen näköinen nyytti kuin tuossa mtv3n videolla. Apn kuvassa taas on todennäköistä lisätty lisäkkeitä ja tukirakenteita, ja nutturasta irtiolevia hiuksia aseteltu erikseen puoli tuntia ja puolen lakkapullon kanssa. Täysin epärealistinen oletus että tuollaisen voisi tehdä nopeasti itse. 

Vierailija
46/50 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuinkas paljon miekkoset käyttävät aikaa, rahaa ja vaivaa tuodakseen kauneutta naisten elämään? Ton nutturakampauksen tekeminen vie enemmän aikaa kuin mies käyttää itsensä kaunistamiseen kuukaudessa.

Minä ajan ja muotoilen parran joka aamu, käyn salilla kolme kertaa viikossa, ja parturissa kerran kuussa. Vaatteeni ovat aina ehjät, puhtaat ja silit

Kenkien hinnalla tai vaatteiden puhtaudella ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa. Ainoa verranollinen tuossa oli parran ajo, enkä tunne ketään jonka pitäisi se tehdä joka aamu. Useimmat käynevät myös parturissa, tai käyttävät saman ajan leikkaamalla ja värjäämällä itse. Eiköhän se naisesikin urheile ja pese vaatteensa joten ei niitä lasketa. 

Vierailija
47/50 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ajan ja muotoilen parran joka aamu, käyn salilla kolme kertaa viikossa, ja parturissa kerran

Kenkien hinnalla tai vaatteiden puhtaudella ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa. Ainoa verranollinen tuossa oli parran ajo, enkä tunne ketään jonka pitäisi se tehdä joka aamu. Useimmat käynevät myös parturissa, tai käyttävät saman ajan leikkaamalla ja värjäämällä itse. Eiköhän se naisesikin urheile ja pese vaatteensa joten ei niitä lasketa. 

Käyn salilla pelkästään siksi, että naisystäväni sitä toivoo ulkonäköni vuoksi.

ap 

Vierailija
48/50 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ajan ja muotoilen parran joka aamu, käyn

Käyt salilla pelkästään kun hän pyytää?? Lol naurettavaa. Suhteenne kuulostaa järjettömältä. Toinen määrää kumppanin harrastuksen ja toinen ulkonäön. Yhteensopivia ainakin olette! 

Vierailija
49/50 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Käyt salilla pelkästään kun hän pyytää?? Lol naurettavaa. Suhteenne kuulostaa järjettömältä. Toinen määrää kumppanin harrastuksen ja toinen ulkonäön. Yhteensopivia ainakin olette! "

Paitsi että nythän nainen ei edes noudata toisen ulkonäkövaatimuksia. Ap:n pitäisi kasvattaa selkäranka ja näyttä naiselle ovea.

Vierailija
50/50 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hankkia puoliso Itä-Euroopasta, jos tykkää laittautuneista naisista. Siinä on kyllä sitten muita haasteita. 

Kyllä osa suomalaisistakin naisista laittautuu... Me olemme olleet mieheni kanssa yli 20 vuotta ja edelleen meikkaan, laittaudun ja pukeudun miestäni varten. Kotona pukeudun urheilull

Eri asia silloin tällöin tehdä asioita mistä mies tykkää kuin olla joku laittautuva barbinukke siksi ettäies haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan