Haluaisin että naisystäväni kampaisi tukan ylös, mutta hän ei suostu
Minua viehättäisi tämäntyyppinen kampaus
https://i.pinimg.com/564x/13/27/fb/1327fb2fe5fb649664394d094deaa04d.jpg
mutta naisystäväni väittää, että se on epäkäytännöllinen ja siitä tulee niska kipeäksi. Ihmettelen mistä hän voi sen tietää, kun ei ole ikinä edes kokeillut. Mikä neuvoksi?
Kommentit (50)
Jopa joo. Toi kuvan kampaus näyttääkin just tosi käytännölliseltä. Pysyy tuollaisena ehkä vartin - jos ei tuule.
Laita itselle tuo kampaus jos kerran viehättää.
No, olen naisystäväsi kanssa ihan samaa mieltä. Kampus on epäkäytännöllinen.
Ei toi ole mahdollinen kuin muotikuvissa ja punaisen maton tilaisuuksissa. Edes suomalaisiin häihin ei voi tollasta laittaa, menee pilalle alle vartissa. Sitäpaitsi vaatii niin julmetut lisäkkeet tukkaan, että kenenkä suomalaisen päänahka sellaisen kestää?
Tuollaisen laittaminen on työläs juttu. En usko, että joka aamu naisesi jaksaa herätä tunnin tai pari aikaisemmin
Siihen täytyy laittaa hirveästi lakkaa että pysyy ylhäällä, maan vetovoima tuppaa vetämään kaiken puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Siihen täytyy laittaa hirveästi lakkaa että pysyy ylhäällä, maan vetovoima tuppaa vetämään kaiken puoleensa.
Eikö hiukset ole sidottu jollain ylös? Ja naisystävälläni todella on pitkät ja paksut hiukset, joten uskoisin lopputuloksen olevan aika lailla kuvan kaltainen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisen laittaminen on työläs juttu. En usko, että joka aamu naisesi jaksaa herätä tunnin tai pari aikaisemmin
En tietenkään joka päiväksi tällaista odottaisi. Mutta silloin tällöin olisi kiva. Minäkin teen asioita pelkästään naisystäväni mieliksi.
ap
tuollainen näyttää helposti sotkuiselta ja homssuiselta, jos ei ole tehty taidolla.
Jos on tehnyt ja pitänyt paljon kampauksia osaa kyllä arvioida miten niska tulee kipeäksi ja aikaa kuluu
Mitä, onko pumpattavilla Barbaroilla nykyään jo kunnon tekohiuksetkin?!
Vierailija kirjoitti:
Jopa joo. Toi kuvan kampaus näyttääkin just tosi käytännölliseltä. Pysyy tuollaisena ehkä vartin - jos ei tuule.
Olen eri, mutta miksi kaiken pitää aina olla käytännöllistä, eikä mitään muuta? Tämä just Suomessa nyppii, täällä mennään surutta crokseissa ja verkkareissa tukka sekaisin, kun se on niin käytännöllistä. Joskus sitä kaipaisi vähän kauneutta elämäänsä.
tuo päälaella oleva juttu näyttää tosi isolta, ehkä siinä on jotain alla (?). mutta siis jos tuollaista yrittää tehdä itse, tulos ei näytä tuolta, kuin kuvassa. eli ei oikein ole mahdollista tosielämässä,
Minun mies ei moista sano hän on aina sanonut, että minulle sopii niin hyvin pixie ja että se on hänen mielestään seksikäs hiuslook, olen myös sitä mieltä, että sopii minulle hyvin, siitä saa tosi sexyn kun käyttää lakkaa, geeliä ja juttuja...
Taidanpa lähteä jäätelökioskille. Mistäköhän tuli mieleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta miksi kaiken pitää aina olla käytännöllistä, eikä mitään muuta? Tämä just Suomessa nyppii, täällä mennään surutta crokseissa ja verkkareissa tukka sekaisin, kun se on niin käytännöllistä. Joskus sitä kaipaisi vähän kauneutta elämäänsä.
Ei kauneus ja käytännöllisyys sulje toisiaan pois. On kuitenkin eri asia käyttää tunti hiuksiin joka aamu vs 15 min. Vartissakin saa aikaan kauniita kampauksia.
Vierailija kirjoitti:
Laita itselle tuo kampaus jos kerran viehättää.
Olipas typerä kommentti. Enhän minä sitä silloin näe itse, ja naisystäväni taas ei välitä tuosta kampauksesta. Sitä paitsi omat hiukseni eivät tuollaiseen edes riittäisi.
ap
Vaatii todella paksut hiukset ja sotkeentuu hetkessä. Ei ehkä kannata olettaa, että jonkun mallin kampaus toimii oikeassa elämässä.