Olen järkyttävän näköinen takaapäin
Hiukset harmaat,ohuet ja pitkät. Takapuoli iso. Käsissä allit löllyy. Kumara ryhti,selkävammasta ja kivuista johtuen. Kamalaa.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Selkä notkolle ja pyllistys, se kiristää pakaroita ja avaa kakkosen. Sitten ei katsojaa enään muu kiinnostakaan!
Ei tässä ollut seksistä kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Selkä notkolle ja pyllistys, se kiristää pakaroita ja avaa kakkosen. Sitten ei katsojaa enään muu kiinnostakaan!
Sinua homo-Simo ainoastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta tuolla ohjeella et ole järkyttävän näköinen takaapäin
Entä edestä päin? Muuten sama, mutta ilman takapuolta? Naama toisaalta näyttää takapuolelta?
Et ole ainut. Sama ongelma itsellä.
Olen edestä hoikka, mutta selässä paljon läskiä, takapuoli on olematon.
Ei kyllä imartele takaapäin otetut kuvat. Jösses.
T: tuntematon
Vierailija kirjoitti:
Entä edestä päin? Muuten sama, mutta ilman takapuolta? Naama toisaalta näyttää takapuolelta?
Eipä ole naamakaan häävi.
Ap ei kerro sukupuoltaan, mutta naiselle meikkaaminen on aina sallittua, miehelle ei yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kuulemma hyvä perse.
N52
Laittaisitko kuvia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta tuolla ohjeella et ole järkyttävän näköinen takaapäin
Kyllä se avattu kakkonen saattaa aika useitakin järkyttää. Toki riippuen hieman missä on töissä ja missä noin niinkuin muuten liikkuu.
Joka kerta tulee sovituskopissa järkytys ja paha mieli kun siellä on se peili mistä näkee itsensä takaa ja sivulta :(
Maailma olisi muuten ihan älyttömän tylsä paikka ellei sinunnäköisiä ihmisiä olisi.
Miten muut?