Taidan olla liian älykäs tänne
Ihmettelen, että millaisia ihmisiä täällä on, kun eivät osaa edes kirjoittaa oikein saatika (saatikka) muutenkaan ilmaista itseään. Joka tapauksessa: Täällä tuntee itsensä neroksi. Jatkakaa.
Kommentit (56)
Jos aloittaja on vassari, niin ei ole kuule pelkoa, että olisit palstalla se fiksuin tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Jos aloittaja on vassari, niin ei ole kuule pelkoa, että olisit palstalla se fiksuin tyyppi.
Aloittaja voi kertoa, että ei ymmärrä politiikasta hevon vittua.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Teille kaikille ei niin fiksuille:
"Niin kuin Abraham Lincoln kerran sanoi, on parempi olla hiljaa ja vaikuttaa hölmöltä kuin avata suu ja poistaa viimeisinkin epäilys".
- ap
Sinun kohdallasi epäillystä ei kyllä enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
etkä mistään muustakaan .äikän ope tuli palstalle itkemään mutta ei sillä muuhunkaan ole varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
etkä mistään muustakaan .äikän ope tuli palstalle itkemään mutta ei sillä muuhunkaan ole varaa.
Jos sinä olet "äikänope" niin kakarat on kusessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teille kaikille ei niin fiksuille:
"Niin kuin Abraham Lincoln kerran sanoi, on parempi olla hiljaa ja vaikuttaa hölmöltä kuin avata suu ja poistaa viimeisinkin epäilys".
- apSinun kohdallasi epäillystä ei kyllä enää ole.
Epäilystä. Yksi l-kirjain.
Kirjoitusvirheiden korjaaminen tekee siis susta älykkään.?
Vierailija kirjoitti:
Jeps, sama tunnelma täällä. Tänne kun eksyy ja lukee vuodenpäivät näitten perkeleen idioottien kirjoituksia, niin johan oma häntä nousee varsin ylös ja älykkyysosamääräni taitaa sittenkin hipoa maksimia. Jos tämä palsta on läpileikkaus suomalaisesta mentaliteetista, en ihmettele, miksi psykiatriset osastot ovat pullollaan palstan kaltaista porukkaa. Hyvä minä, olen sentään melko fiksu!
Kuka sen 😺 hännän nostaa ellei 🙀 itse 🤔🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kuulosta kovin älykkäältä saatikka nerolta.
Saatika. Yksi k-kirjain riittää.
Höpö höpö. Väärin.
Vierailija kirjoitti:
"Täällä tuntee itsensä neroksi. Jatkakaa."
Haiskahtaa perinteiseltä Dunning-Kruger-vaikutukselta eli ylivertaisuusvinoutumalta.
Varsinkin kun kategorisoi kirjoitusvirheitä tekevät tyhmiksi. Lukihäiriöiset eivät ole tyhmiä, ne ovat vain lukihäiriöisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Täällä tuntee itsensä neroksi. Jatkakaa."
Haiskahtaa perinteiseltä Dunning-Kruger-vaikutukselta eli ylivertaisuusvinoutumalta.Varsinkin kun kategorisoi kirjoitusvirheitä tekevät tyhmiksi. Lukihäiriöiset eivät ole tyhmiä, ne ovat vain lukihäiriöisiä.
Kategorioi.
No et sinä älykäs ole, kun täällä vielä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kuulosta kovin älykkäältä saatikka nerolta.
Saatika. Yksi k-kirjain riittää.
Saati tai saatikka.
Joo, kyllä täällä aika nopeasti selviää miksi en pärjää ihmisten kanssa. Ennen ihmisten tyhmyys pysyi piilossa, korkeintaan pienen piirin tiedossa, mutta nyt se lävähtää kaikkien tarkkailtavaksi. Oli meillä koulussa yksi oppilas, jonka älyä aloin miettiä ihan vakavissaan. Häneltä meni sen ajan muotielokuvan tarina yli, ohi ja ali. Hän ei ymmärtänyt juonta. Nyt näitä juonta ymmärtämättömiä näyttää olevan enemmistö.
No en minä nyt tätä niin tärkeänä pidä. Kunhan sanoin.🙂 Enkä ainakaan loukkaannu verisesti. Tuli vaan niin mukava olo saamistani huomionosoituksista eilen. Tyhmää tietenkin jakaa sitä tänne ja varsinkin aloitus oli väärä! Olen kuitenkin mielissäni, että menestyn elämässäni. Jokaisen pitäisi olla eikä ainakaan polkea kanssaeläjiä maan rakoon.
- ap