Taidan olla liian älykäs tänne
Ihmettelen, että millaisia ihmisiä täällä on, kun eivät osaa edes kirjoittaa oikein saatika (saatikka) muutenkaan ilmaista itseään. Joka tapauksessa: Täällä tuntee itsensä neroksi. Jatkakaa.
Kommentit (56)
Hei aloittaja, poistutaan täältä, annetaan näille pummeille tupakkaa jotta saavat huudella ja käydä toistensa rinnuksiin kiinni. Ihan PA-porukkaa, lähes 100 %. Normaali järjellä tai fiksu henkilö ei edes anonyyminä kirjoittele tällaista paskaa, ehkä tämä kertoo siitä, että suurin osa porukasta on köyhiä väliinputoajia, tupakoivia ja ehkä päihteiden sekakäyttäjiä, kiertokoulu käytynä ja tahko kierrettynä ensin myötäpäivään ja tuhannen kertaa vastapäivään.
Vierailija kirjoitti:
Ap vaikuttaa aloituksen perusteella hyvinkin keskinkertaiselta mutta ylimieliseltä henkilöltä.
Tyypillinen palsta jyrä siis kyseessä.
Teille kaikille ei niin fiksuille:
"Niin kuin Abraham Lincoln kerran sanoi, on parempi olla hiljaa ja vaikuttaa hölmöltä kuin avata suu ja poistaa viimeisinkin epäilys".
- ap
Kuten Winston Churchill vastasi lähettämässään palautteessaan puuttuvista välimerkeistä, kustantajan niistä valittaessa. Lisätkää mihin haluatte ,,,,,,....????!!!!. Lisäisin, että ottakaa pois, jos jotain liikaa. Lisätkää jotain, jos jotain liian vähän, jos ette muutoin ymmärrä.
Suomessa nyt on vaan tällaisia ihmisiä, jotka haukkuvat töitä tekeviä ja nostavat sosiaalitukia.
Yleisneron kannattaa muistaa edes sen verran välimerkeistä, että piste päättää lauseen.
Mun supertyhmä kaveri rupes kanssa spekuloimaan, että mitä jos hän onkin vaikka nero.
Lapseni meinasivat kuolla nauruun, kun kerroin heille. Yksi sanoi, että koulussa saa kanssa aina kuunnella näitä itsearviointeja niiltä yksinkertaisemmilta, että kuinka ylivertaisen fiksuja ja älykkäitä he ovat. Muitten mielestä niitä tyhmimpiä
Vierailija kirjoitti:
Jeps, sama tunnelma täällä. Tänne kun eksyy ja lukee vuodenpäivät näitten perkeleen idioottien kirjoituksia, niin johan oma häntä nousee varsin ylös ja älykkyysosamääräni taitaa sittenkin hipoa maksimia. Jos tämä palsta on läpileikkaus suomalaisesta mentaliteetista, en ihmettele, miksi psykiatriset osastot ovat pullollaan palstan kaltaista porukkaa. Hyvä minä, olen sentään melko fiksu!
Satiiria oletan?
Vierailija kirjoitti:
Yleisneron kannattaa muistaa edes sen verran välimerkeistä, että piste päättää lauseen.
Se ei päde. Jos osaa leikitellä suomenkielellä niin lauseen voi aloittaa vaikka ja -sanalla.
Mitäpä sanot? Jos kirjotan kirjan... Onko väärin kirjoitettu? Kolme pistettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap vaikuttaa aloituksen perusteella hyvinkin keskinkertaiselta mutta ylimieliseltä henkilöltä.
Tyypillinen palsta jyrä siis kyseessä.
Palstajyrä on yhdyssana.
Vierailija kirjoitti:
Jeps, sama tunnelma täällä. Tänne kun eksyy ja lukee vuodenpäivät näitten perkeleen idioottien kirjoituksia, niin johan oma häntä nousee varsin ylös ja älykkyysosamääräni taitaa sittenkin hipoa maksimia. Jos tämä palsta on läpileikkaus suomalaisesta mentaliteetista, en ihmettele, miksi psykiatriset osastot ovat pullollaan palstan kaltaista porukkaa. Hyvä minä, olen sentään melko fiksu!
Arvatenkin mt-alalla on töissä persoonallisuushäiriöisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa täällä on käynyt "elämän kovan koulun"
355 op elämäm korkea koulussa, ylempi tutkinto suoritettu korkeimmalla arvo sanalla.
Ne yhdyssanat..
Ap taitaa olla korkeasti koulutettu ja tulee meille tyhmille vittuilemaan.
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Just näin. Tämä on ainoa kommentti, mihin pystyy. Ei uutta tällä foorumilla.
Vierailija kirjoitti:
Niin ehkä koulussa opetettiin, mutta se ei aina toimi niin kirjallisuudessa. Jos minä kirjoitan.... mietin vielä, että mitä rustaisin paperille. ... Osaisinko tuoda ajatukseni muiden nähtäville? ...Uskaltaisinko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ehkä koulussa opetettiin, mutta se ei aina toimi niin kirjallisuudessa. Jos minä kirjoitan.... mietin vielä, että mitä rustaisin paperille. ... Osaisinko tuoda ajatukseni muiden nähtäville? ...Uskaltaisinko?
Pilikut siis pisteitä. En vaan ymmärrä noin mustavalkoisia ihmisiä, että "piste päättää lauseen".
Jokainenhan ihminen tuntee itsensä nerommaksi, kauniimmaksi, hauskemmaksi, viehättävämmäksi muihin ihmiseen verrattuna, ja loukkaantuvat verisesti, jos eivät sitä muiden mielestä ole. Olet siis aivan oikeassa osoitteessa
Palsta on täynnä vanhoja, yksinäisiä, lihavia, rumia ja mielenvikaisia kissatätejä. Suuri osa myös työttömiä ja köyhiä. Usein myös kommunisteja, jotka ovat erityisen innoissaan t r a n s u i s t a ja muista anaalikultin ilmiöistä sekä m o n i k u l t t u r i s m i s t a ja Suomen täyttämisestä n e e k e r e i l l ä. Ei ihan Suomen valiota kyllä.