Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkkärin asiakkaana ekaa kertaa elämässä

Vierailija
02.08.2024 |

Onko tämä toimisto oikeasti auttanut ketään työllistymään? Yritän olla avoimin mielin. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on yksi monista hyödyttömistä suojatyöpaikoista nasille.

Tarkoittanet naisille.

Mjaa. Olen ollut työkkärissä töissä, ja puolet kollegoista oli kyllä miehiä. Mitäs nyt?

Itse en ole koskaan tavannut miespuolista asiakaspalvelijaa. Ja naisvoittoisuus on helppo tarkastaa tilastoista tällä saralla. Se ketä työskentelee kulisseissa on toinen aihe.

Vierailija
22/24 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkkärin työllistämistoimet ovat vain pelote, jotta ihminen itse hakisi töitä.

Noin se on ja, kun hakee oikeasti töitä, niin silti on pohjasakkaa, jos ei saa työpaikkaa.. Olin 3 vuotta työtön. JA aidosti hain työpaikkaa koko aika ja meinas usko loppua... Suhteilla pääsee töihin.. Minulla kävi järjetön tuuri tai alan jo uskomaan, että tämä oli jonkun ylempien voimien juttuja. Kaveri pelaa futista sellaisessa puulaaki jutussa jossain 7 divarissa.Heidän maalivahti oli hirveässä krapulassa ja oli sanonut suoraan ettei aio tulla peliin. Kaveri soitti mulle, että sähän olit pentuna maalivahti.. Jep, pentuna. Olen nyt 47v mies. Noh, eipä mulla ollut muutakaan tekemistä ja menin maaliin sitten.

Siinä sitten häviön jälkeen mentiin kaljalle ja en todellakaan tuntenu ketään siitä porukasta.. Siinä juttelin sitten yhden tyypin kanssa ja h

Kiitos että jaoit tarinasi! Ikinä ei pidä antaa periksi. 

Tuossa oli kyllä korkeampi käsi jeesaamassa, toivottavasti osaat antaa kiitoksen siihenkin suuntaan. Ja itsellesi, koska et antanut periksi ja tartuit tilaisuuteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On auttanut tajuamaan, kuinka monta tyhjän toimittajaa verorahoilla palkataan.

Juuri tällä viikolla eräs taas totesi, että ei hänellä ole mitään tarjottavaa, kun tarvitsisin terveydenhuoltoa työllistyäkseni mutta en saa, kun yhden ajan ehkä 6 kk välein. Rivien välistä kävi selväksi, että on aika yleinen lopputulos. Tuonkin palkan voisi käyttää soten kuntoon laittamiseen. 

Tarvitsisin itsekin vaikka mitä apua, mutta lopputulos se on, että en saa mitään apua. Eläkkeelle en pääse, vaikka se olisi ainoa oikea paikka itselleni, joten sama meno ja saman turhan jauhaminen jatkuu kunnes joskus lopulta pääsen eläkkeelle. Kumma kun mitään eivät suostu tekemään edes sen eteen, että pääsisin eläkkeelle. En vaan jaksa jauhaa tuhannetta kertaa samaa kun lopputulos on aina vaan se sama, että mitään ei tapahdu, enkä saa apua. Voin koko ajan huonommin. En työllisty

Siis ei kai TE toimisto eläkeasioita hoida. Itse hain TK eläkkeeni ihan terveydenhuollon kautta.

Vierailija
24/24 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne työkkärin lähettämät työtarjouksetkin on tulostettu sieltä avoimista työpaikoista. Viimeksi sanoin omalle virkailijalle että selaan ne avoimet joka päivä että ihan turhaan sieltä mulle mitään tulostelee.

Mukava virkailija ja ehkä hänkin tietää miten turhaa hänen työ on. Soittelee silloin tällöin ja kyselee kuulumiset.