Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset naiset vihaavat minua?

Vierailija
02.08.2024 |

Aina katsovat oikein vihaisesti päälle kun kävelevät vastaan kadulla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vihaa.

Ei ketään voi vihata jos ei edes tunne ihmistä. Kuten ei voi myöskään rakastaa. Joten anna olla äläkä kyttää ihmisten ilmeitä liikaa.

Vierailija
2/6 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vainoharhainen. Kukaan ei katso eikä vihaa. Hae apua sairauteesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin naiset vihaa. Kerran baarissa nainen haistatteli kun katsoin sitä ehkä sekunnin ajan. Haistattelin naiselle takas ja sitten sen jännämies poikaystävä hyökkäsi kimppuuni joten minun oli pakko hakata se. Sitten se nainen hyökkäsi kimppuuni myös ja pistin sen lattiaan mutta muut asiakkaat tuli väliin. Onneksi baarissa oli kameran joten minä en saanut syytettä. Se nainen sai kunnianloukkaus syytteen ja sen mies pahoinpitely syytteen ja sain parin tonnin korvaukset.

Se vaan ettei naista voi katsella edes niin ne alkaa aukomaan päätä.

Vierailija
4/6 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi tuntua siltä jos on huono itsetunto

Vierailija
5/6 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttujes perusteella suututat ihmiset tällä palstalla, mutta MYÖS MUUALLA. 

Vierailija
6/6 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tullut ajatelleeksi että voit kärsiä epäluuloisesta persoonallisuushäiriöstä?

"Epäluuloiselle persoonallisuudelle on ominaista huomattava varautuneisuus sekä laaja-alainen epäluulo, joka kohdistuu muihin ihmisiin ja heidän tarkoitusperiinsä. 

Epäluulon vuoksi henkilö on haluton uskoutumaan muille. Hän voi tulkita viattomatkin huomautukset tai tapahtumat itseään uhkaaviksi.Epäluuloinen persoonallisuus hankaloittaa tavallisesti merkittävästi sosiaalista elämää, mutta siitä kärsivä hakeutuu harvoin itse hoitoon. "

Tätä kuten muitakin persoonallisuushäiriöitä voidaan hoitaa, mutta sitä on haluttava itse ja hakeuduttava avun piiriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi