Silja matustaa jyväskylään mm- rallin ajaksi myymään seksiä!
Silja matkustaa MM-rallin ajaksi myymään seksiä Jyväskylään kun edellinen asiakas lähtee, seuraava on jo tulossa
Sinä työtön, miksi et myy seksiä? Et olisi rahan puutteessa, etkä puutteessa muutenkaan! :)
Kommentit (58)
Kumma miten jotkut haluaa itselleen sp-taudin.
Kyllä tästä rohkeasta journalismista pitäisi vähintään Pulitzer saada, niin herkkää, niin rohkeaa, ennenkuulumatonta, naisia voimaannuttavaa!
Yle on lobannut pros tituutiota jo kauan varteenotettavana ammattina ja oikeana työnä. Milloin työkkärissä aletaan velvoittaa seks ityön vastaanottamiseen?
Eikös mm tarkoita millimetriä ja mm. muun muassa?!
Naisilta pitää kieltää seksityö!! Vääristää kiloailumahdollisuuksia ja heikentää miehen tienaamista
Faktahan on, että nämä nuoret naiset tekevät seksillä hyvää tiliä.
Itseasiassa Suomessa tuskin on tällä hetkellä toista alaa, missä voi yhtä helposti ja nopeasti päästä merkittäviin tuloihin.
Ja koska eläköityviä miehiä riittää, niin näkymät nuorille kullinlutkuttajille ovat todella menestyksekkäät.
Tämäkin kertoo erinomaisesti suomalaisen yhteiskunnan tilasta.
Vierailija kirjoitti:
Vaimolle tuliaisia?
Vierailija kirjoitti:
Yle on lobannut pros tituutiota jo kauan varteenotettavana ammattina ja oikeana työnä. Milloin työkkärissä aletaan velvoittaa seks ityön vastaanottamiseen?
"Tässä olisi tällainen vapaa paikka bordelliin. Tuntipalkka 10 e/h ja bonukset päälle. Suihimotosta saa 2 e ekstraa, anaalipanosta 10 e ekstraa. Hakuaika 31.8. saakka. Cv ja kuvat vartalon eri puolista, pituus ja paino mainittava".
Onko tää tulevaisuuden skenaario?
Mites tämmönen juttu lähtee liikkeelle? Onko Silja ottanut yhteyttä toimittajaan? Onko toimittaja Siljan kaveti? Jotain muuta?
Taitaa olla jollain seksinpuutetta?
Vierailija kirjoitti:
Et ole sitten kondomista kuullut koskaan!???
Vauva-palstan mammasta nyt kukaan haluaisi maksaa yhtään mitään.
Silja ei ole suinkaan ainoa viikonlopuksi Jyväskylään matkannut nuori nainen, joka näin tekee. Alan sivustoilla tarjontaa on nyt melkein kolminkertainen määrä muihin viikonloppuihin verrattuna. Siellä raha vaihtaa omistajaa. Sama juttuhan oli Jyväskylässä (vähän pienempänä tosin) viime viikonloppuna, kun siellä kisattiin kuninkuusravit.
Siellä missä kokoontuu paljon miehiä, kannattaa myös ilolintujen olla paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Olin vauva kun ysärin lama oli pahimmillaan, mutta olen aikuisiällä kuullut tornareita, että työkkäri patisti tuolloin työttömiä naisia hakemaan topless- kahviloihin ja partureihin töihin karenssin uhalla. Aika kauheaa jos totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin vauva kun ysärin lama oli pahimmillaan, mutta olen aikuisiällä kuullut tornareita, että työkkäri patisti tuolloin työttömiä naisia hakemaan topless- kahviloihin ja partureihin töihin karenssin uhalla. Aika kauheaa jos totta.
Olen myös tuosta toplessbaarityökkärihuhusta lukenut tältä palstalta useaan otteeseen. Onko sillä mitään totuuspohjaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myös tuosta toplessbaarityökkärihuhusta lukenut tältä palstalta useaan otteeseen. Onko sillä mitään totuuspohjaa?
Ehkä puolet totta, puolet värikynää ja totuus siellä jossain keskellä
Vierailija kirjoitti:
Mites tämmönen juttu lähtee liikkeelle? Onko Silja ottanut yhteyttä toimittajaan? Onko toimittaja Siljan kaveti? Jotain muuta?
Kesätoimittajien aikaan korostuu vihervasemmiston suosimat aiheet, kun idealistiset toimittajanalut haastattelevat kavereitaan vain heidän omia piirejä kiinnostavista aiheista.
Voi kettu kun olen syntynyt mieheksi. Jos olisin nainen, niin en olisi tuntiakaan viettänyt toimistotöissä, enkä rahapulassa!
Rohkeaa, voimaannuttavaa, esikuva.
- vastuullinen journalismi 2024