Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silja matustaa jyväskylään mm- rallin ajaksi myymään seksiä!

Vierailija
02.08.2024 |

Silja matkustaa MM-rallin ajaksi myymään seksiä Jyväskylään kun edellinen asiakas lähtee, seuraava on jo tulossa

https://yle.fi/a/74-20101423

Sinä työtön, miksi et myy seksiä? Et olisi rahan puutteessa, etkä puutteessa muutenkaan! :)

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeaa, voimaannuttavaa, esikuva.

- vastuullinen journalismi 2024

Vierailija
2/58 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma miten jotkut haluaa itselleen sp-taudin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tästä rohkeasta journalismista pitäisi vähintään Pulitzer saada, niin herkkää, niin rohkeaa, ennenkuulumatonta, naisia voimaannuttavaa!

Vierailija
4/58 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle on lobannut pros tituutiota jo kauan varteenotettavana ammattina ja oikeana työnä. Milloin työkkärissä aletaan velvoittaa seks ityön vastaanottamiseen?

Vierailija
5/58 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös mm tarkoita millimetriä ja mm. muun muassa?! 

Vierailija
6/58 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta pitää kieltää seksityö!! Vääristää kiloailumahdollisuuksia ja heikentää miehen tienaamista

Vierailija
7/58 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktahan on, että nämä nuoret naiset tekevät seksillä hyvää tiliä.

Itseasiassa Suomessa tuskin on tällä hetkellä toista alaa, missä voi yhtä helposti ja nopeasti päästä merkittäviin tuloihin.

Ja koska eläköityviä miehiä riittää, niin näkymät nuorille kullinlutkuttajille ovat todella menestyksekkäät.

Tämäkin kertoo erinomaisesti suomalaisen yhteiskunnan tilasta.

Vierailija
8/58 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolle tuliaisia?

Vierailija
9/58 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yle on lobannut pros tituutiota jo kauan varteenotettavana ammattina ja oikeana työnä. Milloin työkkärissä aletaan velvoittaa seks ityön vastaanottamiseen?

"Tässä olisi tällainen vapaa paikka bordelliin. Tuntipalkka 10 e/h ja bonukset päälle. Suihimotosta saa 2 e ekstraa, anaalipanosta 10 e ekstraa. Hakuaika 31.8. saakka. Cv ja kuvat vartalon eri puolista, pituus ja paino mainittava". 

Onko tää tulevaisuuden skenaario?

Vierailija
10/58 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tämmönen juttu lähtee liikkeelle? Onko Silja ottanut yhteyttä toimittajaan? Onko toimittaja Siljan kaveti? Jotain muuta?

Vierailija
11/58 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla jollain seksinpuutetta?

Vierailija
12/58 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole sitten kondomista kuullut koskaan!???

Vierailija
13/58 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolisin!!!!

Kilttimies

Vierailija
14/58 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-palstan mammasta nyt kukaan haluaisi maksaa yhtään mitään.

Vierailija
15/58 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silja ei ole suinkaan ainoa viikonlopuksi Jyväskylään matkannut nuori nainen, joka näin tekee. Alan sivustoilla tarjontaa on nyt melkein kolminkertainen määrä muihin viikonloppuihin verrattuna. Siellä raha vaihtaa omistajaa. Sama juttuhan oli Jyväskylässä (vähän pienempänä tosin) viime viikonloppuna, kun siellä kisattiin kuninkuusravit. 

Siellä missä kokoontuu paljon miehiä, kannattaa myös ilolintujen olla paikalla. 

Vierailija
16/58 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin vauva kun ysärin lama oli pahimmillaan, mutta olen aikuisiällä kuullut tornareita, että työkkäri patisti tuolloin työttömiä naisia hakemaan topless- kahviloihin ja partureihin töihin karenssin uhalla. Aika kauheaa jos totta.

Vierailija
17/58 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin vauva kun ysärin lama oli pahimmillaan, mutta olen aikuisiällä kuullut tornareita, että työkkäri patisti tuolloin työttömiä naisia hakemaan topless- kahviloihin ja partureihin töihin karenssin uhalla. Aika kauheaa jos totta.

Olen myös tuosta toplessbaarityökkärihuhusta lukenut tältä palstalta useaan otteeseen. Onko sillä mitään totuuspohjaa?

Vierailija
18/58 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös tuosta toplessbaarityökkärihuhusta lukenut tältä palstalta useaan otteeseen. Onko sillä mitään totuuspohjaa?

Ehkä puolet totta, puolet värikynää ja totuus siellä jossain keskellä

Vierailija
19/58 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites tämmönen juttu lähtee liikkeelle? Onko Silja ottanut yhteyttä toimittajaan? Onko toimittaja Siljan kaveti? Jotain muuta?

Kesätoimittajien aikaan korostuu vihervasemmiston suosimat aiheet, kun idealistiset toimittajanalut haastattelevat kavereitaan vain heidän omia piirejä kiinnostavista aiheista.

Vierailija
20/58 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kettu kun olen syntynyt mieheksi. Jos olisin nainen, niin en olisi tuntiakaan viettänyt toimistotöissä, enkä rahapulassa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän