Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisitko kavereille, että sinun oma miehesi on pettänyt sinua

Vierailija
02.08.2024 |

Säälivät vain ja syyttävät sinua, kun et kuitenkaan eroa vaan painat villaisella.

Kannattaako kertoa?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasin sivusta erästä pettämisjuttua (mies petti vaimoaa), jossa tuo ruodittiin auki kaikkien kavereiden, sukulaisten ja jopa työkavereiden kanssa. Molemmat siis kävi asiaa tällä tavalla läpi. Ovat jatkaneet yhdessä. Itse pitäisin omana tietona, ainakaan sukua en sotkisi, parhaille ystäville voisin kertoa.

Vierailija
22/32 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tutu on niin tökeröitä ja kaksinaismoraalisia, että ei sitten halua olla enää miehen kanssa tekemisissä. Menee elämä vaikeeksi, lasten juhlat ja kaikki.

FAIL JOS KERROT

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman vaimon kaverin mies petti. Kertoisen luottamuksella vaimolleni. Vaimo kertoi minulle 🤣

En ole enää puhunut miehelle. Ja Vaimoni ja hänen kaverinsa ystävyys on hiipunut.

Naisella on nyt miehen kanssa kaksi pientä lasta 🤢 petti kun ei ollut 😂

Vierailija
24/32 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurasin sivusta erästä pettämisjuttua (mies petti vaimoaa), jossa tuo ruodittiin auki kaikkien kavereiden, sukulaisten ja jopa työkavereiden kanssa. Molemmat siis kävi asiaa tällä tavalla läpi. Ovat jatkaneet yhdessä. Itse pitäisin omana tietona, ainakaan sukua en sotkisi, parhaille ystäville voisin kertoa.

Pettäjänä et tietenkään haluaisi, että tekosi tulisi sukulaistesi tietoon. Haluat säilyttää kahdet kasvot, toiset ulkomaailmalle ja toiset perheellesi.

Vierailija
25/32 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä haluaisin tietää.

Enkä todellakaan jättäisi kaveria, jos hän ei edes olisi se kenen kanssa on pettänyt. 

Myös ystävyys vaatii luottamusta.

Millainen se ystävä olisi, joka tietäisi asioista, mutta joka ei kertoisi niistä asianomaiselle? Antaisi ystävänsä kärsiä ja pitäisi muiden naurunalaisena? 

T: Tuntematon 

Vierailija
26/32 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä haluaisin tietää.

Enkä todellakaan jättäisi kaveria, jos hän ei edes olisi se kenen kanssa on pettänyt. 

Myös ystävyys vaatii luottamusta.

Millainen se ystävä olisi, joka tietäisi asioista, mutta joka ei kertoisi niistä asianomaiselle? Antaisi ystävänsä kärsiä ja pitäisi muiden naurunalaisena? 

Et ymmärrä mitään

Vierailija
27/32 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun OMA miehesi? Mies ei ole omaisuuttasi, ja miksi edes haluaisit, kun osoittaa että ei hänkään halua? 

Vierailija
28/32 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan kerro jos jatkaa suhteessa? Vai onko kertominen kosto pettämisestä ja näin tilit on tasoitettu?

Vierailija
29/32 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä olet kun pettäjään tyydyt. Ei kannata sanoa koska sen jälkeen kukaan ei arvosta sinua eikä miestäsi. 

Vierailija
30/32 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerroin ystävilleni sekä sisarelleni ja isälleni. Miehen monivuotisen salasuhteen ja muunkin takia olin eroamassa eikä tarvinut miettiä kertoisinko vaiko en. Jos oltaisiin pysytty yhdessä, olisin ehkä kertonut vähemmälle määrälle ihmisiä.

Mies suuttui etenkin siitä, että kerroin isälleni. Ei kyllä tykännyt kavereillekaan kertomisesta. Itse toki oli suhteestaan kertonut bestikselleen, mutta sehän oli toki ihana eri asia. En kertonut kostaakseni, vaan ihan purkaakseni mieltä ja käsitelläkseni asiaa.  

Vierailija
31/32 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, luin jutun näköjään väärin. Kyseessä oli siis henkilökohtainen asia.

Kyllähän tuollainen asia tulisi tuttujenkin tietoon ennen pitkää.

Jokaisen oma henkilökohtainen asia, jatkaako kulissiliitossa. Jos on itse tyytyväinen, niin fine.

Vierailija
32/32 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että en kertoisi. En haluaisi ikään kuin häpäistä miestäni kertomalla ja aiheuttaa hänelle mahdollisesti pahaa mieltä. Ei sillä ettei minulla olisi oikeutta puhua asiasta, minähän siinä olisin se jota kohtaan olisi tehty väärin, mutta mieluummin en kertoisi kenellekään tutulle.

Jollekin terapeutille saattaisin puhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi