Kertoisitko kavereille, että sinun oma miehesi on pettänyt sinua
Säälivät vain ja syyttävät sinua, kun et kuitenkaan eroa vaan painat villaisella.
Kannattaako kertoa?
Kommentit (32)
Jokainen joka on suhteessa mieheen oppii kyllä ennemmin tai myöhemmin, etteivät he ole monogamisia
Jos sinusta tuntuu jo etukäteen, etteivät kaverisi tuo keskusteluun mitään mitä tarvitset, älä kerro
No en kertoisi kavereille. Parille luottoystävälle voisin kertoa kun tulee murheita jaettua muutenkin.
Plus on ikävää jos kaverisi eivät enää arvosta miestäsi tai ole ystävällisiä
Eihän se toimi, menetät kaverit
Ei kannata kertoa, jos yrität antaa anteeksi.
Muuten muistuttavat sinua asiasta joka kerta kun mies tekee jotain mistä et pidä, vaikka se olisi jotain tosi pientä.
Eli jos haluat unohtaa pettämisen, älä kerro.
Jos jatkaisin miehen kanssa, niin en kertoisi.
Jos eroaisin, niin kertoisin.
Kerroin. Ihan niille kenelle halusin kertoa. Oli minun asiani. Koski minun elämääni.
Kertominen ilman miehen lupaa on myös pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Kertominen ilman miehen lupaa on myös pettämistä.
Niin on - älä sorru
Vierailija kirjoitti:
Miksi sille miehelle kenenkään pitäisi haluta olla tuollaisen tempun jälkeen olla ystävällinen?
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata kertoa, jos yrität antaa anteeksi.
Muuten muistuttavat sinua asiasta joka kerta kun mies tekee jotain mistä et pidä, vaikka se olisi jotain tosi pientä.
Eli jos haluat unohtaa pettämisen, älä kerro.
Liitto jatkuu aina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sille miehelle kenenkään pitäisi haluta olla tuollaisen tempun jälkeen olla ystävällinen?
Jos haluavat olla minun kavereitani. Painamalla miestäni alas - painavat minua alas. Ovat minulle ilkeitä.
Vierailija kirjoitti:
No ei kai kaveria nyt tuon takia jätetä?
Vierailija kirjoitti:
Jokainen joka on suhteessa mieheen oppii kyllä ennemmin tai myöhemmin, etteivät he ole monogamisia
Jos sinusta tuntuu jo etukäteen, etteivät kaverisi tuo keskusteluun mitään mitä tarvitset, älä kerro
Itse asiassa tutkimusten mukaan miehet ja naiset pettävät ihan yhtä usein.
Tietenkin kerron! Tiedän myös vastaavat asiat kaverini miehistä.
Ketjussa on nyt selvästi joku pettävä mies, joka ei haluaisi, että hänen pettämisestä tulee ulkopuolisten ihmisten tietoon, kun siinä menee maine. Teoilla onkin seurauksia. Olisi kannattanut ajatella sitä ennen kuin ryhtyi pettämään.
Miksi kaikkien huonojen ihmisten tötöilyä lakaistaan maton alle? Se on ihan hyvä, että kaikki tietää millainen tyyppi on. Tälläiset huonot tyypit ei ikinä opi, muuta kun anteeksi pyytämällä tai vaihtamalla kumppania kaikki nollaantuu taas ja voi jatkaa niin kuin ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai kaveria nyt tuon takia jätetä?
Ai jos hakuu miestäni. Tottakai
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin kerron! Tiedän myös vastaavat asiat kaverini miehistä.
Ketjussa on nyt selvästi joku pettävä mies, joka ei haluaisi, että hänen pettämisestä tulee ulkopuolisten ihmisten tietoon, kun siinä menee maine. Teoilla onkin seurauksia. Olisi kannattanut ajatella sitä ennen kuin ryhtyi pettämään.
En kyllä halua olla tekemisissä ihmisen kanssa joka haukkuu miestäni - ja siten minua
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikkien huonojen ihmisten tötöilyä lakaistaan maton alle? Se on ihan hyvä, että kaikki tietää millainen tyyppi on. Tälläiset huonot tyypit ei ikinä opi, muuta kun anteeksi pyytämällä tai vaihtamalla kumppania kaikki nollaantuu taas ja voi jatkaa niin kuin ennenkin.
Tuollaisella käytöksellä menetät ystäväsi. Ei toisen miestä haukuta. Oletko joku assburger.
Tuollaiset asiat eivät kuulu ulkopuolisille.