Näkösuojaa lasitetulle parvekkeelle?
Te kerrostaloasukkaat joilla on nää modernit lattiasta kattoon lasiset parvekkeet, mitä virityksiä ootte keksineet näkösuojaksi? Oon nähnyt että joillain saman talon asukkailla on verhot parvekkeella mutta ei tuolla oo kyllä mitään mihin kiinnittää verhoja, niin en ymmärrä miten... Parvekkeen kaiteessa ei myöskään oo mitään rakoja tms mihin saisi mitään naruhommia kiinnitettyä, eli googlettamalla löydetyt kankaiset näkösuojatkaan ei käy. En ihan ymmärrä miten joku viihtyy parvekkeella jonne on suora näköyhteys vierestä, alhaalta ja ylhäältä, itsestä tuntuu ihan julkiselta tilalta eikä omalta kodilta, eli jotain pitäis keksiä!
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrostaloläävässä akvaariossa, ihanaa.
Kunnon neukkukuutio akvaariolla
20 vuotta omakotitalossa asuneena, ottaisin ennemmin vaikka sen neukkukuution, kuin ikinä enää uudestaan muuttaisin omaan taloon 😄
Kerrostalo on mun loppuelämän ratkaisu.
Minulla on kaihtimet, ei siksi että olisin katseilta piilosssa, vaan siten parvekkeeni ei kuumene liikaa aurinkoisella ilmalla.
Kaikkeen tottuu, ottaa vaan hetken aikaa. Minä laitatin kalliit kaihtimet, koska parvekkeen suunta on etelä-länsi, joten lasituksien ollessa kiinni lämpötila helteellä nousi 60 C. Ei menestyneet kukat kuin loppukesästä enkä itsekään kestänyt siellä olla kuin pilvisellä säällä. Kaihtimet oli pelastus ja parveke on nyt ylimääräinen huone. Ei ihmiset sinne tuijottele. Heillä on muuta tekemistä. Jos joku tuijottaa, niin mulle ihan sama. Tarkoitan, ettei ne kaihtimet aina ole ympäri partsin kiinni.
Mukavaa talvella tuulettaa mattoja ja vaatteita, ei haittaa lumi- sun muut sateet ollenkaan. Kynttilälyhtyjä voi turvallisesti käytellä.