Vaativatko nuoret naiset mieheltä täydellistä Kenin vartaloa näkyvillä rintalihaksilla?
Joskus parikymppisenä ajattelin, että koska en ole sellainen täydellinen Hunks-tanssija, joka näyttää Keniltä, niin naiset eivät ole minun juttuni. Naiset ovat aina minulle näyttäytyneet kaukaisilta ja etäisiltä ihmisiltä.
En ole koskaan käynyt trefffeillä, vapaa-ajan kontaktini vastakkaiseen sukupuoleen on 0 ja luonnollisesti poikuus on tukevasti tallella ja varmaan on hautaan asti. Karvaiset miehet eivät kiinnosta.
Katselen ja ihailen toki söpöjä naisia kauempaa. Näin olen tehnyt jo 15 vuoden ajan.
Itselläni on lievä s-vika ja olen suht lyhyt (175), joten ikäisiäni naisia en ole koskaan lähestynyt.
Työelämästä en ole syrjäytynyt ja korkeakoulututkinto löytyy sekä noin 4500e kuukausitulot.
Jotkut varmaan aavistavat, ettei taida olla tällä tyypillä paljoa naiskokemusta, mutta ääneen ei tuoda ihmettelyä ilmi.
Joskus masentaa, joskus ahdistaa, joskus unohdan asian.
M39
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Pituuden ja hiusten määrän perusteella voi toki miehensä valita mutta sellaista naista en itse haluaisi. Älä ole kerjuulla, tutustu naisiin.
Juurikin tämä. Keskustele naisten kanssa siellä työpaikalla, kaupassa missä vaan missä se on luonnollista. Vaikuttaa että sinulla on jonkin sortin alemmuuskompleksi. Parasta olisi tuo rento (siis ilman mitään paineita) keskustelu naisten kanssa. Eikö työpaikallasi ole naisia? Siitä se lähtee kun ensin juttelet niitä näitä ja ehkä vähän syvempääkin juttua kun paremmin tutustuu.
Sulla on joku kummallinen rimakauhu naisten suhteen ja omat kuvitelmat naisten nirsoilusta. Tietty jos kattelet ja haluat vain missin näköisiä niin vaikeata voi olla mutta naisia on yhtä lailla monenlaisia kuin miehiäkin. Kun juttelee monen naisen kanss niin saattaakin käydä että se yksi jossain vaiheessa alkaakin tuntumaan tärkeältä ja siitä se lähtee kun molemmilla samat fiilikset.
Pitäisi osata tapella. Ei lihakset tavallaan auta siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terapiaan mars, työssäkäyvänä ihmisenä sinulla on siihen mahdollisuus. Ja kannattaa ehkä hommata miespuolinen terapeutti koska en oikein usko että kykenisit olemaan rehellinen naispuoliselle tunteistasi ja ajatuksistasi?
Oletko käynyt puheterapiassa S-vian korjaamiseksi?
Tietysti voit ottaa uhriasenteenkin ja olla tuossa samassa tilanteessa 20 vuoden päästä, mutta se voi jo vähän harmittaa.
En ole tässä tilanteessa 20 vuoden kuluttua, koska riistän itseltäni hengen ennen sitä.
ap
No sittenhän tässä on ihan turha jatkaa keskustelua, kun mikään ei mielestäsi asioita kohenna, ja jatkosuunnitelmakin on laadittuna. Tuumasta toimeen.
Grammakin ylimääräistä ja mies voi siirtyä lopullisesti ulkoruokintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinun ei tuossa iässä kannattaisi enää miettiä, mitä nuoret naiset tekevät tai haluavat. Olet jo kohta 40, ja toisin kuin palstalla (oikeastaan koko internetissä?) jankataan, niin miehet eivät oikeasti parane vanhetessaan.
Mieti, millaisia naisia saattaisit kiinnostaa, ja toimi sen mukaan. Ketkä ovat oikeasti kohderyhmääsi? Nuoret naiset eivät sitä ole, vaikka hankkisit Hunks-lihakset.
Kehotat häntä miettimään, ketkä ovat kohderyhmää, mutta näytät itse sen jo tietävän paremmin. Tämä on tyypillistä alentavaa kannustusta norsunluutornista, mikä vahingoittaa kuulijaa, mutta usein kuulijalla tai lukijalla ei ole keinoja havaita, mistä paha olo tulee.
Tuossa vastauksessa kirjoittaja ennemminkin vahvistaa omaa turvallisuuttaan lokeroimalla ja passivoimalla turvattomalta ja inhottavalta tuntuvaa miestä, jotta tämä ei käyttäisi potentiaaliaan, vaan
Nuoria naisia haluavat suurin osa miehistä, joten heistä on suurin kilpailu. Jos on noin 40 ja neitsyt niin on syytä ymmärtää, ettei pysty enää kilpailemaan nuorista naisista, vaan pitäisi hakea enemmän oman ikäistä naista. Nuoret seurustelevat nuorten kanssa myös tilastojen valossa jne. Vanhemman kokeneen miehen voi haluta joku isäongelmainen nuori, mutta ap ei ole edes kokenut mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi lihasjutut on tärkeitä lähinnä homopiireissä, naiset ei niistä piittaa.
Miten muka muuten saisi esim. ventovieraan naisen huomion? Lihaksikkuudella saa alhaisen rasvaprosentin ja sitä myöten hoikan naaman ja leukaluut esiin.
Ilman lihasta hoikka mies on lähinnä taikinanaamainen laihaläski eikä sellaista kukaan nainen taatusti katsele.
Tuossa toisessakin ketjussa huudettiin kilpaa miten palomiehet ovat seksikkäitä. Noh yleensä palomiehet ovat lihaksikkaita.
Lihaksikkuudessa naiset kyllä tekevät täysin eri tavalla kuin puhuvat.
ap
Voi voi sulla on kyllä kummia mielikuvia naisista. Et tunne naisia älä laita heidän päähänsä omia ajatuksiasi. Palomiehet ovat miehekkäitä koska he pelastavat ihmisiä se on tavallaan seksikästä koska se on miehekkään miehen ominaisuus puolustaa ja pelastaa heikompia (naiset ja lapset). Ei siinä sen kummempaa.
Oletko ap miettinyt 20 vuotta, että hankkisit ne rintalihakset, jos se on mielestäsi ratkaisu ongelmaasi? Oletko siis tehnyt asian eteen edes jotain?
Itse vaadin sen ettei ole minua 20v vanhempi
Alottaja on homo. Tämä mutkistaa asiaa entisestään, homot ovat vielä naisiakin vaikeampia.
Naisilla on miehille kriteereitä lähes yhtä paljon kuin on naisia. Miehillä kriteerinä on ulkonäkö.