Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut valittaa siitä että jotkut toiset on somessa?

Vierailija
01.08.2024 |

Miksi heitä ärsyttää se että toiset käyttävät somea ja jakavat siellä sisältöä, esimerkiksi kuvia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavinta on ne jotka haukkuu somea ja somenkäyttäjiä mutta silti tuntuvat aina olevan hyvin perillä siitä mitä somessa tapahtuu.

Vierailija
2/13 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on huolissaan esim. lapsenlapsistaan, jos vaikka pikkutytöstä laitetaan bikinikuva julkiseen Instaan. :( Yksityisyyden suoja lapsille! <3 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni on huolissaan esim. lapsenlapsistaan, jos vaikka pikkutytöstä laitetaan bikinikuva julkiseen Instaan. :( Yksityisyyden suoja lapsille! <3 

Tuohan on laitonta jos ilman lupaa laitetaan. Ihan eri asia siis.

Vierailija
4/13 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat itse pelokkaita ja muistelevat vuosituhannen vaihteen lapsille tarkoitettuja varoituksia että se mitä laitat nettiin jää sinne ikiajoiksi. Eivät ymmärrä, että nykysome on jotain ihan muuta.

Vierailija
5/13 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat itse pelokkaita ja muistelevat vuosituhannen vaihteen lapsille tarkoitettuja varoituksia että se mitä laitat nettiin jää sinne ikiajoiksi. Eivät ymmärrä, että nykysome on jotain ihan muuta.

Ja miten on ihan muuta? Väitätkö ettei esim kuvakaappauksia tallenna kukaan stalkkeri?

Vierailija
6/13 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miten on ihan muuta? Väitätkö ettei esim kuvakaappauksia tallenna kukaan stalkkeri?

Mitä sitten vaikka tallentaisikin? Oletan että jokainen julkaisee somessa vain sitä mitä itse haluaa.

Vierailija
7/13 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta. Nykysome on se entinen potenssiin miljoona. Piipahdapa dark webin puolella. Yllätyt.

Vierailija
8/13 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä yritetään viestittää moraalista ylemmyyttä, mitä se ei ole. 

Vierailija
9/13 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavinta on ne jotka haukkuu somea ja somenkäyttäjiä mutta silti tuntuvat aina olevan hyvin perillä siitä mitä somessa tapahtuu.

Parhaiten. Kyttäävät somea jatkuvasti kuitenkin ja haukkuvat samalla somenkäytön.

Vierailija
10/13 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni aikoinaan ärsyyti kun eräs kaverini oli kuulemma laittanut minunnkuviani omienbkuviensa joukkoon. Itse sain sit myöhemmin kuulla muilta, että kuinka vaan minunkin kannatraisi olla somessa, niin pääsisin näkemään kuvani. - Tuntui kiristykseltä, enkä ymmäränyt, että miten minä voisin tietää mitä kuvia ihmiset omossa profileissaan jakavat? Tai tehdä, jos en, jostain kuvasta pidä? Rikosilmoituksenko?

Vierailija
11/13 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla henkisesti vajaa huomionkipeä addikti, joka sortuu somea käyttämään. Kertoo paljon ihmisen psyykkisistä ongelmista ja pätemisen himosta, jos ei pysty luomaan aitoa sisältöä omaan elämäänsä.

Vierailija
12/13 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla henkisesti vajaa huomionkipeä addikti, joka sortuu somea käyttämään. Kertoo paljon ihmisen psyykkisistä ongelmista ja pätemisen himosta, jos ei pysty luomaan aitoa sisältöä omaan elämäänsä.

Miksi sitten olet täällä?

Vierailija
13/13 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan vielä ole ääneen valittanut, mutta muutaman kerran olen esim. suvun juhlissa ihmetellyt, kun aikuinen ihminen lähtee pois toisten seurasta ottaakseen jostain hauskasta yksityiskohdasta kuvan, jonka voi sitten laittaa someen. Saahan niitä kuvia toki ottaa, mutta voisihan niitä ottaa silloin, kun oikeasti on aikaa. Surullista, jos ne ovat itse tarkoitus elämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän