Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko syystä vai syyttä vihainen työkaverilleni?

Vierailija
01.08.2024 |

Olen muuttamassa toiseen kaupunkiin ja laittamassa tavaraa pois paikallisilla Facebookin "roskalavoilla". Vuorotyön takia päivät ovat tiukassa, milloin ehdin olla tavaroita päivystämässä ja antamassa niitä kerrostalossakämpästäni. Laitoin kuitenkin erään painavan työpöydän ja tuolin sinne roskalava ilmoitukseen. 

Työkaverini lupasi sen hakea seuraavana päivänä kello siihen ja siihen aikaan. Olin ilmoittanut, että tuo kyseinen päivä on sitten ainut, milloin olen asunnossa pariin viikkoon ja se olisi lähdettävä sitten silloin. Työkaverini innoissaan kyseli kaikkea ja ilmoitti tulevansa sen hakemaan seuraavana päivänä kello se ja se. Vielä seuraavana päivänä hän ilmoitti, että tulee sitten muutaman tunnin päästä. 

Tuli seuraava päivä ja päivystin koko illan odottaen työkaveriani, että voin olla kantoapuna. Työkaverini ei koskaan tullut, ja laitoin viestin, millon hän saapuisi. Hän vaan tuumasi, että "Aijuu unohdin hakea, en mä tarvitse, anna vaan jollekkin toiselle". No en todella ole tosiaan kotona nyt sitä antamassa muille, ja se on aina oma ruljanssi. 

Mua ärsytti tosi paljon. Nään häntä nykyään harvoin töissä (pari kertaa kuussa), mutta jotenkin mua ärsyttää todella paljon moinen. Ei tekisi mieli koko ihmiselle, kun on noin epäluotettava. Ylireagoinko? Vai olenko oikeutesti ärsyyntynyt? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ylireagoi. Olisin myös ärsyyntynyt. Enkä hengailisi tuollaisen tyypin kanssa. 

Vierailija
2/4 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiukuttaisi, jos joku tekisi noin. Eli mielestäni olet ihan syystä käärmeissäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi ei vaan halunnutkaan hakea. Ei ole näemmä selkärankaa sen verta että olisi voinut ilmoittaa vaan pisti sinut odottamaan turhan takia. Ei jatkoon. 

Vierailija
4/4 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ärsyttäisi, eli et ärsyyntynyt turhasta. Mutta yrittäisin päästä yli ja jatkossa en sitten vaan tuollaisen kanssa sovi yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme