Välien menetys sukulaisen kanssa
Sukulaiseni loukkaantui, kun en kutsunut häntä syntymäpäiväjuhliini. Kutsuin juhliini hyvin läheisiä henkilöitä. Emme edes ole tekemisissä juuri lainkaan, eikä hän edes onnittelut minua silloin, kun oikea syntymäpäiväni oli. Juhla oli myöhemmin. Nyt sitten on välit poikki. Että näin.
Kommentit (21)
No mutta jos ette ole tekemisissä, niin miksi sinua sitten haittaa ettei onnitellut?
Miten tiedät että loukkaantui, jos ette ole tekemisissä tai olleet.
Jokainen kutsuu kenet ITSE haluaa...
Itse kutsuin vuosia "pakosta" joitakin sukulaisia. Nyt en enää. Huh. Vapaus
Vierailija kirjoitti:
No mutta jos ette ole tekemisissä, niin miksi sinua sitten haittaa ettei onnitellut?
En sanonut, että minua haittaa se. Kerroin vain esimerkin siitä, että mielestäni hlö ei ole minulle läheinen jos ei vaivaudu edes onnittelemaan. Päätökseni oli siis oikea.
Miten tuo loukkaantuminen ilmeni, jos ette edes ole tekemisissä? Miksi ihmeessä kukaan haluaisi jonkun puolituntemattoman sukulaisen synttäreille - ne kun on yleensä typeriä kaveriporukan sisäpiirivitsipönötysjuhlia.
Näin se menee ihmissuhteissa. Kukaan ole koskaan tyytyväinen vaikka mitä tekisi mielestään ystävällisesti tai oikein.
Kyllä minä nyt mieleni niin pahoitin
Jospa se oli vain tekosyy katkaista loputkin välit. Minä en edes tiedä sukulaisten syntymäpäiviä. Olen voinut joskus kuulla muutta eipähän ole mieleen jäänyt.
Hyvä kun jotenkuten muistaa omankaan syntymäpäivän. 😂 Siinäkin jo ihan riittämiin.
Joo poisti kavereista heti kun näki uuden profiilikuvani juhlista
Ehkä hän oli vain tyytyväinen kun et kutsunut juhliisi.
Jotkut luulee olevansa kaiken keskipiste
Olen ihan tarkoituksella päässyt eroon sukulaisista. En ymmärrä miksi niiden kanssa pitäisi olla tekemisissä vain sen koska ovat sukua. Näin on menty yli 20 vuotta enkä aio muuttaa suuntaa😁
Onneksi ystävät ja kaverit voi valita, sukulaisia ei
Minullakin on mennyt välit vaikka kuinka moneen sukulaiseen: siskoon, serkkupoikaan, serkkulikkaan... ei juurikaan itketä, koska kyseessä on riidanhaluiset ihmiset, oikeastaan olen vain huojentunut.
Minulla ei edes ole ollut mitään välejä kaikkiin sukulaisiini, että näin. Enkä varmasti ole ainoa.
Mitä väliä ? Ei sukulaisuus ole mikään velvoite, mä olen just niiden ihmisten kanssa tekemisissä keiden kanssa haluan ja kenestä tykkään, mulle on ihan yksi lysti onko sukua vai ei.