Oletko ollu mielisairaalohoidossa tai muussa kuntoutuslaitoksessa?
Itse olin suljetulla vuonna kesää 2010-2011 kesä.
Haluan ihan mielenkiinnosta tietää, onko tämä yleistäkin ihmisten keskuudessa.
Kommentit (36)
Voi valittevasti en voi sanoa olevani täysin kokematon. Olin kolme kuukautta tasan 4 vuotta sitten kesäaikaan hoidossa kuopiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen parasta aikaa, puppa ja vasu pois!!!!n n nmm
Turpa*iinni vi*un idiootti. Älä tule pilkkaamaan minua. Toiseksi en ole mielisairaalassa
Oikea puppa
No ainakin sinne joutaisit.
Mielisairaalapippalot, ou jee 👴🏻👍🏻🥳🥳🥳🥳🥳
Vierailija kirjoitti:
Olen psykiatrisella kuopiossa para aikaa.
Siellä uudessa sairaalassako? Onks monta kertaa jäänyt hissi jumiin? :)
Olin vakavan masennuksen vuoksi mielisairaalassa vuonna 2002 muutamia päiviä ja vuonna 2004 muutaman kuukauden! Tuo suljettu, jonne pääsin parantumaan, on lakkautettu aikaa sitten. En olisi elossa, jollen olisi päässyt osastolle. Mietin usein, kuinka monen elämä päättyy, kun osastohoitoa ei enää saa.
Paraskaan avohoito ei korvaa suljettua osastoa. Puhumattakaan tästä nykyajan avohoidosta, mitä ikinä se sisällään pitääkään.
En edes muista monestikko minut on kiikutettu suljetulle. Poliisi tai ambulanssi kyydillä. N. 10 kertaa se on. Aina johtui viikkojen juopottelusta. Diagnoosi on paranoidinen skitsofrenia. Nyt olen kuitenkin ollut jo 10v tavallisessa kokopäivätyössä. Muistan kyllä mitä helvettiä on olla "mielenterveys hoidossa" siellä tuntuu, että parempi olisi kuolla kuin kuunnella niitä typeriä "hoitajia". Pisin se 3 kk jonka ne saa pitää ihan huvin vuoksi. Lyhimmät 2 päivää. Yleisin muutama viikko. M38
Vierailija kirjoitti:
En edes muista monestikko minut on kiikutettu suljetulle. Poliisi tai ambulanssi kyydillä. N. 10 kertaa se on. Aina johtui viikkojen juopottelusta. Diagnoosi on paranoidinen skitsofrenia. Nyt olen kuitenkin ollut jo 10v tavallisessa kokopäivätyössä. Muistan kyllä mitä helvettiä on olla "mielenterveys hoidossa" siellä tuntuu, että parempi olisi kuolla kuin kuunnella niitä typeriä "hoitajia". Pisin se 3 kk jonka ne saa pitää ihan huvin vuoksi. Lyhimmät 2 päivää. Yleisin muutama viikko. M38
Syötkö lääkkeitä? Vai diagnosoitiinko delirium väärin paranoidiseksi skitsofreniaksi?
Olin vuonna 2017 kahdesti yhteensä noin kuukauden. Oli ihan oikein ja hyvä, että pääsin hoitoon ja sain sopivaa lääkitystä psykoosiin.
Olen ollut suljetulla osastolla 3kk. Tämä tapahtui kun olin 14-15 ja sairastin anoreksiaa. Silloin oli ihan kamala kokemus mutta toipumisen kannalta todennäköisesti välttämätön.
Olen ollut sekä avo-osastolla (täysin hyödytön paikka), päiväsairaalassa (hyödytön paikka) . Molemmissa parin viikon verran. Sain psykoosin tietystä lääkkeestä ja jouduin (pääsin) suljetulle vajaaksi viikoksi ja sain apua ja paikka oli muutenkin ihana jos nyt psykiatrisesta sairaalasta voi tuota nimitystä käyttää. Kaikki tuo paska eron jälkeen kun en lähtenyt ajoissa niin menin psyykkisesti todeLla huonoon kuntoon. Aikaa tuosta kohta 15 vuotta ja sen jälkeen elämä on ollut hyvää!