Nunnaluostari Turussa
Huomasin että he tarjoavat majoituspalvelua. Onko kellään kokemusta minkälainen paikka on. Edullinen yöpyminen ainakin on ja aamiainen kuuluu.
Kommentit (14)
On kiva ja rauhallinen paikka.Nunnat kulkevat siellä käytävillä ja osallistuvat aamupalan tekoon ja siivoamiseen yms.Ja hyvällä paikalla tuo luostari,melkein keskustassa.
Askeettinen ja siisti huone,riittävä aamupala.Yövyn aina Turussa käydessäni tuolla. On edullinen ja sijainniltaan hyvä.
Mä asuin siellä opiskelijana, ne kun vuokraa myös pitkäaikaiseen majoitukseen. Oikein hyvä paikka, luostarityyliin ei toki luksusta ole, mutta siistiä ja rauhallista ja hyvä sijainti.
Olin viime talvena pari yötä. Huone oli ihan hemmetin kylmä. Kävin ostamassa flanellipyjaman ja villasukat että pärjäsin. Muuten oli kiva paikka ja halpa-
Vierailija kirjoitti:
On kiva ja rauhallinen paikka.Nunnat kulkevat siellä käytävillä ja osallistuvat aamupalan tekoon ja siivoamiseen yms.Ja hyvällä paikalla tuo luostari,melkein keskustassa.
Eikö nunnat pyöritä koko vieraskotia eivätkä pelkästään osallistu? Ainakin minun siellä käydessäni myös vastaanotossa oli nunna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nunnat pyöritä koko vieraskotia eivätkä pelkästään osallistu? Ainakin minun siellä käydessäni myös vastaanotossa oli nunna.
No ei kaikilla henkilökunnan naisilla ollut nunnakaapuja.
Majoituin aina tuolla, kun kävin töissä Turussa. Työnantaja olisi maksanut hotellinkin, mutta ihastuin birgittalaisluostarin majoitukseen. Aika monta vuotta tuolla tuli majoitutuksi muutaman kerran kuukaudessa. Aamiainen on hyvä, mutta ei överi kuten hotelleissa.
Mahtaako olla edelleen niin, että majoittavat vain naisia - vai muistanko ihan väärin
Yövyin muutama vuosi sitten. Ihan siisti ja rauhallinen paikka, menisin uudestaankin.
Vierailija kirjoitti:
Majoituin aina tuolla, kun kävin töissä Turussa. Työnantaja olisi maksanut hotellinkin, mutta ihastuin birgittalaisluostarin majoitukseen. Aika monta vuotta tuolla tuli majoitutuksi muutaman kerran kuukaudessa. Aamiainen on hyvä, mutta ei överi kuten hotelleissa.
Mahtaako olla edelleen niin, että majoittavat vain naisia - vai muistanko ihan väärin
Näin aamupalalla miehiäkin.Festarivieraatkin ovat tervetulleita lukee heidän sivuillasn. Eli ryypätäkin saa?
Pitkäaikaismajoitukseen otetaan vain naisia, mutta hotellimajoitukseen pääsevät kaikki.
Kiitos vinkistä hei! Varasin heti syyskuun Turunreissulle pari yötä.
Olin tuolla yhden yön joskus 25 vuotta sitten. Huone oli tavalliseen hotellihuoneeseen verrattuna vähän vaatimattomampi, mutta siisti ja asiallinen. Huoneessa oli oma kylppäri, mutta ei TV:tä. Aamiaisella oli vähemmän valinnanvaraa kuin hotellissa, mutta kyllä siitä sai vatsansa täyteen. Hintaansa nähden minusta huone oli hyvä.