Mä en aio enää miehelle puhua remppajutuista
Kommentit (27)
Mies haluaa pimppajuttuja enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa pimppajuttuja enemmän.
Höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea pitäisi tehdä, kun vain joku muu tekisi ja maksaisi.
Minäkin ihmettelen, miksi kukaan ei halua viedä minua maailmanympärimatkalle, vaikka olen odottanut sitä koko ikäni.
Mulla oli aikoinaan rahaa ja olisin maksanut koko rempan. Eipä kelvannut. Rahat on toki menneet, mutta ottaisin vaikka velkaa.
Ota velkaa niihin hampaisiisi ennemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea pitäisi tehdä, kun vain joku muu tekisi ja maksaisi.
Minäkin ihmettelen, miksi kukaan ei halua viedä minua maailmanympärimatkalle, vaikka olen odottanut sitä koko ikäni.
Mulla oli aikoinaan rahaa ja olisin maksanut koko rempan. Eipä kelvannut. Rahat on toki menneet, mutta ottaisin vaikka velkaa.
Ota velkaa niihin hampaisiisi ennemmin.
Niinhän mä otankin. En mä saa niitä ilmaiseksi julkisella puolella.
Miehen talo tai ei, tekisin silti itse jos siellä on jokin paikka ihan rempallaan.
Munkaan mies ei aktivoidu mihinkään, joten teen itse. Joskin kun otan esille porakoneen niin se ampaisee oitis poraamaan itse.
Onneksi omistan puolet talosta, ei tarvi kuunnella kieltoja. Muuten me asuttaisi päällä edelleen keltaisilla tapeteilla vuoratussa talossa. Hyödynnän yleensä miehen pidemmät työreissut. Makkari on vähän jäänyt, kun parisänky ei liiku yhden naisen voimin, poika muutti omilleen ja mies delegoi nykyään pitkät työreissut nuoremmille kollegoilleen.
Tietenkin isommista remonteista on sovittu yhdessä ja ne on teetetty ammattilaisilla. Tapetointi, maalaus yms pikkujutut on meillä "äidin töitä".
Kyllä, silloin kun muutin oli puhetta rempasta ja talon laajentamisesta. Silloin jopa käytiin yhtä toista isompaa taloa katsomassa, että jos ostettaisiin se.