Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhdistusvinkkejä Marimekon pöytätabletteihin kaivataan!

05.02.2007 |

Eli meillä unikkoaiheiset pöytätabletit. Jotain tomaattia sisältävää ruokaa on tippunut muutamalle tabletille enkä saa niitä millään puhtaaksi. Olen puhdistanut tabletit kyllä heti ruokailun jälkeen, mutta eipä ole enää auttanut. Fairya olen kokeillut, mutta tuloksetta. Antakaa vinkkejä jos teillä sellaisia on, kiitos!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pehmeitä muovipintaisia? Itse olen käyttänyt nekin ihan pesukoneessa 40 ohjelmassa ja hienot on tullut, mutta on niissä silti just pieniä tuollasia tomaattitahroja jotka ei kyllä tunnu lähtevän. On tosin vain lapsella käytössä joten en ole jaksanut kovin edes yrittääkään.

Sanna

Vierailija
2/2 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä muovipintaisia pehmeitä tabletteja tarkoitan, joissa molemmin puolin pintaa sellaiset urat, ikään kuin ruudutus. Meillä noita tabletteja 6 kpl ja niistä ainakin kolmessa on noita tahroja. Harmittaa kun ei oikein kehtaa edes vieraiden eteen niitä enää laittaa. Tavallisia pöytäliinoja olisi saanut noihin tablettien hintaan verrattuna varmasti parikin kappaletta, mutta panostin näihin tabletteihin kun olivat niin ihanat. Mutta täytyypä kokeilla tuota pesukonetta, ei varmaan ainakaan pahenna tahroja :). Jos jolla kulla on vielä vinkkejä, niin antaa tulla vaan :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi