Tapailemani nainen koki alennuudentunnetta koska olen niin älykäs hänelle ja teen liian hyvä ruokaa!!!
hän ei osannnut tehdä ruokaa kuin mikrossa ja mautonta peruna-makkarasoossia ja koki alemmuutta kun osaan kokata hienoja ja hyviä ruokia ja koki ettei kelpaa vaimokseni ja äidiksi kun ei osaa kokata
lisäksi älykkyys ei ollut kovin terävä vaikken akateemista nirppanokkatyyppiäkään ihannoi
joten hän perääntyi koska koki olevansa alempaa kastia
Kommentit (5)
Olen monesti miettinyt samaa
Olen akateeminen, kielitaitoinen ja sivistynyt. En vaadi kumppaneilta mitään vastaavia juttuja, mutta jotkut vetäytyvät alistuen ja jotkut jopa loukkaantuivat elämäntyylistäni. Sori että olen lukenut, harrastan klassista musiikkia, osaan puhua ruotsia ja venäjää....
Kaikkein oudointa on, että itse kyllä arvostan duunareita, työttömiä, köyhiä, pätkä työläisiä, kouluttamattomia jne.. ellei sitten ole elämäntapatyötön tai elämäntapakouluttamaton.
Whatever.
Kovin on naisia kohtaan vihamielistä tekstiä. Mistä tämä naisvihasi oikein kumpuaa? Tuo jos mikä kertoo kuinka tyhmä ja sivistymätön olet.
Varmaan peräntyykin nainen jos toinenkin kun hierot omahyväistä ylimielisyyttäsi naamaan. Miksi tuhlata aikaansa kaltaiseesi typerykseen.
tuo on kyllä sääli tässä tiktok-sukupolvella, että nainen ei osaa edes kokata enää herkkkuruokia miehelle ja perheelle vaan pyllyä pyöritetään tiktokissa kaikki päivät eikä osata edes amerikan englantia kunnolla vaan edelleen kimiräikkösenglantia