Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani nainen koki alennuudentunnetta koska olen niin älykäs hänelle ja teen liian hyvä ruokaa!!!

Vierailija
01.08.2024 |

hän ei osannnut tehdä ruokaa kuin mikrossa ja mautonta peruna-makkarasoossia ja koki alemmuutta kun osaan kokata hienoja ja hyviä ruokia ja koki ettei kelpaa vaimokseni ja äidiksi kun ei osaa kokata

lisäksi älykkyys ei ollut kovin terävä vaikken akateemista nirppanokkatyyppiäkään ihannoi

joten hän perääntyi koska koki olevansa alempaa kastia

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on kyllä sääli tässä tiktok-sukupolvella, että nainen ei osaa edes kokata enää herkkkuruokia miehelle ja perheelle vaan pyllyä pyöritetään tiktokissa kaikki päivät eikä osata edes amerikan englantia kunnolla vaan edelleen kimiräikkösenglantia

Vierailija
2/5 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on alemmuudentunne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti miettinyt samaa

Olen akateeminen, kielitaitoinen ja sivistynyt. En vaadi kumppaneilta mitään vastaavia juttuja, mutta jotkut vetäytyvät alistuen ja jotkut jopa loukkaantuivat elämäntyylistäni. Sori että olen lukenut, harrastan klassista musiikkia, osaan puhua ruotsia ja venäjää....

Kaikkein oudointa on, että itse kyllä arvostan duunareita, työttömiä, köyhiä, pätkä työläisiä, kouluttamattomia jne.. ellei sitten ole elämäntapatyötön tai elämäntapakouluttamaton. 

Whatever.

Vierailija
4/5 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on naisia kohtaan vihamielistä tekstiä. Mistä tämä naisvihasi oikein kumpuaa? Tuo jos mikä kertoo kuinka tyhmä ja sivistymätön olet.

Vierailija
5/5 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan peräntyykin nainen jos toinenkin kun hierot omahyväistä ylimielisyyttäsi naamaan. Miksi tuhlata aikaansa kaltaiseesi typerykseen.