Nainen, mietitkö koskaan miksi sinusta tuli nainen eikä mies?
Teitkö jotain väärää edellisessä elämässäsi? Edes pienen rikoksen?
Kommentit (37)
Minulla heräsi tunne... miehestä ja naisesta... täytyy pyytää kannanottoja tähän... herääkö teilläkin ajatuksia?
Puhutaan niin kylmästi seksistä ja penetraatiosta... mies haluaa seksiä eli laittaa juttunsa naisen sisään ja purkautua ja tyydyttää itsensä ja omakiva saattaa tuntua vähintään puulle koska se ei oikeastaan ole tarkoitus... mies ajattelee naistaan koko ajan jos naisesta on tullut hänen päänsä 'hallitus'... mies on perheen kasvo 'ulospäin'... nainen pyörittää miehen ja lastensa päitä eli maailmaa... (naisen valta on valtava mutta välillistä valtaa - nykynaiset haluavat suoraa valtaa joka on miehistä valtaa)...
Minä koen tämän halun YHTYÄ sellaisena että mies haluaa - tietoisesti tai tietämättään - OLLA YHTÄ NAISENSA KANSSA... Koko ajan saada vakuutuksen sille että me olemme yhtä, me olemme ME... En löydä sanoja tälle asialle, mutta se ei ole tämä fyysinen yhtyminen mikä on se ykkösasia vaan taustalla on paljon syvällisempää... Jumala loi Eevan Aatamin kylkiluusta... he olivat yksi ja nyt he ovat osittain kaksi mutta aina yksi kun kylkiluun kohdat loksahtavat paikoilleen ja 'alapäät' yhdistyvät... He haluavat koko ajan olla YKSI ja siitä tämä halu... entä jos me ihmiset olemme erilaisia siinä mielessä että joissakin on enemmän Eevaa ja toisessa enemmän Aatamia... kun mies ja nainen kohtaavat toisensa joissa on paljon Aatamia ja paljon Eevaa niin silloin seksikin - yhtyminen on parhaimmillaan... mutta maailma ja ihminen on puutteellinen ja ihmissuku huonontunut jokaisesta sukupolvesta niin tämäkään ei enää ole näin...
JA TULIPA YHTENÄ PÄIVÄNÄ OMITUINEN AJATUS... haluatteko kuulla ilman että huudatte että lääkkeet...???
Rupesin miettimään sitä että on oikeastaan omituista että ihmisen suolisto ja ulostusreikä on siellä missä ihanat Aatamin ja Eevan yhdistymiselimet... mielikuvitukseni loi kuvan Paratiisista... Kun he olivat Paratiisissa jonne heidät oli luotu KUOLEMATTOMIKSI niin Aatami oli ensin ollut ypöyksin ja niin ei ollut hyvä joten Jumala loi kauniin Eevan Aatamin kylkiluusta Aatamille ystäväksi... ja Aatami halusi Eevan heti ja sanoi että HÄN SE ON... he ovat samankaltaisia koska heidät on luotu 'samasta' kuolemattomaksi luodusta ihmisestä... toistensa vastakohtia???
Kun ollaan kuolemattomia niin ei tarvita tätä RUOKAA mitä KUOLEVAISET tarvitsevat ja jonka vuoksi tarvitaan koko suolisto ja ULOSTUSREIKÄ... tämä on MAALLISTA ja syntiinlankeemuksen jälkeistä... Ehkäpä Paratiisissa ei ollut tämmöistä suolistoputkea eikä ulostusreikää koska sitä ei tarvittu mutta oli YHDYNTÄELIMET jotka olivat peräsin siitä että Aatami ja Eeva olivat olleet ensin yksi keho...
Ja mitä on itse uloste? Se on maallista... siitäkin tulee maata jossa voi viljellä - ruokaa... se on mielestämme 'likaista' ja haisevaa, maallista kierrätettävää josta kuitenkin kasvaa uutta ruokaa... Kun kuolevainen ihminen kuolee niin hänestäkin tulee maata: maasta sinä olet tullut ja maaksi olet muuttuva... Jumala loi ihmisen maan tomusta... Vain DNA säilyy... 500 vuotta riippumatta siitä onko laitettu maahan tai tuhkattu... tomua ja romua? Onko Aatamin ammatti olla maanviljelijä?
Aatamin ja Eevan rakkauden hedelmä on uusi ihminen jolla on 1/2 DNA mieheltä ja 1/2 DNA naiselta... sikiö on LAPSI ja Aatamin ja Eevan YHDISTYMISEN TULOS... eikä mikään veriklimppi... Ihmisen keho on pyhä... meitä naurattaa mutta näin on... naisen keho on uuden ihmisen syntymisen kohtu eikä sitä kuulu jakaa monen kanssa sillä jokaisen uuden ihmisen syntyminen on kunnioitettava pyhä tapahtuma... sperma tai munasolu yksin ei ole ihminen koska sillä on vain toisen - miehen tai naisen - DNA...
Taivaassa ei olla miehiä ja naisia? Ihanaa jos kaikki ovat kauniita ja osaavat laulaa... Odotan jo sitä aikaa.
Miehenä saisin paljon parempaa palkkaa ja olisin menestynyt.
Olen todella iloinen että olen nainen ja haluaisin aina olla. Joskus olen muuten miettinyt mitä ihmettä edellisissä elämissä tapahtui. Vain muistaa tämän.
Vierailija kirjoitti:
Olen vähemmän naisellinen tavoiltani eli en meikkaa, en laita hiuksiani, muoti ei kiinnosta, en ole koskaan halunnut lapsia, en pidä tanssimisesta, en tule toimeen naisten kanssa, en tykännyt nukeista vaan leikin autoilla ym "poikien leleuilla", en..... en..... listaa voisin jatkaa.
Olisiko minusta pitänyt tulla poika, mutta kävi joku fiba?
Silti en ole koskaan halunnut olla poika tai mies. Olen oikein tyytyväinen itseeni naisena.
Edellinen elämä? Onko sellaista? Jos on, niin olen ollut susi, kissa, sisilisko ja haukka tai kotka, mahdollisesti sääksi.
Oletko lepakkolaatua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vähemmän naisellinen tavoiltani eli en meikkaa, en laita hiuksiani, muoti ei kiinnosta, en ole koskaan halunnut lapsia, en pidä tanssimisesta, en tule toimeen naisten kanssa, en tykännyt nukeista vaan leikin autoilla ym "poikien leleuilla", en..... en..... listaa voisin jatkaa.
Olisiko minusta pitänyt tulla poika, mutta kävi joku fiba?
Silti en ole koskaan halunnut olla poika tai mies. Olen oikein tyytyväinen itseeni naisena.
Edellinen elämä? Onko sellaista? Jos on, niin olen ollut susi, kissa, sisilisko ja haukka tai kotka, mahdollisesti sääksi.
Oletko lepakkolaatua?
Niinpä tietysti. Jos et ole ns. naisellinen nainen, alkaa epäily, että olet muuta kuin perushetero. Ei siinä mitään, mutta suuntautuminen on jokaisen oma asia eikä sen pitäisi muille kuulua. Voin kuitenkin kertoa, että kuule ihan hetero olen ja aina ollutkin. Oletko nyt tyytyväinen?
En mieti. Enkä mieti edes sitä, miksi sinä mietit, mietinkö koskaan, miksi minusta tuli nainen eikä mies.
Eipä tuotakaan ole tullut mietittyä, koska asialle ei enää voi kuitenkaan tehdä mitään! Toisekseen en ole myöskään elänyt "entistä elämää". Elämä on ainutkertainen ilo.
AP, milloin sinusta kasvaa oikea mies?
Suuret ja vaikuttavat rakastajat siittävät naisia. Joten ilmeisesti olen sellaisen tuotos. Harmi ettei aapee ole kumpaakaan. Pettymyksensä ja katkeruutensa kuultaa niin läpi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla heräsi tunne... miehestä ja naisesta... täytyy pyytää kannanottoja tähän... herääkö teilläkin ajatuksia?
Puhutaan niin kylmästi seksistä ja penetraatiosta... mies haluaa seksiä eli laittaa juttunsa naisen sisään ja purkautua ja tyydyttää itsensä ja omakiva saattaa tuntua vähintään puulle koska se ei oikeastaan ole tarkoitus... mies ajattelee naistaan koko ajan jos naisesta on tullut hänen päänsä 'hallitus'... mies on perheen kasvo 'ulospäin'... nainen pyörittää miehen ja lastensa päitä eli maailmaa... (naisen valta on valtava mutta välillistä valtaa - nykynaiset haluavat suoraa valtaa joka on miehistä valtaa)...
Minä koen tämän halun YHTYÄ sellaisena että mies haluaa - tietoisesti tai tietämättään - OLLA YHTÄ NAISENSA KANSSA... Koko ajan saada vakuutuksen sille että me olemme yhtä, me olemme ME... En löydä sanoja tälle asialle, mutta se ei ole tämä fyysinen yhtyminen mikä on se ykkösasia vaan taustalla
Jos sukupuolielimet eivät olisi niin "häveliäässä" paikassa niin seksi ei olisi niin intiimiä, jos sen voisi tehdä kuin kättelyn. Kyse on juuri siitäkin, että paljastaa itsensä toiselle sekä fyysisesti että henkisesti ja päästää toisen alueelle, jolle muilla ei ole asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Mietin ja vähän harmittelenkin, koska olisin ollut miehenä tosi komea. Naisena olen vaan romuluinen kummajainen.
Siitä vaan munaa ja pallit väsäämään, jokaisella on kuulemma oikeus olla sellainen ku haluu🤪😜😝ja v ttu veks.
Mä olin rasavilli poikatyttö josta kasvoi nuori luonto- ja erilyihminen jolle ainoo naiselline turhamaisuus oli mageet merkkikuteet tyyliin eräjormailu. Nyt 30+ olen yhä eränkävijä, mutta en enää merkkitietoinen. Mies on, lapsia on, mutta en mäkään mikään naisellusuuden perikuva o. Tämä hyvä 👍
Olen ollut täällä jo niin kauan, että olen tarpeeksi viisas ja vahva kestääkseni naisen osan.
Varmaan jokainen on tehnyt jotain ja mokannut, edellisessä elämässä tai tässä. Ellei ole ollut tietoinen tai valaistunut vähän.
Se nyt on turha miettiä, kun juttu on kiinni siitä miten noi sukusolujen kromosomit pariutuu...
Oletko mies, joka kyselee moisia asioita?
Eipä siinä mitään miettimistä ole. Tämä asia opetettiin peruskoulussa muistaakseni 8.luokalla. Kromosomit X ja Y määrittävät sukupuolen.