Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoren näköinen aikuinen.

Vierailija
01.08.2024 |

Moni ei tiedä miten tuskaista on olla ~19-22v näköinen 33 vuotias perheellinen.

Ihmiset pitävät tyhmänä, naivina, lapsellisena. Ihmiset eivät kuuntele ja puhuvat päälle. Kaupasta en osta alkoholijuomia koska se olisi jälleen kolaus heikkoon itsetuntooni kun epäilevästi katsova kaupankassa pyytää nähdä henkkareita. Joskus 18vuotiaana ostaessa saunaolutta kaupan kassa raaputti kynnellä minun ajokorttiani ja testasi onko se aito.

Moni tietää mitä tämä on, ei ole tällä iällä enää mukavaa kuulla tytöttelyä/pojittelua ja sitten samat henkilöt miehittelee/naisittelee parikymppisiä jotka näyttävät ulkoisesti vanhemmilta. Nautin korona aikana kun sai pitää kaupassa maskeja niin sai kulkea lasten kanssa kaupassa ilman pitkiä katseita.

Nimimerkillä: kyllästynyt ihmisiin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikääntyminen tulee nopeaa. Neli-viisikymppisenä tuskin näytät enää parikymppiseltä.

Vierailija
2/3 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikääntyminen tulee nopeaa. Neli-viisikymppisenä tuskin näytät enää parikymppiseltä.

Jep, mä olin vielä kolmivitoseksi nuoren näköinen mutta rupsahdus tuli äkkiä. Kyllä se itseä nuoremmalta näyttäminen oli kivempaa, maailman turhin syy uhriutua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin vaiheessa muuttuu äimistelyksi ja ihailuksi siitä että näytät nuorelta. Siihen asti, keksi vähättelijöille vastaus joka saa heille jauhot suuhun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan