Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysely: Onko sinulla ollut haasteita löytää kumppania?

Vierailija
01.08.2024 |

Voit myös kommentoida, onko ollut vaikeuksia löytää ketään ylipäänsä, vai löytää sellaista joka täyttää omat kriteerit.

Onko sinulla ollut vaikeuksia kumppanin löytämisessä?

Vaihtoehdot

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan. Ehdokkaita on ollut paljon jotka paperilla täyttävät ne kuuluisat kriteeritkin, mutta se kuuluisa kemia tuntuu kohtaavan jonkun kanssa suunnilleen kerran vuosikymmenessä. Onneksi ne kemiaan perustuvat suhteet ovat kestäneet sen verran hyvin, ettei etsintää ole tarvinnut kauheasti harrastaa.

Vierailija
2/13 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan. Ehdokkaita on ollut paljon jotka paperilla täyttävät ne kuuluisat kriteeritkin, mutta se kuuluisa kemia tuntuu kohtaavan jonkun kanssa suunnilleen kerran vuosikymmenessä. Onneksi ne kemiaan perustuvat suhteet ovat kestäneet sen verran hyvin, ettei etsintää ole tarvinnut kauheasti harrastaa.

Niin ja olen nainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja olen nainen. Minusta kiinnostuu parisuhdemielessä ainoastaan huonohampaiset, hienhajuiset ja muuten oudot hyypiöt. Loput miehet ovat kiinnostuneet vain seksistä tai eivät ollenkaan. Seitsemäs vuosi sinkkuna pyörähti juuri käyntiin..

Vierailija
4/13 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes etsinyt, mutta elämä toi kumppanin eteeni.

5/13 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, koska mieltymykseni on oikein todella hyvin povekkaisiin ja riippurintaisiin keski-ikäisiin kainon kiltteihin neitoihin. Olen 45-vuotias mies, jota miellyttäisi ainakin ulkoisesti esim. k-kuppikokoinen kirjastonhoitajatar tai o-kupin opettajatar.

Vierailija
6/13 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on koska olen kiltti mies. Ei yksikään nainen halua kilttiä miestä.

Vierailija
7/13 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuu vaihtoehto "En tiedä vielä". Edellisen kerran deittailin 90-luvulla ja silloin alkanut suhde päättyi kesän korvilla. Nyt on toiveissa uusi kumppani, mutta vielä ei olla siinä prosessissa kovin pitkällä. Toivorikkauttani en ole vielä heittänyt.

M51

Vierailija
8/13 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä ketään joka olisi kiinnostunut minusta ja minä hänestä sekä olisi vielä vapaa ja maantieteellisesti sopivan lähellä.

Vierailija
9/13 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ehdokkaita toki oli mutta aviomieheksi sopivaa oli silti vaikea löytää. Olin sinkkuna n. 8 v ennen kuin tärppäsi.

Vierailija
10/13 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja olen nainen. Minusta kiinnostuu parisuhdemielessä ainoastaan huonohampaiset, hienhajuiset ja muuten oudot hyypiöt. Loput miehet ovat kiinnostuneet vain seksistä tai eivät ollenkaan. Seitsemäs vuosi sinkkuna pyörähti juuri käyntiin..

Mistäs tämä sitten kertookaan?

Vierailija
11/13 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs tämä sitten kertookaan?

jep itse luultavasti hampaaton spurgelimuikkeli joka haisee hevosen kuselle

Vierailija
12/13 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se vaikeaa ja kesti todella monta vuotta. Sitten vain kerran se kuuluisa oikea tuli vastaan ja sitten kaikki olikin äkkiä tosi helppoa.

Ja olen siis mies.

Vierailija
13/13 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy, ainoastaan seksin vonkaajia tai tyyppejä jotka kohtelevat huonosti jo ekasta tapaamisesta alkaen (esim ilkkuvat, ovat toistuvasti myöhässä ilman syytä, jättävät kaiken kommunikoinnin ja suunnittelun minulle jne jne). Ja ei eivät ole olleet kalsarilentäjiä, vaan ihan "tavallisia insinöörityyppejä" joilla vähän mahaa, ohenevat hiukset, minua lyhempiä, tms, mulle ei ulkonäkö ole kovin merkityksekäs.

N44

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä