Hiippailetko saunan tai suihkun jälkeen pitkään pyyheturbaani päässä?
Ilmeisesti jotkut alkaa tehdä meikkiä tai istuvat kahvittelemaan pyyhe päässä?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiuksia ei pitäisi kietoa tuollaiseen turbaaniin ollenkaan eikä ainakaan pitkäksi aikaa. Hius on kaikkein hauraimmillaan ja kun sitä venytetään painavan froteepyyhkeen sekaan käärittynä, niin takuulla hiukset kärsii.
Ap
Höpöti pöpöti.
Kiedon lähes aina hiukseni pyyhkeeseen. Toki vain siksi aikaa, etteivät enää valu vaatteille, eli muutamaksi minuutiksi, mutta kuitenkin joka pesukerralla eli käytännöllisesti katsoen joka toinen päivä. Hyvin ovat hiukset kestäneet tähän ikään asti ja ylettyvät (avoimena ollessaan) hieman vyötärön alle.
- M56
Niin. Muutamaksi minuutiksi vain. Sen hiukset vielä kestävät, mutta ei tuota tuntikausien venytystä.
Ap
Täällä ei kukaan ole puhunut tu
Pitkään ei ole muutama minuutti.
Ap
Hiustenpesun jälkeen kiedoin hiukset kyllä hetkeksi turbaanille, mutta en voi jättää turbaania päähän kovin pitkäksi aikaa, koska saan kauhean päänsäryn jos näin teen. Aivan samoin kuin en voi mennä märillä hiuksilla nukkumaan ilman, että aamulla herään jyskyttävään päänsärkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiuksia ei pitäisi kietoa tuollaiseen turbaaniin ollenkaan eikä ainakaan pitkäksi aikaa. Hius on kaikkein hauraimmillaan ja kun sitä venytetään painavan froteepyyhkeen sekaan käärittynä, niin takuulla hiukset kärsii.
Ap
Höpöti pöpöti.
Kiedon lähes aina hiukseni pyyhkeeseen. Toki vain siksi aikaa, etteivät enää valu vaatteille, eli muutamaksi minuutiksi, mutta kuitenkin joka pesukerralla eli käytännöllisesti katsoen joka toinen päivä. Hyvin ovat hiukset kestäneet tähän ikään asti ja ylettyvät (avoimena ollessaan) hieman vyötärön alle.
- M56
56-vuotias mies, jolla on hiukset vyötärön alle???
Kyllä vain.
Meitäkin on, joskaan ei kovin tiheässä. Geenilotossa voitin hyvin hitaasti nousevan hiusrajan ja niin ikään hitaasti harmaantuvat hiukset, joten ei ole koskaan ollut tarvetta luopua teini-iän hevitukasta. Vain ohimoiden kohdalta hiukset eivät jostain syystä kasva yli 15-senttisiksi ja ovat muutenkin epäsiistiä ja harmaata käkkärää, joten ajelen ne säännöllisesti.
- M56
Turbaani päässä niin kauan ettei hiukset valu vettä ja en hiippaile. Kotona voin mennä ihan reilusti miten vaan jalat milloinkin nousevat.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minä käytän pyyheturbaania pari tuntia jopa pesun jälkeen. Hiukset ovat pitkät, melkein vyötärölle. Haluaisin tietää vaihtoehtoisen kuivaustavan, sillä esim hierominen pyyhkeellä on paljon haitallisempaa. Kuivaamatta ei voi kuitenkaan jättää. Mikä se oikea tapa sitten on?
Siitä taitaa olla vuosia aikaa kun viimeksi oli pyyheturbaani. Keski-iässä vaan kuivailee muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minä käytän pyyheturbaania pari tuntia jopa pesun jälkeen. Hiukset ovat pitkät, melkein vyötärölle. Haluaisin tietää vaihtoehtoisen kuivaustavan, sillä esim hierominen pyyhkeellä on paljon haitallisempaa. Kuivaamatta ei voi kuitenkaan jättää. Mikä se oikea tapa sitten on?
Tämän minäkin haluaisin tietää. Hiustenkuivaajakaan ei ole ongelmaton, pitäisi käyttää jotain ihme lämmöltä suojaavia suihkeita. Siinähän menee koko hiuspesun idea!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuinka usein joudut leikkauttamaan huonoja latvoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sileäpintainen hiuspyyhe tai esim. t-paita ja eri tavalla aseteltuna, niin että hiukset ei ole solmussa pyyhkeen kanssa. Eikö hiukset kuivu aivan tolkuttoman hitaasti (ja aivan väärään asentoon), kun niitä pidetään paksun pyyhkeen sisällä pitkään?
Hiukset nimenomaan kuivuvat nopeammin, jos niitä pitää pyyheturbaanissa tarpeeksi. Jos on liian lyhyen aikaa, niin jäävät märiksi. Kuivaan loppuun hiustenkuivaajalla on on nopeampaa kuivata puolikuivia hiuksia kuin märiksi jääneitä, siinä menee ikuisuus.
Hiukseni imevät hirveästi vettä, kun ovat vaalennetut. Lyhyt hetki pyyhkeen näyttöä tukalle ei riitä. Kuivia latvoja käyn tasaamassa kerran - kaksi vuodessa.
Miksi sileäpintainen pyyhe tai t-paita on parempi kuin tavallinen pyyhe?
Näin olen tehnyt aina ja olen jo 50+.
Vierailija kirjoitti:
Hiukset nimenomaan kuivuvat nopeammin, jos niitä pitää pyyheturbaanissa tarpeeksi. Jos on liian lyhyen aikaa, niin jäävät märiksi. Kuivaan loppuun hiustenkuivaajalla on on nopeampaa kuivata puolikuivia hiuksia kuin märiksi jääneitä, siinä menee ikuisuus.
Hiukseni imevät hirveästi vettä, kun ovat vaalennetut. Lyhyt hetki pyyhkeen näyttöä tukalle ei riitä. Kuivia latvoja käyn tasaamassa kerran - kaksi vuodessa.
Miksi sileäpintainen pyyhe tai t-paita on parempi kuin tavallinen pyyhe?
Näin olen tehnyt aina ja olen jo 50+.
Minulla ei taas ole oikeastaan tarvetta käydä tasaamassa kuivia latvoja koskaan, kun latvat on aina hyväkuntoiset, kerran vuodessa käyn leikkauttamassa, kun haluan hiusmassaa vähän keveämmäksi.
En ollenkaan. Kuljen kyllä ilman vaatteita.
Joo leikin sheikki ali husseinia ja mulla on vielä sapeli kädessä jolla huidon.