Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki kunnia rohkeudesta, mutta Yle aamun säätiedotuksia on kiusallista katsoa kun esiintyjä jännittää selvästi.

Vierailija
01.08.2024 |

Ei tällaista näe minkään muun maan säätiedotuksissa. Siellä papatetaan sujuvasti ihan alusta lähtien, ilman takeltuja tai näkyvää tai kuuluvaa jännitystä.

Miksi Suomessa toimitaan aivan toisin ja heitetään uusia ns. syvään päätyyn koko kansan töllättäväksi suoraan lähetykseen?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se niin vaarallista? Ihmiset jännittävät, ja varsinkin uusia tehtäviä ja esiintymisiä. Minua ei haittaa kun olen kiinnostunut siitä säästä.

salmiska jännittää vaatteitaan kun pitää näytellä muatojaa, hyi helkkari.

Eikö sulla ole muuta elämää kun haukut jatkuvasti meteorologeja? Oletko vajaa?

Vierailija
22/26 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se niin vaarallista? Ihmiset jännittävät, ja varsinkin uusia tehtäviä ja esiintymisiä. Minua ei haittaa kun olen kiinnostunut siitä säästä.

äiti on kiinnostunut säästä no tottaka kun likan kans kirjoittaa ja kommentoi kaikkee pskaa muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin salmiska.

Vierailija
24/26 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin salmiska.

Ei vaan sinä, Jennan haukkuja. Mene hoitoon

Vierailija
25/26 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa muissa maissa ne vain lukevat meteorologin tekemän ennusteen. Usein ovat näyttelijöitä tai muuten esiintymisen ammattilaisia. Suomessa meteorologit, eli tiedeihmiset esittävät ennusteen televisiossa.

Vierailija
26/26 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikassa ja monessa muussa maassa opetetaan koulussa se esiintyminen niin että se on luontevaa. Suomessa ei. Ilmeisesti ei haluta että rahvas saisi kanavan ilmaista omia ajatuksiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän