Jäätävä finnipaise otsassa. Miten se siitä voi itsestään hävitä? Pitääkö se avata?
En tarkoita itse, vaan lääkärissä. Voiko sen vain jättää paranemaan? Olen lomalla, voin olla vaikkaa viikon pois ihmisten ilmoilta. Miten hoidan sitä?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Pyydä Sebastian Tynkkystä istumaan siihen.
Tai Marinin tukanleikkaajaa.
Ota pinsetit, desinfio pinsetin kärjet ja iho. Sitten alat pienesti nyppimään finniä. Siinä keskellä on luultavasti paksu karva. Nypi juurineen, niin talipunkit lähtevät pois. Muutama päivä, niin on parantunut.
Sinkkipasta auttaa, mieti mitä syöt, siksi sieltä sisältäsi niitä kumpuaa.
Kylmää vettä ja teepuusaippuaa. Ei nuo kyllä nopeasti yleensä katoa, kun isoksi paisuneet.
Vierailija kirjoitti:
Jep, Basiron auttaa tosi nopeasti. Monesti jo yhdessä yössä. Sit voi huuhtoa myös suolavedellä sitä.
Se vie sitten tyynyliinasta värin siitä kohdasta, mihin naaman voidekohta osuu tyynyllä.
Mene ihosairaalaan. Minulla se oli tyvisolukasvain.
Vierailija kirjoitti:
Mene ihosairaalaan. Minulla se oli tyvisolukasvain.
Tuli muutamassa päivässä tyypillisine finnikipuineen päivineen? Ensin vähän kipeä, sitten alkoi punoittaa ja kohota ja nyt tuollainen punainen mollukka? Ap
Siinä on nyt se rakkolaastari. Muutamassa minuutissa jotenkin rauhoittui, se pingoittava tunne katosi. Otanko aamulla sen pois vai annanko jäädä? Ap
Vierailija kirjoitti:
Siinä on nyt se rakkolaastari. Muutamassa minuutissa jotenkin rauhoittui, se pingoittava tunne katosi. Otanko aamulla sen pois vai annanko jäädä? Ap
Miten kävi? Raporttiasi kaivataan, muitakin avun kaipaajia lie tällä palstalla pilvin pimein.
Itse olen saanut rakkolaastarilla parannettua ranteen sisäpuolella olleen nikkeliallergiaihottuman. Dubleekellostahan se tuli, muuttui sittemmin kello titaaniseksi. Annoin sen laastarin olla niin kauan, että se irtosi itsekseen, toki naamassa tuskin ilkeää kukaan pitää rakkolaastaria niin kauan.
Ap, huhuu! Mitenkä kävi finnin? Raporttisia kaivataan vieläkin tai ei uskota, että onko koko finniä ollutkaan
Persut on tätä Jämsässä ja muuallakin kokeilleet. En suosittele, katso niiden päitä!