Naiset. Minkä ikäinen on vanhin mies, jonka kanssa olette nussineet?
Naapurissa asuu 82-vuotias leskimies. Itsekin olen jo 55-vuotias eronnut nainen. Olen usein kalun tarpeessa. Imen ja nuolen naapurin miehen kalua, niin kauan, että se jäykistyy ja mies työntää sen sisääni ja alkaa panna. Kaipaan näitä nussimisia.
Kommentit (65)
Noin 60v. Mies, itse olin silloin 19. Iski mut baarista ja lähdin sen mukaan. Kävin sen jälkeen monta kertaa uudestaan sen luona, oli ihan taivaallista seksiä. Siihen aikaan tuli lähdettyä aika monen mukaan, niin en yhtään arastellut lähteä myös vanhemman miehen mukaan..
Mies oli noin 60 ja itse olin 24.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli noin 60 ja itse olin 24.
Toivottavasti oli kokenut ja kestävä mies joka osasi antaa sinulle nuorelle naisellesi ansaitsemasi nautinnon.
Ap:ltä taisi unohtua se fakta että naisiakin on ihan kaiken ikäisiä.
( ..ihan sinä miehiäkin) ja koska kakkii ihmiset yleensä haluavat n....a niin pitkään kuin vain voivat , niin tämä hänen kysymyksensä jäänee vastauksetta.
Vierailija kirjoitti:
Ap:ltä taisi unohtua se fakta että naisiakin on ihan kaiken ikäisiä.
( ..ihan sinä miehiäkin) ja koska kakkii ihmiset yleensä haluavat n....a niin pitkään kuin vain voivat , niin tämä hänen kysymyksensä jäänee vastauksetta.
..sori, nyt tuli tosi paha näppäilymoka.
Piti siis sanomani että 'koska KAIKKI ihmiset haluavat n.....a'
46, itse 45. Turhan vanha ja lerpahteleva. Ei tule toistumaan. Nuoret kestävämpiä ja muutenkin parempia.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on 55-vuotias. Hänellä on alkanut olla erektio-ongelmia, jotka johtuvat huonoista elintavoista: käyttää liikaa alkoholia, polttaa tupakkaa, liikkuu liian väkän jne. Kärsin kovasti, kun en saa tarpeeksi kalua.
Tuostapa ne erektio-ongelmat pitkälti johtuvat. Ukko 59, urheilee kovaa, normipainossa, ei juo eikä polta ja onkin sitten pllua vailla koko ajan ja myös pystyy.
Otsikko sisältää ikäänkuin sen oletuksen että kaikki naiset ovat aina vain nuoria ja vain miehet aina suhteessa niitä vanhoja.
Olin 25v, ja mies oli 55v. Osasi mukavia juttuja. Kunpa sitä olisi nuori jälleen..
Mies oli 47, taitava ja iso sieltä. N18
17 vuotiaana annoin tutulle 36 v miehelle. Se oli eka kertani.
33. Osaa jo asioita ja mieskuntoakin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Noin 60v. Mies, itse olin silloin 19. Iski mut baarista ja lähdin sen mukaan. Kävin sen jälkeen monta kertaa uudestaan sen luona, oli ihan taivaallista seksiä. Siihen aikaan tuli lähdettyä aika monen mukaan, niin en yhtään arastellut lähteä myös vanhemman miehen mukaan..
Mikä seksistä teki taivaallista?
Tunnen 70-vuotiaan miehen. Joskus kun kaipaan kalua menen hänen luokseen tyydyttääkseen tarpeitani. Monesti saan miehen kalun kovaksi imemällä sitäja mies panee niin, että saan orgasmin. Joskus miehellä on erektio-ongelmia eikä nussiminen onnistu.
47-vuotias on vanhin, itse olin 34-vuotias.
Kun olin nuori tyttö 17 tai 18v kävin 55-60v miehen vuonna muutamia kertoja. Oli parempaa mitä oman ikäiset pojat osasivat tarjota ja antoi korvauksen rahassa 40v sitten.
Mies 68v itse olin 19v ja useasti kävin hänen luonaan nussittavana.
Seksitreffit