Naiset. Minkä ikäinen on vanhin mies, jonka kanssa olette nussineet?
Naapurissa asuu 82-vuotias leskimies. Itsekin olen jo 55-vuotias eronnut nainen. Olen usein kalun tarpeessa. Imen ja nuolen naapurin miehen kalua, niin kauan, että se jäykistyy ja mies työntää sen sisääni ja alkaa panna. Kaipaan näitä nussimisia.
Kommentit (65)
Osas nuolla kunnolla ja tiesi mitä nuori nainen kaipaa. Kesti panna pitkään eri asennoista. Opetti paljon seksistä ja oli rauhallinen. Hänelle menetin peppu neitsyyden ja sekin tuntui ihan täydelliseltä ja osaan nauttia nykyäänkin siitä. Ja oli paljon kokeneempi kuin oma ikäiset silloin.
Vanhin mies kenen kanssa olen nussinut oli minun serkun aviomiehen isän isä, joka oli tällöin 94v. Olin tällöin 19v sinkku 2 lapsen yksinhuoltajaäiti. Tämä kyseinen mies on nyt kolmannen lapseni isä ja kuollut. Hän kuoli kun harrastimme yhdyntää toisen kerran. Oli vissiin liian rankkaa.
Miksi haaskaat aikasi naisiin, kun miehiä tarjolla?
Vierailija kirjoitti:
Miksi haaskaat aikasi naisiin, kun miehiä tarjolla?
Sorry, väärä ketju
Vierailija kirjoitti:
Vanhin mies kenen kanssa olen nussinut oli minun serkun aviomiehen isän isä, joka oli tällöin 94v. Olin tällöin 19v sinkku 2 lapsen yksinhuoltajaäiti. Tämä kyseinen mies on nyt kolmannen lapseni isä ja kuollut. Hän kuoli kun harrastimme yhdyntää toisen kerran. Oli vissiin liian rankkaa.
Siis kuoliko kesken aktin ja miten sekaannuit noin vanhaan? Ai niin, oliko ekalla kerralla hyvät kyydit, toisella ei varmaan?
Olen mies, ja olen nauttinut suuresti itseäni selvästi vanhempien (joskin myöskin selvästi nuorempien, btw) naisten naimisesta. Siinä vaan on jotakin niin kiihottavaa, kun nuorempi mies alistaa ja nai vanhempaa naista, ja tämä antaa tehdä itselleen niin. Haluan kuitenkin erottaa tämän jonkinlaisesta "puuma"-villityksestä, joka oli vallalla muutamia vuosia sitten.
Olen kai tylsä, mutta 49v on vanhin ja hän on mieheni. Ensi vuonna sitten nussin 50-vuotiaan kanssa. Tapasin hänet, kun olin 21v ja hän oli tuolloin 25-vuotiaana siihen asti vanhin seksikumppanini. Sitä ennen olin ollut vain max 2 vuotta vanhemman kanssa.
N45
Vanhin ollut 10 vuotta vanhempi. Nuorin 30 vuotta nuorempi.
41 vuotias. Itse olin tuolloin 31. Vähän myöhemmin oli yritystä yhden 45 vuotiaan kanssa, mutta ei seissyt kunnolla ja homma jäi siihen ja alkanut tapailu loppui.
63v ja meillä on seksisuhde. Itse olen 46v. Mies on varattu, itse olen sinkku. Seksi on erittäin nautinnollista ja kiihkeää.
Mun haaveeni on päästä naimaan ex-vaimoni äitiä (ikäeroa välillämme sellaiset 20 vuotta). Kun olin naimisissa tyttärensä kanssa, niin sain katsella tämän seksikkään naisen kauneutta, muotoja, liikkumista, asentoja... ja lukemattomia kertoja olen tyydyttänyt itseni häntä ajatellen. Nyt aika on kypsä siihen, että voisin nauttia hänen uhkeasta pyllystään, ja antaa hänelle kankea oikein kunnolla
Olen hyvin luottavainen sen suhteen, että vielä ikääntyessänikin (nyt toki vielä nuori mies, vasta 49 v.) tulen saamaan naista. Olen ihan ok näköinen, mutta en erityisen komea. Talous on ihan kunnossa, mutta en ole rikas. Työskentelen suorittavassa työssä. Koko ikäni olen harrastanut liikuntaa, mutta en ole mitenkään erityisen sporttinen. Olen lukenut ja opiskellut paljon monenlaista, mutta en ole mitenkään poikkeuksellinen intellektuelli. Mutta kokemus on kuitenkin osoittanut, että naisia piisaa. Minulla on intohimo totuuteen, läsnäoloon ja toisen ihmisen kohtaamiseen... ja luulenpa, että nämä seikat ovat niitä, joiden johdosta mustasukkainen ex-tyttöystäväni sanoi, että "sä vedät naisia puoleesi kuin kärpäspaperi". Ja niinpä, vaikka tässä väistämättä vanhenen, uskon, että vielä mun ollessani eläkkeellä naiset tulevat pistäytymään jonkinlaisen tekosyyn turvin
Mies oli 61 ja minä 29
Ihan parasta mitä olen tähän mennessä kokenut.
Olen onnellinen puolestasi. Miten päädyitte naimaan?
Vierailija kirjoitti:
Mies oli 61 ja minä 29
Ihan parasta mitä olen tähän mennessä kokenut.
Kerrohan jotain
Mieheni on kohta 80, on viriili, melkein joka päivä sekstaillaan, ihanaa. N70
Mulla seksisuhde n.65v mieheen. Meillä kymmeniä vuosia ikäeroa. Seksi ei ole kummoista mutta nähdään siksi kun se maksaa mulle. Ilmaiseksi ei sais multa.
Vierailija kirjoitti:
Mies 68v itse olin 19v ja useasti kävin hänen luonaan nussittavana.
Kerro lisää
Olin 19 vuotias ja lähdin kesällä käymään siskoni luo englantiin, joka opiskeli siellä. Minulla oli vain kokemusta yhdestä miehestä. Tapasin mustan miehen joka oli 51 vuotias. Halusin kokemuksen mustan miehen kanssa. Paljastui että hänellä oli kalu kuin hevosella. Hän täytti minut kokonaan ja sen kaksi viikkoa mitä olin siellä naitiin varmaan joka toinenpäivä. Ei paljoa enää jännittänyt seksi sen jälkeen, kun palasin kotiin.
n.37v