Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei Suomessa voi asua kimppakämpässä kuten Saksassa?

Vierailija
31.07.2024 |

Melko yleistä siellä. Muttei täällä? 

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimpassa pystyisi työssä käyvätkin sinkut ja tai eläkeläisetkin vuokraamaan hulppeankin asunnon eivätkä kustannukset per henkilö olisi kovin paljon.  Isossa kämpässä olisi varmasti mahdollisuus myös omaankin rauhaan. Kimppakämppäläiset voisivat tehdä yhdessä kaikkea kivaa, ei tarvitsisi olla yksin, ruokakulujakin voisi jakaa useamman kesken ja lähellä olisi aina joku kaveri jonka kanssa voisi käydä ulkona vaikka istumassa iltaa.  

Mitä työtä ajattelit minun tekevän Saksassa?

Vierailija
62/63 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni aikuinen ja opiskelijoita soluun työntävä suostuisi asumaan vuosikausia ventovieraiden kanssa?!! Itse aikoinaan jouduin pakosti asumaan solussa ennen kuin sain oman kämpän opiskelupaikkakunnalla. Ei ollut herkkua!! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimpassa pystyisi työssä käyvätkin sinkut ja tai eläkeläisetkin vuokraamaan hulppeankin asunnon eivätkä kustannukset per henkilö olisi kovin paljon.  Isossa kämpässä olisi varmasti mahdollisuus myös omaankin rauhaan. Kimppakämppäläiset voisivat tehdä yhdessä kaikkea kivaa, ei tarvitsisi olla yksin, ruokakulujakin voisi jakaa useamman kesken ja lähellä olisi aina joku kaveri jonka kanssa voisi käydä ulkona vaikka istumassa iltaa.  

Mitä työtä ajattelit minun tekevän Saksassa?

Myy persettä Reeperbahnilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä