Kuka liioittelee, minä vai mies?
Mieheni kiukuttelee siitä että harmistuin siitä että hän hukkasi vanhempieni asunnon avaimen. Avain oli hänellä lainassa, ja sanoin että kaikki mokaa, mutta jatkossa en anna hänelle enää avainta. Tein myös sellaisen turhautuneen läpsyn otsaani kun kertoi hukanneensa avaimen. Avain löytyi myöhemmin, mutta mykkäkoulu minun reaktiostani ei ole ohi. Minusta hän liioittelee ja minulla oli oikeus harmistua siitä että avain hukkui vaikka myöhemmin löytyikin. Löytyessä sanoin että hyvä kun löytyi. Kuka tässä nyt ylireagoi?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olisin vastannut kommenttiisi, että "Aha, selvä. Emme siis käy vanhempiesi luona enää koskaan. Sopii."
Ootko herkkäpoika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse katson mykkäkoulun enemmän henkiseksi väkivallaksi kuin sen että hermostuu äkillisesti ja ihan syystä.
Toinen tekee vahingossa asian ja toinen on ilkeä. Eikä.sille ilkeälle saa reagoida??
Tottakai saa, mutta sellainen järkevä reagointi olisi esimerkiksi asiasta huomauttaminen, kuin mykkäkoulu. Mykkäkoulu on tosi myrkyllistä.
Ap on selkeästi loukannut pahasti sitä miestään, ymmärrettävä reaktio tuossa kontekstissa.
Mies ei selvästikään rakasta sinua koska ei pidä sinua kurissa ja nuhteessa, itse antaisin noista sanoista ja eleistä selkäsaunan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse katson mykkäkoulun enemmän henkiseksi väkivallaksi kuin sen että hermostuu äkillisesti ja ihan syystä.
Toinen tekee vahingossa asian ja toinen on ilkeä. Eikä.sille ilkeälle saa reagoida??
Tottakai saa, mutta sellainen järkevä reagointi olisi esimerkiksi asiasta huomauttaminen, kuin mykkäkoulu. Mykkäkoulu on tosi myrkyllistä.
Ap on selkeästi loukannut pahasti sitä miestään, ymmärrettävä reaktio tuossa kontekstissa.
Mykkäkoulu ei ole missään kontekstissa ymmärrettävää
Minä jos kuka olen mykkäkoulujen suurin vastustaja ja kahden traumatisoivan mykkäkoulun "uhri", mutta tässä tapauksessa ymmärrän miestä oikein hyvin annettujen tietojen valossa. Ap ei kerro, onko mykkäkoulu kestänyt tunnin vai viikon eikä sitä, onko mies samalla passiivisaggressiivinen vai mennyt lukkoon ap:n reaktiosta ja onko mies harrastanut mykkäkouluja muutenkin vai onko tämä ensimmäinen kerta.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olisin vastannut kommenttiisi, että "Aha, selvä. Emme siis käy vanhempiesi luona enää koskaan. Sopii."
Kunnon narsisti. Sinä mokaat ja rankaiset puolisoasi.