Miten olette päässeet irti ihastuksen tunteesta?
Vinkkejä? Vihaan olla ihastunut ja haluan eroon tästä tunteesta.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohjaamalla huomiota muihin asioihin. Yleensä myös se auttaa, jos tutustuu vähän ihastuksen kohteeseen, aina sieltä paljastuu joku mätäpaise :D
Tämä on hyvä. Itse rustasin ihastuksestani listan asioista mitä oletan hänen olevan ja siis vaan asioista jotka ei ole positiivisia. Esimerkiksi vaikuttaa nössöltä, meillä ei ole mitään yhteistä, kyllästyn kuitenkin ajan kanssa jne järkeilyä. Ja mietin että hän on vaan samanlainen haiseva kudosmöhkäle millaisia me kaikki ihmiset olemme ja takuulla jos tutustuisin niin paljastuisi narsistiksi tai juopoksi jne.
Järkyttäviä tunnekylmiä akkoja.
Yleensä yhtä ihastunutta kohti on kymmeniä tai satoja ihmisiä, jotka eivät ole ihastuneita ko. ihmiseen. Ihastus on tavallaan sillä tavalla perusteetonta. Ei siinä ihmisessä loppujen lopuksi mitään niin ihmeellistä ole, etteikö sitä voisi löytää jostakusta toisestakin. Tämän huomaa kun aika kuluu ihastuksesta ja saattaakin alkaa ihmetellä, että mitä ihmettä edes näin koko ihmisessä. Hän ikään kuin palaa kuolevaisten kirjoihin sieltä romatisoiduista kuvitelmista.
Runkkaa poikaiseni, avioitumiskiusaus lähtee sillä
Vierailija kirjoitti:
oon myös ihastunut, en halua tunteesta eroon, vaan että se olisi vastavuoroista! Haluan rakastua!
Oot varmaan aika nuori vielä. Tai muuten vaan naiivi. Ei jaksa enää ilakoida turhaan kaikkien pettymysten jälkeen. T:ap
Siihen auttaa se, että näet omin silmin netissä tai livenä, kuinka tämä ihastuksen kohteesi lirkuttelee muille naisille tai pistää sydän emojeja peppukuviin.
Siinä karisee sellaiset ihastuksen tunteet, kun tajuat, että hän silmät avoinna kulkee joka paikassa kuola valuen. Että olet yksi monien joukossa hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Siihen auttaa se, että näet omin silmin netissä tai livenä, kuinka tämä ihastuksen kohteesi lirkuttelee muille naisille tai pistää sydän emojeja peppukuviin.
Siinä karisee sellaiset ihastuksen tunteet, kun tajuat, että hän silmät avoinna kulkee joka paikassa kuola valuen. Että olet yksi monien joukossa hänelle.
Voi olla että noin tekeekin. Ja luultavasti olenkin vain yksi monien joukossa. Ei hän mitään kiinnostusta ole ikinä osoittanut minua kohtaan. Enkä tiedä vaikka olisi varattukin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Yleensä yhtä ihastunutta kohti on kymmeniä tai satoja ihmisiä, jotka eivät ole ihastuneita ko. ihmiseen. Ihastus on tavallaan sillä tavalla perusteetonta. Ei siinä ihmisessä loppujen lopuksi mitään niin ihmeellistä ole, etteikö sitä voisi löytää jostakusta toisestakin. Tämän huomaa kun aika kuluu ihastuksesta ja saattaakin alkaa ihmetellä, että mitä ihmettä edes näin koko ihmisessä. Hän ikään kuin palaa kuolevaisten kirjoihin sieltä romatisoiduista kuvitelmista.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno ja harvinainen tunne, miksi hitossa haluaisi siitä eroon...
Siksi kun ikinä tämä tunne ei ole johtanut mihinkään. Tällä kertaa tosin en tee sitä virhettä että koittaisin ilmaista kiinnostustani enää. Aiemmilla kerroilla olen joutunut pelleilyn kohteeksi vastaavissa tilanteissa.
Tämä. Täällä toinen. Mieluummin pidän tunteenin salassa, muutan erakkomökkiin ja pistän miehestä maalaamani taulun kotialttarille ja viljelen tilliä.
Tilliä!? Nyt nainen lääkärille ja vähän sassiin, olet vaarassa laittaa seuraavaksi ananasta pitsaan!
Vierailija kirjoitti:
Jep. Kaikki miehet ovat loppujen lopuksi samanlaisia joka hameen helman perässä juoksijoita että turhaa haihattelua kuvitella muuta. Tai sitten kilttimiehiä jotka ei saa ensimmäistäkään naista. (jos saisivat niin nekin pettäis). Mieskiintiö täynnä täälläkin.
Aika ja etäisyys ovat omatkin neuvoni.
Kuten moni jo sanonut: Aika, etäisyys ja ihan se todellisuuden näkeminen toisesta ihmisestä. Hän ei ollut se, minkä luulit hänen olevan.
En ole päässyt irti vieläkään. Liikun välillä ihan tietoisesti samoilla alueilla missä liikuin hänenkin kanssaan.
Ja alusta asti olen tiennyt että suhde on mahdoton.
Vierailija kirjoitti:
oon myös ihastunut, en halua tunteesta eroon, vaan että se olisi vastavuoroista! Haluan rakastua!
Me too.
M51
Tämä on aina tepsinyt mullakin. Joskus vaan kestänyt pitkään senkin jälkeen kun ihmistä ei enää nää.