Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette päässeet irti ihastuksen tunteesta?

Vierailija
31.07.2024 |

Vinkkejä? Vihaan olla ihastunut ja haluan eroon tästä tunteesta. 

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin sitä naista 7-vuotta

Vierailija
2/35 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mahdollista niin pyri välttämään hänen näkemistään. Itse vaihdoin työpaikkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ajan kuluminen ja etäisyys siihen auttaa. Siis ei turhaan tekemisisä.

Vierailija
4/35 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mahdollista niin pyri välttämään hänen näkemistään. Itse vaihdoin työpaikkaa. 

Viiraako sinulla? Naurettavaa pelkuruutta.

Vierailija
5/35 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pirun paha paikka, kun oon ihastunut äitini naapurissa ravaavaan mieheen. Ja mun on pakko käydä auttamassa äitiäni. Tekee tuskaa

Vierailija
6/35 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pirun paha paikka, kun oon ihastunut äitini naapurissa ravaavaan mieheen. Ja mun on pakko käydä auttamassa äitiäni. Tekee tuskaa

Ja kirsikkana kakun päällä, mies on kuulemma juoppo

T.edellinen

Vierailija
7/35 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno ja harvinainen tunne, miksi hitossa haluaisi siitä eroon...

Vierailija
8/35 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon myös ihastunut, en halua tunteesta eroon, vaan että se olisi vastavuoroista! Haluan rakastua!

Vierailija
9/35 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä joskus laimenee. Jos ei laimene, niin ota ilo irti siitä tunteesta. Hyväksy, ettei juttu johda mihinkään (?) ja sitten vaan hehkut onnellisena ja salaperäisenä.

Vierailija
10/35 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun ikinä tämä tunne ei ole johtanut mihinkään. Tällä kertaa tosin en tee sitä virhettä että koittaisin ilmaista kiinnostustani enää. Aiemmilla kerroilla olen joutunut pelleilyn kohteeksi vastaavissa tilanteissa. 

Vierailija
11/35 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjaamalla huomiota muihin asioihin. Yleensä myös se auttaa, jos tutustuu vähän ihastuksen kohteeseen, aina sieltä paljastuu joku mätäpaise :D

Vierailija
12/35 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se siitä joskus laimenee. Jos ei laimene, niin ota ilo irti siitä tunteesta. Hyväksy, ettei juttu johda mihinkään (?) ja sitten vaan hehkut onnellisena ja salaperäisenä.

No muten hehkuu onnellisena kun kokee tunnetta josta haluaa eroon ja ahdistaa. 

Vierailija
13/35 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule todennäköisesti koskaan pääsemään... ja se ei tule päättymään hyvin sen sanon.

Vierailija
14/35 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjaamalla huomiota muihin asioihin. Yleensä myös se auttaa, jos tutustuu vähän ihastuksen kohteeseen, aina sieltä paljastuu joku mätäpaise :D

Tämä on hyvä. Itse rustasin ihastuksestani listan asioista mitä oletan hänen olevan ja siis vaan asioista jotka ei ole positiivisia. Esimerkiksi vaikuttaa nössöltä, meillä ei ole mitään yhteistä, kyllästyn kuitenkin ajan kanssa jne järkeilyä. Ja mietin että hän on vaan samanlainen haiseva kudosmöhkäle millaisia me kaikki ihmiset olemme ja takuulla jos tutustuisin niin paljastuisi narsistiksi tai juopoksi jne. 

Vierailija
15/35 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viiraako sinulla? Naurettavaa pelkuruutta.

Toimiva keino jos mikään muu ei auta. 

Vierailija
16/35 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin tonkimassa verotiedot vdesta 2013. Ansio -ja pääomatulot pyöreä nolla. Ihastus vähän helliitti. Tåä oli ainoa konsti minkä keksin päätäni viilentääkseni

Vierailija
17/35 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamatonta porukkaa ihmiset nykyään. Uskomatonta roskaa.

Vierailija
18/35 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tule todennäköisesti koskaan pääsemään... ja se ei tule päättymään hyvin sen sanon.

Tämä ei ole ap. T:ap. Itse uskon pääseväni niinkuun aina ennenkin lopulta olen päässyt. 

Vierailija
19/35 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saamatonta porukkaa ihmiset nykyään. Uskomatonta roskaa.

Mikä on ongelmasi? 

Vierailija
20/35 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun ikinä tämä tunne ei ole johtanut mihinkään. Tällä kertaa tosin en tee sitä virhettä että koittaisin ilmaista kiinnostustani enää. Aiemmilla kerroilla olen joutunut pelleilyn kohteeksi vastaavissa tilanteissa. 

Tämä. Täällä toinen. Mieluummin pidän tunteenin salassa, muutan erakkomökkiin ja pistän miehestä maalaamani taulun kotialttarille ja viljelen tilliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi