Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täydellistä tasa-arvoa on mahdoton saavuttaa koska kaikkia sukupuolieroja ei pystytä häivyttämään pois.

Vierailija
31.07.2024 |

Sukupuolet tulevat aina olemaan eri näköisiä ja mies ei kykene synnyttämään eikä imettämään. 

Täydellistä tasa-arvoa on siis mahdoton saavuttaa. Sukupuolieroja on helppo purkaa asenteilla ja kasvatuksella. 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvossa ei ole kysymys siitä, että naisen ja miehen pitäisi muuttua toistensa kaltaisiksi.

https://tasa-arvo.fi/tasa-arvolaki-pahkinankuoressa

Ja korostan:" Tasa-arvolaissa kiellettyä syrjintää on myös seksuaalinen häirintä ja sukupuoleen perustuva häirintä sekä käsky tai ohje syrjiä. "

Jos et ymmärrä mitä tasa-aarvo on, lue tuo linkkaamani teksti. Ei pitäsii olla rakettitiedettä.

Vierailija
22/34 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin määritellään mitä se tasa-arvo on. 

Yksilöiden välistä tasa-arvoa on se, että kohtelee kaikkia lähtökohtaisesti samanarvoisesti sukupuoleen, ihonväriin, statukseen ym. katsomatta.

Mielestäni ihan helppo toteuttaa, mutta tulee tappamaan mm. herrasmieskäytöksen ja siveyden. 

_minun_ mielestäni naiset ja miehet on erilaisia ja sitä erilaisuutta tulisi arvostaa, mutta jos olen vanha dinosaurus niin hyväksyn sen. 

Miksi ihmeessä ei voisi käyttäytyä herrasmiesmäisesti kaikkia kohtaan? 

Milloin naiset ALOITTAVAT kohtelemaan miestä sillä tavalla että naiset ansaitsevat mieheltä herrasmiesmäisyyttä käytöstä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista hoitaakin ne itse. Mutta jos joku mulle avaa oven, niin kiitän. En rupea häntä sättimään mistään. Ja itsekin avaan oven jos on takana tulevia, oli sitten kiitä tahansa. Takkiakin autan sedälleni päälle, samoin mummolle. Mitä ihmeellistä noissakin on?

Vierailija
24/34 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi ei ole tasa-arvoa kannattava ideologia. Se on samanlainen ideologia kuin sovinismi. 

Mistä tän palstan käyttäjät oikeen kuvittelee feminismin ajavan muiden kun naisten asioita? Sehän seisoo liikkeen nimessäkin minkä ryhmän etua ajetaan. 

Eikö tasa-arvoa voi ajaa tasa-arvon nimissä? Miltä se arvon naisista tuntuisi jos suomen sovinistinen kerho ry tulisi teille kertomaan, että ihan tasa-arvon asialla ollaan, meillä nyt on vaan tämmönen nimi joka viittaa miesten ylivaltaan? 

Vierailija
25/34 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksilöiden välistä tasa-arvoa on se, että kohtelee kaikkia lähtökohtaisesti samanarvoisesti sukupuoleen, ihonväriin, statukseen ym. katsomatta.

Mielestäni ihan helppo toteuttaa, mutta tulee tappamaan mm. herrasmieskäytöksen ja siveyden. 

_minun_ mielestäni naiset ja miehet on erilaisia ja sitä erilaisuutta tulisi arvostaa, mutta jos olen vanha dinosaurus niin hyväksyn sen. 

Milloin naiset ALOITTAVAT kohtelemaan miestä sillä tavalla että naiset ansaitsevat mieheltä herrasmiesmäisyyttä käytöstä?

Kyllä naiset ovat ihan samalla tavalla kohteliaita miehille kuin miehet naisille, se on sitten eri asia kun ollaan romanttisessa mielessä liikkeellä, että mitä ne romanttiset eleet sitten on kenelläkin. En tiedä tuleeko miehelle treffeillä hyvä olo jos nainen auttaa hänelle tuolin ensin puon alle ja avaa ravintolan oven, ja ottaa ruokakassin kantaakseen, kun onhan se nyt ikävä että mies joutuu painavaa kassia kantamaan kun nainenkin on siinä voimakkaampana sitä tekemässä.

Vierailija
26/34 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiaan on ratkaisu.

100% homoseksuaalisuus.

T. Päivi

Vielä helpompi ratkaisu on yhden illan jutut joita saa helposti puhuttua naisilta. Hyvä puoli on siinä että saa seksuaalista nautintoa ilman naisen aiheuttamaa rahan menoa ja ongelmia. Nykypäivänä pari suhdetta on huomattavasti parempi vaihtoehto kuin parisuhde. 

Vierailija
27/34 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olisi tasa-arvoa häivyttää sukupuolierot pois? Sehän se vasta epäreilua olisi, ihan kaikille.

Vierailija
28/34 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset ovat ihan samalla tavalla kohteliaita mi

Älä valehtele!!! Naiset ei todellakaan ole kohteliaita miehiä kohtaan!!! Ei ole ollut enää pitkään aikaa. Miehen taloudellinen ja henkinen hyväksikäyttö ei todellakaan ole kohteliaisuutta ja noihin syyllistyy ihan jokainen nainen

Vierailija
29/34 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meinasin lähinnä sellaista herrasmiesmäisyyttä mitä miehen ja naisen välillä on totuttu näkemään, kuten tuolin tarjoamista ravintolassa ennen kun itse istuu, tai takin tarjoamista kylmällä säällä. En tiedä tekeekö naiset näitä toisilleem, mutta miehet ei ky

No en kyllä itse kaipaa tuollaista yhtään. Ovea pidän auki seuraavaksi tulevalle. Oli mies tai nainen. Olen itse nainen. Tehkää mieluummin osanne kotitöistä, lämmittää enemmän kuin joku takki.

Vierailija
30/34 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valehtele!!! Naiset ei todellakaan ole kohteliaita miehiä kohtaan!!! Ei ole ollut enää pitkään aikaa. Miehen taloudellinen ja henkinen hyväksikäyttö ei todellakaan ole kohteliaisuutta ja noihin syyllistyy ihan jokainen nainen

No nyt on kyllä niin syvää uhriutumista ja valehtelua ettei tosikaan. Mutta vietä mukavia hetkiä dystopiasi kanssa.

Vierailija
31/34 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meinasin lähinnä sellaista herrasmiesmäisyyttä mitä miehen ja naisen välillä on totuttu näkemään, kuten tuolin tarjoamista ravintolassa ennen kun itse istuu, tai takin tarjoamista kylmällä säällä. En tiedä te

Onneksi oma vaimo on arvoiltaan perinteinen ja arvostaa sitä kun häntä huomioidaan edellämainituin tavoin. 

Vierailija
32/34 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisia ei kiinnosta mennä katsomaan naisten urheilua niin miksi naisurheilijoille pitäisi maksaa sama palkka kuin miehille vaikka miesten urheilu tuottaa moninkertaisesti enemmän.

Vierailija
33/34 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmiesmäistä käytöstä ei todellakaan voi VAATIA keneltäkään. Se vain sellainen asia, joka erottaa toisistaan herrasmiehet ja muut.

Vierailija
34/34 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen pälli ei kykene erottamaan käytöstapoja ja tasa-arvoa? Tai ajattelee, että tasa-arvon idea on, että tehdään naisista myös miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä