Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mieheltä itsekästä vaatia tällaista?

Vierailija
31.07.2024 |

Oltiin kavereita, varattuja, ihastuttiin vähän toisiimme, asiaa veivattiin, sitten unohdettiin ja mentiin eri teille...ja nyt kun hän on eronnut (ja uusi puoliso...) niin haluaisi kaverina tavata taas (laittoi viestiä..)? Mulla edelleen oma suhde "kasassa" ja puolisoni tietää tästä entisestä ihastuksesta. En tiä mitä pitäisi ajatella? 

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies siis nyt vaatii?

Vierailija
22/35 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaatii unohtamaan menneet ja olemaan kavereita niinku joskus ennenkin oltiin...se on vaatimista mun mielestä koska mä jouduin niin pitkään hänestä tekeen henkistä eroa silloin ku niitä tunteita alkoi tulla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarma ap ihmettelyineen.

Vierailija
24/35 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojuu, tää on nähty et aloittaja on aina haukuttava:)) 

Vierailija
25/35 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taka-ajatuksia, en lähtisi tapaamaan. Kun kaikki on omassa suhteessa hyvin, ei pidä lähteä tulella leikkimään.

Tämä! 

Vierailija
26/35 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen uuden naisen olisi hyvä saada tietää tuosta, jotta voi itse päättää haluaako olla tuossa tilanteessa miehen kanssa. Miehellä ei vaikuta olevan puhtaat jauhot pussissa.

Vierailija
27/35 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kaverina halua tavata, et sinä nyt noin hölmö oikeasti ole. Älä loukkaa puolisoasi menemällä tapaamaan. 

Se ei loukkaa mistä ei tiedä.

Vierailija
28/35 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on se mies tässä?

Vierailija
29/35 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on siis mies

Vierailija
30/35 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta jos mä sanon ettei kiinnosta tavata enää niin luulee ehkä että mulla on jotain tunteita häntä kohtaan edelleen...sit oma mies ei välttämättä tykkäisi tästä kaverista nyt enää muutenkaan. En tajua mihin jotain entistä ihastusta tarvii kaverikseen muutenkaan...vähän outoa jopa.

Ei ex-kamun luulot merkitse mitään, vaan päätöksen teet siltä pohjalta minkälainen suhdekumppani omalle rakkaallesi haluat olla.

Ex-ihastussuhteen uudelleen lämmittelyssä "kaveripohjalta" ei ole mitään järkeä kenenkään osapuolen tai heidän kumppaneidensa kannalta, jos on tarkoitus nykyistä suhdetta vaalia.

Vierailija
31/35 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies on siis sinusta sitä mieltä, että olet sopiva jalkavaimoksi.

Kun hän oli suhteessa, petti naisystäväänsä sinun kanssasi. Sitten erosi ja oli sinkkuna ja pani eri naisia rehellisesti. Nyt kun mies on uudessa suhteessa, hän haluaisi alkaa pettää uutta naisystäväänsä sinun kanssasi.

Kultakimpale! Pidä hänestä kiinni!

Vierailija
32/35 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä edes mietit tuota? Kaipaatko oikeasti elämääsi sitä säätöä, mitä tuollaisesta yhteydenpidosta tulee?

Vierailija
33/35 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä tuommoisella "kaverilla" teet? Taitaa vähän kutkuttaa yhä. Älä loukkaa miestäsi tuollaisilla kaveruuksilla.

Vierailija
34/35 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro uudelle naiselle. Ei kukaan halua miestä, joka salailee tuollaista.

Vierailija
35/35 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden naisen kuuluu tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä