Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KERROSTALOSSA EI SAA JUOSTA EIKÄ TÖMISTELLÄ!!!!!! TAJUTKAA SE JO!!!!!!!

Vierailija
31.07.2024 |

Koskee myös lihavia ja lapsia. Opettakaa lapsenne olemaan kunnolla, koska ennen pitkää niidenkin pitää oppia. Miten joku yläkerran asukas voi olla niin idiootti, että kuvittelee voivansa elää äänekkäästi kuin omakotitalossa?????!!!!!!!

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä saa! koita jo tajuta se! kun ei ole hiljaisuusaika, saa elää normaalia elämää. minllakin on juoksumatto kotona. Toki olen asettanut sen alle vaimentavan alustan, mutta ei se siltikään äänetön ole. Jos et kestä ääniä, niin muuta rivitaloon tai omakotitaloon

EI SAA! Järjestyssäännöissä sanotaan, ettei naapureille saa aiheuttaa häiriötä.

Vierailija
22/54 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä viddu päähäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä saa! koita jo tajuta se! kun ei ole hiljaisuusaika, saa elää normaalia elämää. minllakin on juoksumatto kotona. Toki olen asettanut sen alle vaimentavan alustan, mutta ei se siltikään äänetön ole. Jos et kestä ääniä, niin muuta rivitaloon tai omakotitaloon

Enemmän häiriötä se aiheuttaa kun häiriintyy toisten normaalista kävely askeleesta. Häiriintyjät ovat hulluja.

Vierailija
24/54 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle oikein. Et osaa sinäkään käyttäytyä.

Vierailija
25/54 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuimme omakotitalossa. Ei meillä juostu tai meluttu sisällä. Vanhempamme eivät olisi sietäneet sellaista hetkeäkään.

Vierailija
26/54 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaaleja elämän ääniä. Sinun kannattaa ehkä muuttaa omakotitaloon tai edes kerrostalon ylimpään kerrokseen.

En pitäisi sisällä juoksemista kovin normaalina toimintana. Miksi sisäälä tarvitsisi ollenkaan juosta?

Vierailija
27/54 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootti. Samalla lailla se jyske ja mäiske kantautuu viereisistä asunnoista vaikka asuisi yläkerroksessa, jos noista lihavia norsuihmisiä on naapurissa. Rukoilen sinulle oikein kivuliasta ja tuskallista syöpää ja samalla rukoilen, ettet voi minulle tai sukulaisilleni rukoilla vastaavaa ja, että rukouksiani ei voi kumota

🤣

Älä hu-ora ulise!

Vierailija
28/54 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän häiriötä se aiheuttaa kun häiriintyy toisten normaalista kävely askeleesta. Häiriintyjät ovat hulluja.

Eikä ole. Ja sinulle rukoilen kivuliasta syöpää, ja samalla rukoilen, ettet voi rukoilla minulle vastaavaa, etkä kumota rukoustani vastarukouksella. Rukouksessa on voimaa !

Vierailija
29/54 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootti. Samalla lailla se jyske ja mäiske kantautuu viereisistä asunnoista vaikka asuisi yläkerroksessa, jos noista lihavia norsuihmisiä on naapurissa. Rukoilen sinulle oikein kivuliasta ja tuskallista syöpää ja samalla rukoilen, ettet voi minulle tai sukulaisilleni rukoilla vastaavaa ja, että rukouksiani ei voi kumota

🤣

Älä hu-ora ulise!

Taisi alkaa vähän pelottaa sinua?

Vierailija
30/54 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehee, meillä yläkerrassa sama juttu ja osoitan mieltä joka ainoa kerta kun kersa tömistelee juosten ja pomppimalla, menemällä röökille ja puhaltelen savut kaiteeseen nojaten suoraan ylös päin. Tiedän heidän pitävän partsin ovea auki näin kesällä, kun hemmetillinen äpärän kiljuminen kuuluu sieltä jatkuvasti.

Vierailija
31/54 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole. Ja sinulle rukoilen kivuliasta syöpää, ja samalla rukoilen, ettet voi rukoilla minulle vastaavaa, etkä kumota rukoustani vastarukouksella. Rukouksessa on voimaa !

Ei taida rukoukset toimia tuolla lailla. Vahva epäilys. "Ken toiselle kuoppaa kaivaa..."

Vierailija
32/54 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M a m u -lapset on hirveän äänekkäitä. Tykkäävät huutaa ja rääkyä leikin lomassa, vaikka ei olisi mikään hätä. Jonkun

v i h r e i d e n   edustajan pitäisi kokeilla itse asua semmoisessa taloyhtiössä.

Ei kai se vihreiden syytä ole, että asut kerrostaloläävössä, oman laiskuutesi syytä se on, mene saatanan l o i n e n töihin. Ja ma mut tänne toi Sipilän Jussi ja persut, yli 30 000 nuorta miestä, nytniiden koko suku on täällä. 

Vierailija
33/54 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä kylläpäs saa lälläslää normaaleja ääniä saa kuulua!!! Joo niin saa ja se jytinä ei todellakaan ole normaalia. Ei tätä varmaan ongelmaksi osaa ajatella jos ei itse ole kokenut. Minä myös olen asunut sellaisen perheen alapuolella jossa lapset saivat juosta ja riehua miten halusivat. Myös käytävässä ja mikäs sen mukavampaa ja normaalia kuin herätä joka arkiaamu miltei tunti ennen kellon soimista siihen kun paukutetaan kaiteita käytävässä. Päivällä sai myös unohtaa päikkärit kun yläpuolella on metelistä päätellen juoksukisa menossa.

Vierailija
34/54 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun köyhät ääliöt ulisee kerrostaloläävissään. 

Vierailija
35/54 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä sinulle vielä kivuliaanpaa, niin että ensin pelkäät että kuolet ja sitten pelkäät kun et kuole vain kidut. Toivon myös että koko perheeseen kuo Lee. 

Vierailija
36/54 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaaleja elämän ääniä. Sinun kannattaa ehkä muuttaa omakotitaloon tai edes kerrostalon ylimpään kerrokseen.

EI OLE NORMAALIA kulkea tömistellen. Ja jos yläkerran asukkaat ei opettele käyttäytymään, niin minulla on TÄYSI OIKEUS jyskyttää häiritsevästi takaisin.

Vai että oikeus häiriköidä kaikkia naapureitaan siksi että joku kulkee tömistellen? Itselläkin on valitettavasti sunkaltainen sekopää naapurina. Harmi kun ei henkilöllisyydestä ole varmuutta, kun hoitoonhan tuollaiset joutaa

Vierailija
37/54 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jossain helsingissä tippui näemmä kerrostalosta seinänrappaukset koska sisällä tömisteltiin. Varma tieto, kuulin penalta pihalla ja se tietää aina kaiken. Nih. 

Vierailija
38/54 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä ap jalkaasi huopatöppöset ja korviin korvatulpat.

Vierailija
39/54 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun köyhät ääliöt ulisee kerrostaloläävissään. 

Tämä, olinsin täysin epäonnistunut elämässäni jos pitäisi kerrostaloläävässä elää. Hyi saatana. 

Vierailija
40/54 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita "heippalappu" talosi ilmoitustaululle. Tuskin täällä kukaan juoksee sinun kerrostalossasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi