KERROSTALOSSA EI SAA JUOSTA EIKÄ TÖMISTELLÄ!!!!!! TAJUTKAA SE JO!!!!!!!
Koskee myös lihavia ja lapsia. Opettakaa lapsenne olemaan kunnolla, koska ennen pitkää niidenkin pitää oppia. Miten joku yläkerran asukas voi olla niin idiootti, että kuvittelee voivansa elää äänekkäästi kuin omakotitalossa?????!!!!!!!
Kommentit (54)
Näin on. Lapset kyllä voi opettaa elämään niinettä huomio myös muut, jos vaan haluaa.
Normaaleja elämän ääniä. Sinun kannattaa ehkä muuttaa omakotitaloon tai edes kerrostalon ylimpään kerrokseen.
Vierailija kirjoitti:
Normaaleja elämän ääniä. Sinun kannattaa ehkä muuttaa omakotitaloon tai edes kerrostalon ylimpään kerrokseen.
EI OLE NORMAALIA kulkea tömistellen. Ja jos yläkerran asukkaat ei opettele käyttäytymään, niin minulla on TÄYSI OIKEUS jyskyttää häiritsevästi takaisin.
Ainahan sitä kerrostalossa yksin asuu..sitten saa elää kuin norsu. Yleensä lapset vielä huutavat, minusta vanhempien vastuulla joku kontrolli olis tässäkin, että heistä tulee isona kurinalaisia kansalaisia.
Naapurini muutettuaan vuokralle remontoituun asuntoon alkoi kolistella huonekaluja ja laahata kaikkea keskellä yötä.
Lisäksi heittää lattialle kaikkea (en tiedä mitä). Noinko eletään tosiaan kerrostalossa? Missä ovat normaalit ihmiset?
Opetelkaa juopot ja nistit hiljaa tuhoamaan sitä asuntoa jotta otteri pervo saa yöt nukuttua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI OLE NORMAALIA kulkea tömistellen. Ja jos yläkerran asukkaat ei opettele käyttäytymään, niin minulla on TÄYSI OIKEUS jyskyttää häiritsevästi takaisin.
Ja oikeus muuttaa asuntoon, jossa yläkerran elämän äänet eivät häiritse. Mitähän muuta voisit ajatella tänään, että saisit paremman mielen?
Älä huuda siellä alakerrassa, yritän opetella tanssiaskeleita.
Sinun jyskytykselläsi ei ole mitään vaikutusta, ainakaan sellaista kuin toivot. Yläkertalaisesi eivät omilta töminöiltään ehkä kuule sitä lainkaan tai eivät ainakaan osaa tulkita sitä niin kuin toivoisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ihan samaa mieltä ap:n kanssa. Minusta on hämmentävää, että nykyään lasten annetaan hyppiä, juosta, riehua ja mellastaa vapaasti kerrostalossa. Sekin on hämmentävää miten jotkut ei yhtään ajattele, että minkälainen pauke omasta tarmokkaasta kävelystä oikein kantautuu muihin asuntoihin. Hiljaisuuden aikanakin kantapäätampataan ihan huolettomasti.
töms töms, hihihiihihi täällä minä tömistelen kahta kauheampaa, senkun hakkaat lattiiaani luudallasi, saan rytmiä tanssiin c:
Vierailija kirjoitti:
Rukoillan kivuliasta syöpää kaikille kerrostaloissa tömisteleville !
Ei näytä oikein kirjoitus sujuvan. Lobotomia helpottaisi sunkin elämää...
kyllä saa! koita jo tajuta se! kun ei ole hiljaisuusaika, saa elää normaalia elämää. minllakin on juoksumatto kotona. Toki olen asettanut sen alle vaimentavan alustan, mutta ei se siltikään äänetön ole. Jos et kestä ääniä, niin muuta rivitaloon tai omakotitaloon
Onko ne neukkukuutioiden betonielementit niin onttoja?
Kerrostalon säännöt asukkaille ja vieraille:
- älä juokse tai tömistele sisätiloissa
- älä tupakoi parvekkeella äläkä ulkona toisten parvekkeiden alla
- pihaleikkien jälkeen kerää lelut laatikkoon, älä jätä niitä pitkin pihoja
- puhu normaalilla äänellä, älä huuda myöskään puhelimeen
- älä huudata televisiota/radiota yms.
- älä tuuleta hajujasi rappukäytävään
- noudata hiljaisuusaikoja
- älä vie rojujasi roskakatoksen nurkkaan, me emme niitä halua
- älä paisko ovia
Kiitos yhteistyöstä.
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalon säännöt asukkaille ja vieraille:
- älä juokse tai tömistele sisätiloissa
- älä tupakoi parvekkeella äläkä ulkona toisten parvekkeiden alla
- pihaleikkien jälkeen kerää lelut laatikkoon, älä jätä niitä pitkin pihoja
- puhu normaalilla äänellä, älä huuda myöskään puhelimeen
- älä huudata televisiota/radiota yms.
- älä tuuleta hajujasi rappukäytävään
- noudata hiljaisuusaikoja
- älä vie rojujasi roskakatoksen nurkkaan, me emme niitä halua
- älä paisko ovia
Kiitos yhteistyöstä.
Sulle vain yksi sääntö: anna muiden elää elämäänsä!
Ja näitähän riittää. Toisten oikeutta rauhaan ei kunnioiteta yhtään.