Puolison puhelimen tutkiminen
Jos puoliso antaa ITSE tutkia puhelintaan todistellakseen rehellisyyttään esim. pettämisen jälkeen, voiko nähdä mistään, mitä olisi poistanut puhelimestaan? Koska jos salattavaa on, tietenkin puhelimesta kannattaa poistaa "todistusaineisto" etukäteen. Puhumalla ei tämä selviä, tiedän että valehtelee minkä ehtii.
Kommentit (24)
No en aio erota, jos kyse onkin mun omasta sairaalloisesta mustasukkaisuudesta. Terve ihminen kykenee huomioimaan myös tämän mahdollisuuden. Tässä on jäänyt kiinni valehtelusta, mutta selitysten mukaan mitään merkittävää ei ole tapahtunut eikä tiedä itsekään, miksi sortui salailemaan.Jos valehtelee yhdestä asiasta, eikai sen perusteella sentään erota, ihmisiä kuitenkin ollaan. Jos sensijaan valehtelee vastakkaiseen sukupuoleen liittyvistä asioista isommin, on se eroamisen paikka.
Tässä ollaan nyt ns. puun ja kuoren välissä: selvinneen valehtelun perusteella ei kannattaisi enää luottaa, mutta jos uskon puolison selitykset, ei niiden perusteella todellakaan kannata heittää suhdetta romukoppaan vaan terapia voisi vielä auttaa. Koskaan 10v aikana en ole hänen puhelintaan edes kokenut tarpeelliseksi tutkia, nyt on eka kerta ja sekin tuntuu helvetin väärältä. Mua kuitenkin kohdeltu tosi paskasti ja en aio hyväksyä MITÄÄN tämän päälle. Siksi haluaisin olla ns. varma, että mitään muuta ei nyt sitten ole.
Olen nainen enkö petä mutta siivoan aina hakuhistorian ja keskusteluitakin. Ei se tarkoita että on aina salattavaa vaikka tekee noin. Kaikkea en vaan halua säilyttää ja Googlen "seurannat" on poissa päältä. En halua että minua vakoillaan.
Uppista.
Ennen ei ollut puhelimia, eikä tällaista väylää, jonka kautta oli mahdollisuus yksityisyyteen eli on mahdollista puuhailla vaikka puolison vieressä istuen ihan mitä vaan oma moraali antaa myöten. Puhutaan pyhästi luottamuksesta, mutta veikkaampa, että melko moni ei olisi puhelimen tutkimisen perusteella niin luotettava kuin antaa ymmärtää. Ja sitten loukkaannutaan verisesti, jos halutaan puhelinta katsoa. Puhelin on mahtava pettämisväline, ja kaikki kuorossa laulaa, miten yksityisyys pitää sallia, ja jos haluaisi katsoa toisen puhelinta, se onkin helkkarin salattu pyhä lehmä. En ihmettele, että avioerotilastot on mitkä on ja pettämonen niin yleistä.
upuppu