Puolison puhelimen tutkiminen
Jos puoliso antaa ITSE tutkia puhelintaan todistellakseen rehellisyyttään esim. pettämisen jälkeen, voiko nähdä mistään, mitä olisi poistanut puhelimestaan? Koska jos salattavaa on, tietenkin puhelimesta kannattaa poistaa "todistusaineisto" etukäteen. Puhumalla ei tämä selviä, tiedän että valehtelee minkä ehtii.
Kommentit (24)
Kannattaisiko vaan suosiolla erota jos luottamus on tolla tasolla.
Hän on sisäistänyt hyvin pettäjän tärkeimmän säännön: Älä tunnusta! Vaikka parisuhde johtaisi eroon, jää petettyä osapuolta kalvamaan kuitenkin vielä entä jos kuvittelin vain kaiken.
Poistetut kuvat ainakin säilyy 30 päivää tms, ellei ole myös niitä tajunnut käydä poistamassa.
Mutta joo, ehkä kannattaa vaan erota jos luottamus on mennyt. Paha mieli tuollasesta vaan tulee.
Mikä parisuhde tuo on? Pikemminkin sen irvikuva.
Terveessä suhteessa - ja kyllä, niissäkin voi pettämistä tapahtua - asiat puhutaan ja keskustellaan. Jos kumpikin osapuoli on henkisesti aikuinen ja vastuunsa kantava, ei mitään kyttäilyä ja kontrollia tarvita. Luottamuksen voi palauttaa, mutta se edellyttää sitä että kumpikin on sitoutunut siihen ja on valmis käyttämään siihen aikaa tahtoa ja energiaa.
Jos kumpikin tosissaan haluaa suhdetta jatkaa mutta ei osaa asioita kahden kesken käsitellä kannataa heka ulkopuolista apua.
Vierailija kirjoitti:
Mikä parisuhde tuo on? Pikemminkin sen irvikuva.
Terveessä suhteessa - ja kyllä, niissäkin voi pettämistä tapahtua - asiat puhutaan ja keskustellaan. Jos kumpikin osapuoli on henkisesti aikuinen ja vastuunsa kantava, ei mitään kyttäilyä ja kontrollia tarvita. Luottamuksen voi palauttaa, mutta se edellyttää sitä että kumpikin on sitoutunut siihen ja on valmis käyttämään siihen aikaa tahtoa ja energiaa.
Jos kumpikin tosissaan haluaa suhdetta jatkaa mutta ei osaa asioita kahden kesken käsitellä kannataa heka ulkopuolista apua.
Terveessä parisuhteessa ei kyllä tapahdu pettämistä.
Mun puhelinta ei kukaan tutki. Ei edes poliisi.
Poistetut kuvat pysyvät sen 30 päivää
Google mapsin aikajanoista saa tietää sijainti ja paikkahistoriaa
Google play ja muuta ostospaikat pitää yllä ostohistoriaa ja kertoo mitä sinne on ladattu.
Whatsapp puhelut, harva osaa tarkistaa ne.
Whatsapp keskustelut, jos on ollut kavereiden kanssa muka jossain, löytyykö aiheesta keskusteluita, vai onko meno ollut oikeasti jokin muu.
Viestittely salarakkaan kanssa voi tapahtua myös perinteisen tekstiviestien kautta
Monta samaa nimeä yhteystiedoissa, yksi voi olla salarakas
Instagram viestittelyt, instassa on historia osuus, josta näkee jotain poistettua
Snapchat, kik, messenger, telegram
Googlehaku, tallentaa kaikki haut. Voi hakea vanhoja myös sanoilla, jolloin google kertoo ehdotukset joita on aikaisemmin haettu. Osoitteet, hotellit, mökit jne.
One drive tai muu tallennuspaikka
Asetukset -tallennetut salasanat, kertoo missä sivustoilla käy. Pettäjät todennäköisesti käyttää anonyymi/näkymäntön selausta.
nim. En ole pettänyt sinua. Mikset voi uskoa, Tos on puhelin, mitään et löydä.
ps löytyi kumminkin :) ja siitä alkaa tietenkin uusi valehtelu ja selityskierros.
Mitä järkeä tollasessa parisuhteessa on?
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos sanosin, et google kaivelee sieltä koko ajan dataa?
Sillä on toinen kännykkä töissä millä hoitaa tarpeelliset viestittelyt. Kävi silmäään tuo sana "pettämisen jälkeen". Mitä teet vielä suhteessa.
Jos tiedät jo että valehtelee niin miksi vaivaudut mitään enää tutkimaan.
Minä vihaan pettäviä pariskuntia kun jouduin julman koston uhriksi nuorena tämmöisen vieraissa käyvän pariskunnan pelinappulaksi ja hyväksikäytettäväksi kun lasiini laitettiin huumavia aineita. Nämä helvetin pettävät pariskunnat eivät eroa muuta kuin sitten kostetaan jollain syytöntä käyttäen kostamiseen ne kumppanin pettämiset.
En ole enää missään tekemisissä tämmöisten sairaiden pariskuntien kanssa jossa muita ihmisiä käytetään hyväkseen spektaakkeleissaan eivätkä he eroa. Ne pettävät lopun ikää toisiaan tai ainakin toinen jos ei kummallakaan enää pelitä.
Vaikka saisit mitä tietoosi niin eroisit siltikään. Vaistosi vaikka sanoo mitä niin pitäisi vielä tutkia kun sehän vaisto voi olla väärässä.
Tuossa kyllä menee oma mielenterveys.
No jos on vaan puhelimen roskikseen laittanut ne viestit, niin katso sieltä. Katso kaikki viestit joka osiosta, siis poistetut.
Aloittaja on traumasuhteessa. Tiedän itse millaista se on, minäkin päädyn tällaisiin suhteisiin koska kaipaan jännitystä elämään silläkin uhalla, että kärsin siitä henkisesti.
Terapia olisi oikea osoite sekä minulle että aloittajalle. Itse en vaan enää jaksa juosta selvittelemässä vikojani. Yritän selvitä itse joten kuten satuttamatta muita.
Oletko sinä se joka tekee miehelleen perseratsioitakin?
Mistä voit tietää, montako puhelinta hänellä on?
Meillä ei tutkita toistemme koneita eikä kännyköitä. Jos tuollaiseen tarvii mennä niin ei ole terveellä ja normaalilla pohjalla suhde. Pitää olla puolisolla outoja poissaoloja kotioloista sillä vaatihan se pettäminen jotain aikaa siihen pettämiseenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos sanosin, et google kaivelee sieltä koko ajan dataa?
Tiedätkö mikä on sandbox? Vai väitätkö että Google on palkannut satoja tuhansia penkomaan yksittäisten ihmisten tietoja.
Teen muuten aina uuden google-tilin kun hankin uuden androidin. Enkä käytä sitä tiliä missään muualla.
Miksi olet valehtelijan kanssa? Mieti nyt itsekin.