Hei menkäähän välillä ulos metsään mustikoita keräämään.
Saatte raitista ilmaan ettekä homehdu vauva palstalle. Kyllä työttömillä pitää olla muutakin tekemistä kun tuhlata elämää vauva palstalla.
Kommentit (31)
olen töissä, vaikka olen kotona, mutta ei ole autoa, eikä lähimpään mustikkametsään pääse muuten kuin autolla. en siis mene mustikkametsään. Kiitos tästä hallituksille - nykyiselle ja monelle edelliselle -, jotka ovat romuttaneet suomalaisen julkisen liikenteen verkoston ja estäneet autoilun esimerkiksi poistamalla parkkipaikat keskustoista.
Jaahas taas työtyömät tähän vedettiin, lopeta tuo spämmääminen
Vierailija kirjoitti:
Tää sadepäivä piti käyttää työnhakuun, sekä leipomiseen ja siivoamiseen, jotta olisi sitten mukava aloittaa ensi viikolla työt supersiistissä kodissa ja pakkasessa leipomuksia.
No ( täysin turhat, koska työt tosiaan alkaa) työnhaut sain tehtyä, mutta sitten oonkin vaan tyhmentynyt tässä palstalla. Josko puolen tunnin sisällä aloittaisin ahkeroinnin. Lupaan ilmiantaa itseni jos en aloita.
En aloittanut. Lähdinkin kauppaan ostamaan loppuviikon ruoka- ja puutarhajuhlaostokset. Huomenna ehkä sitten, kun oon käynyt työpaikkaetkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Sinne KÄÄRMEIDEN PESÄÄN , en todellakaan lähde !
Maasedut ja taajamatkin ovat käärmeet vallanneet viime vuosina, niitä näkyy siellä viikottain kaikkialla.
Asun maaseudulla enkä ole nähnyt ainoatakaan käärmettä.
Vierailija kirjoitti:
Laiskuus on valloittanut lihavien suomalaisten aivot. Nykyään kaikki vaan makaa kotona. Täälläkin kun menee iltaisin keskustaa 30000 asukkaan paikkakunnalla nii ei näy ihmisiä ulkona.
Ne on kuule käsketty mettään, risusavottaan ja mustikkaan. Onko sulla kuule rajoitteita, kun keskustassa haahuilet yksinäs, vai Ootko rikas?
En mene. En pidä mustikoista. Olen eläkkeellä ja teen muita hommia. Mene ap itse!
Mustikoita ja muita marjoja kerätään, roskia poimitaan ja edellä meneviä juoksijoita.
En kyllä keräisi ainakaan 5m lähempää yleisen polun reunaa mitään suuhuni.
Täällä eteläisessä Suomessa, pienehkössä taajama metsikössä, on liikkunut hyvin ahkerasti mustikan poimijoita jo useamman viikon ajan, nyt on tarjolla lähinnä ei-oota.
Syrjä-Suomessa riittäisi varmasti vielä mustikkaa poimittavaksi.
Tottakai niitä kerätään, ne on siellä valmiina sangoissa, ei niitä poimita ne kerätään talteen ja nopeasti.
Tää sadepäivä piti käyttää työnhakuun, sekä leipomiseen ja siivoamiseen, jotta olisi sitten mukava aloittaa ensi viikolla työt supersiistissä kodissa ja pakkasessa leipomuksia.
No ( täysin turhat, koska työt tosiaan alkaa) työnhaut sain tehtyä, mutta sitten oonkin vaan tyhmentynyt tässä palstalla. Josko puolen tunnin sisällä aloittaisin ahkeroinnin. Lupaan ilmiantaa itseni jos en aloita.