Aamupala ja illallinen on turhia
Se että syö päivässä vain yhden lämpimän aterian eli lounaan riittää ja samalla säästää rahaa kun syö vähemmän (lisäksi ei napostele ja osta herkkuja). Itse olen elänyt tällä tavalla jo vuosia, syön yhden pienen lounaan ja siinä on kaikki mitä syön.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla yhteiskunnan lokki etkä ole päivääkään tehnyt raskasta työtä.
Raskaat työt on nykyään vähemmistössä. Edes tehtaassa työskentelyä ei voi enää kutsua raskaaksi koska työskentelet koneiden, automaation ja robottien kanssa sen sijaan että tekisit kaiken itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verensokerin tasapainon vuoksi on parempi syödä useammin kuin kerran päivässä.
Työttömänä ei ole tällaiseen ylelliseen luksukseen ollut varaa. Saavutetuista eduista ja elintasosta, kuten säännöllisistä aterioista, on joutunut tulojen tiputtua joustamaan ja syömään vähemmän jotta ei elä yli varojeen vaan pysyy tiukassa budjetissa.
Ei kai tuo voi olla niin, että syömisestäkin joutuu tinkimään, jos on työtön. Itse olen ollut työttömänä jo monta vuotta mutta ruoasta minun ei ole tarvinnut tinkiä. Säästää voi monessa muussa asiassa.
En välittäisi iltapalasta, mutta on pakko syödä jotakin veren sokerin heitellessä yön aikana. Heräsin vuosia joka yö saamatta enää unta. En tajunnut syytä, luulin stressiksi, kunnes joku ravintoterapeutti neuvoi kokeilemaan iltapalaa ja sen jälkeen nukuin paremmin.
Taidat olla yhteiskunnan lokki etkä ole päivääkään tehnyt raskasta työtä.