Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten löytää rakastaja?

Vierailija
30.07.2024 |

Hiljaista ollut pitkään makkarissa. Haluja on minulla. En minä tälläiseen aikanaan lähtenyt. Puoliso ei halua erota tai hakea apua. Loputtomasti ei mielestäni voi myöskään olettaaa että odotan. Kait minullakin jotain arvoa on?

Nyt vinkit kehiin mistä löytää rakastaja ja miten tehdä se salassa. En puolisoani haluaisi kuitenkaan loukata.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin kiinnostaa. Miehiä kiinnostaa kuulemma aina pelkkä seksi, mutta silti rakastajaa on vaikea löytää. Yhden illan ja parin viikon virityksiä kyllä saa, mutta en jaksa sellaisia. Tahtoisin luotettavan rakastajan pidemmäksi ajaksi. 

Ulkonäössäni ei pitäisi olla mitään perustavan laatuista vikaa, koska vientiä kyllä riittää. Mutta miehille tuntuu olevan liian haastavaa sitoutua edes rakastajaksi, jota tapaisi pari kertaa kuussa. 

Aikas huonoa tuuria sulla ollutkin sitten :(

Täällä ois kuitenkin näihin kuukausittaisiin tapaamisiin valmis 5-kymppinen herrasmies Tampereelta ;-)

Etsivä27
22/25 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, täällä kohta 27v miessinkku ja olen myös etsimässä elämääni rakastajaa. En halua käyttää maksullisia treffipalveluita koska ei treffailu oikeassakaan elämässä maksa mitään, tarkoitan siis basic tapailu henkilön x kanssa. Olen etsimässä seksisuhdetta ja upeaa olisi tavata vaikka edes kerran kuussa tai jopa kaksi. Läheisyys ja kosketus on minulle erittäin tärkeää. Etsin naista ja ikähaarukka noin 30-55v. Tykkään itseäni vanhemmista naisista, heissä on charmia ja elämänkokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollahan on yksi M50 joka haki seuraa 40+ naisista seksiseuraksi. Tarina ei kerro löysikö, mutta jotain kontaktitiedotkin on tuolla seassa https://www.vauva.fi/comment/77837439

Vierailija
24/25 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollahan on yksi M50 joka haki seuraa 40+ naisista seksiseuraksi. Tarina ei kerro löysikö, mutta jotain kontaktitiedotkin on tuolla seassa https://www.vauva.fi/comment/77837439

No saiko aloittaja seuraa?

Vierailija
25/25 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä erosin ja haluan tavata uuden naisen. Oli sitten  sunnuntaityttöystävä, viikonloppuheila, FWB tai millä termillä nyt kukin haluaa tulla esitellyksi. Loppuelämäksi vaikka jos hyvin käy. 

Tinderissä olen, mutta hiljaista on vielä ollut.

Kappas, oma kirjoitukseni viime kesältä. Väliaikatietona kerrottakoon, että n. 2 kk kesti Tinder-aktivismini, ennen kuin tärppäsi. Nyt on kumppanina ollut elokuusta lähtien upea, aikuinen nainen.

M51

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme